favore.pl
PROFESJONALNA ASYSTENTKA  /  SEKRETARKA

PROFESJONALNA ASYSTENTKA / SEKRETARKA nr 285795

Lokalizacja: Poznań (woj. wielkopolskie)Więcej: ul.św. Marcin 45 c lok. 21

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 070 / sztuka
Użytkownik
ARBIZ-Consulting (1)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Andrzej Różański
ARBIZ AKADEMIA PRZEMAWIANIA
Wyślij e-mail
Wilczak 16A / 213
61-623 Poznań

tel: 61 670 93 9561 670 93 95
fax: 61 642 73 63
www.arbiz.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
sb: 09:00-16:00
nd: 09:00-16:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
PROFESJONALNA ASYSTENTKA - zarządzanie sekretariatem

PROFIL UCZESTNIKA - DLA KOGO:


Szkolenie skierowane jest do kobiet,
które chcą zbudować swój profesjonalny wizerunek w firmie,
ułatwić pracę poprzez zdobycie konkretnej wiedzy dotyczącej pracy asystentki,
oraz udoskonalić atmosferę w swoim miejscu pracy,
a także dla kobiet, które na co dzień zajmują obsługą sekretariatu.

CEL SZKOLENIA:


Celem szkolenia jest przekazanie Uczestniczkom wiedzy i konkretnych umiejętności
począwszy od redagowania oficjalnych pism, po budowanie relacji z pracownikami i szefem
oraz dostarczenie pozytywnej energii, niezbędnej w codziennej pracy,
która umożliwi wprowadzenie w życie modelu współczesnej profesjonalnej asystentki.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:

Gwarantujemy zdobycie pełnej wiedzy praktycznej,
która ułatwi planowanie, organizowanie i wykonywanie powierzonych zadań.
Poznasz wskazówki z zakresu savoir-vivre które pomogą Tobie odnaleźć się
w kontaktach biznesowych.

Wiedza z obszaru psychologii komunikacji umożliwi Tobie
udoskonalenie relacji z szefem oraz współpracownikami.
Wpłynie to znacząco na jakość ich pracy oraz na atmosferę panującą w biurze.

METODY SZKOLENIA:

Szkolenie prowadzone jest w formie wykładu połączonego z warsztatami,
w czasie których rozwiązywane będą bieżące trudności Uczestniczek,
z którymi spotykają się one na co dzień w życiu zawodowym.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:


Następny termin: 18, 19 LIPIEC 2011 / dni robocze
Kolejne szkolenie: 27, 28 SIERPIEŃ 2011
Ilość miejsc ograniczona: mała grupa do 10 osób
Czas szkolenia: 16 h / 2 dni szkoleniowe po 8h
Godziny szkolenia od 9:00 do 17:00
Forma szkolenia: warsztaty, wykład
Miejsce szkolenia: Poznań, ul. św. Marcin 45c lok. 21
Koszt od 1 osoby: 1070 zł netto/ 1322 zł brutto

Dodatkowo w cenie szkolenia:


- materiały szkoleniowe, długopis
- poczęstunek, napoje, przerwy kawowe, konsultacje
**************************************** *************************************
PROGRAM SZKOLENIA:

Dzień 1.

1. Asystentka
-czego oczekuje od nas szef?
-wymogi formalne
-predyspozycje psychologiczne

2. Obowiązki Asystentki
-ogólne
-uczestniczek szkolenia(zgromadzenie informacji)

3. Dresscode w miejscu pracy
-ogólnie przyjęty
-obowiązujący u uczestniczek szkolenia

4. Asystentka jako wizytówka firmy
-ubiór, makijaż
-poprawna mowa i komunikacja
-savoir vivre w biznesie
-umiejętność słuchania i zapamiętywania

5. Umiejętności formalne (teoria i warsztaty)
-pisanie oficjalnych listów, maili, pełnomocnictw
-rozmowa telefoniczna
-zasady tworzenia prezentacji i ofert
-zasady tworzenia notatki ze spotkania
-prowadzenie kalendarza szefa
-organizowanie wyjazdów służbowych

Dzień 2.

