Badania marketingowe, badania rynku i opinii

Badania marketingowe, badania rynku i opinii nr 2905

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

INFORMACJE
Kontakt
FRANKLIN Consulting
Wyślij e-mail
ul. Jeżewskiego 5D/6
02-796 Warszawa

tel: 604 626655
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl i zapytaj o rabat
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin Favore.pl i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Favore.pl Sp. z o.o. albo odbiorców danych zgodnie z Polityką Prywatności. Administratorem danych osobowych jest Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wawrzyszewska 11 lok. 6.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu wykonania Umowy zawartej z Tobą na podstawie Regulaminu, w tym do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu favore.pl, w tym dodawania i publikowania zapytań/zleceń do Dostawców interesujących Cię usług i produktów oraz kontaktowania Cię z nimi. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. [zwiń]

OPIS USŁUGI

Funkcjonujemy na polskim rynku od 2004 roku. Początki naszej działalności są związane ze szkoleniami z języka angielskiego, głównie biznesowego.

Współpraca podjęta przez dwójkę doktorantów specjalizujących się w problematyce kultury organizacyjnej oraz marketingu i strategii spowodowała stopniowe przenoszenie głównej działalności firmy w stronę usług doradczych.

Niniejsze zmiany pociągneły za soba zmianę nazwy firmy i tak od początku 2006 roku funkcjonujemy pod nazwą FRANKLIN.


Wyślij e-mail


Badania marketingowe i rynku

W ramach prowadzonych projektów doradczych realizujemy badania wykorzystując metody ilościowe i jakościowe.

Nasz zespół podczas realizacji badań współpracuje z niezależnymi specjalistami, a przy większych projektach kooperuje z dużymi instytutami badawczymi w zakresie realizacji badań w terenie.

Nie jesteśmy ograniczeni geograficznie. Realizujemy badania na terenie całej Polski w zależności od potrzeb Klienta i wymogów metodologicznych badania.

Przeprowadzając badania marketingowe działamy zgodnie z kodeksem etycznym ESOMAR.


Realizujemy nasępujace typy badań:

  • Badania wizerunku firmy i/lub marki
  • Badania użytkowania i postaw konsumentów
  • Badania segmentacyjne
  • Testy konceptów i nowych produktów
  • Testy opakowania/etykiety
  • Badania cenowe
  • Badania potencjalnego popytu
  • Testy reklam
  • Badania efektywności kampanii reklamowych
  • Badania jakości obsługi (Mystery Shopping)
  • Badania satysfakcji konsumentów
  • Badania / pomiar satysfakcji pracowników
  • Badania satysfakcji kontrahentów
  • Badania sondażowe


Podczas prowadzonych badań szczególną uwagę przykładamy do dwóch etapów procesu badawczego:

- Etap formułowania problemów badawczych

W dobie postepującej informatyzacji systemów decyzyjnych głównym problemem nie jest już zebranie danych, ale sprawienie by były one naprawdę użyteczne w "nawigowaniu" przedsiębiorstwem.
Dlatego w trakcie procesu badawczego wspieramy Klientów w trafnym zdefiniowaniu zmiennych decyzyjnych i sformułowaniu hipotez.

- Etap projektowania badania

Szczególną dbałość przykładamy do doboru metodologii i projektowania narzędzi badawczych. Błędy popełnione na tym etapie mogą bowiem w istotny sposób wypaczyć obraz rzeczywistości jaki uzyskuje się w wyniku analizy danych.



Podczas prowadzonych projektów wspieramy proces podejmowania decyzji w zakresie wyboru strategii oraz planowania dzialalności operacyjnej poprzez:