1. Przyjmowanie gości oraz organizacja i obsługa spotkań
-konferencje
-spotkania biznesowe
-imprezy integracyjne

2. Administracja biurem
-kalendarz spotkań
-logistyka spraw administracyjnych
-obieg dokumentów

3. Komunikacja interpersonalna (teoria i warsztaty)
-budowanie relacji
-dynamika grupy
-mowa ciała
-bariery komunikacyjne

4. Profesjonalizm w relacjach z szefem
-organizacja czasu pracy
-organizacja kalendarza szefa
-kontakt z gośćmi mile i niemile widzianymi
-przekazywanie informacji

5. Profesjonalizm w relacjach ze współpracownikami
- asystentka jako pomost między szefem i współpracownikami
-ustalanie priorytetów

6. Budowanie pozytywnej atmosfery w pracy
-pozytywne nastawienie
-relacje ze współpracownikami i szefem

7. Test wymiarów osobowości

8. Radzenie sobie ze stresem

9. Trudne sytuacje w pracy (warsztaty)

10. Asystentka jako łącznik szefa z pracownikami: zasady negocjacji
-kiedy podejmować negocjacje?
-style negocjacji
-zasady
-cechy dobrego negocjatora

11. Refleksje i pytanie Uczestniczek
**************************************** **************************************
MOŻLIWOŚĆ DOFINANSOWANIA SZKOLENIA Z URZĘDU PRACY!

Szczegóły na Wyślij e-mail
Wyślij e-mail

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 070 / sztuka
Użytkownik
ARBIZ-Consulting (1)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Andrzej Różański
ARBIZ AKADEMIA PRZEMAWIANIA
Wyślij e-mail
Wilczak 16A / 213
61-623 Poznań

tel: 61 670 93 9561 670 93 95
fax: 61 642 73 63
www.arbiz.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
sb: 09:00-16:00
nd: 09:00-16:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU ARBIZ-Consulting
pozytywna
rozwiń Gorąco polecam.Szkolenie prowadzone w miłej atmosferze, co niewątpliwie jest zasługą trenera Andrzeja Różańskiego. Całą wiedzę a co najważniejsze umiejętności praktyczne, przekazuje w sposób jasny i zrozumiały na konkretnych przykładach.Szkolenie prowadzone jest w sposób profesjonalny:) Wystawiona 04-01-2010 13:41 przez Anna Huk (95.108.14.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Polecam szkolenie Specjalista ds. Funduszy unijnych. Jest ono inne od wszystkich!!! Sympatyczna atmosfera, a co najważniejsze podejście praktyczne, czyli umiejętności, które wykorzystam na pewno w pracy!!! Wystawiona 04-01-2010 13:04 przez Katarzyna Hetman (95.108.14.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Gorąco polecam.Szkolenie prowadzone w miłej atmosferze, co niewątpliwie jest zasługą trenera Andrzeja Różańskiego. Całą wiedzę a co najważniejsze umiejętności praktyczne, przekazuje w sposób jasny i zrozumiały na konkretnych przykładach.Szkolenie prowadzone jest w sposób profesjonalny:) Wystawiona 04-01-2010 13:41 przez Anna Huk (95.108.14.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Polecam szkolenie Specjalista ds. Funduszy unijnych. Jest ono inne od wszystkich!!! Sympatyczna atmosfera, a co najważniejsze podejście praktyczne, czyli umiejętności, które wykorzystam na pewno w pracy!!! Wystawiona 04-01-2010 13:04 przez Katarzyna Hetman (95.108.14.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
PROFESJONALNA ASYSTENTKA / SEKRETARKA - galeria
PROFESJONALNA ASYSTENTKA / SEKRETARKA Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: Budowlane wykonczenia   Następna usługa: Odśnieżanie dachów Kraków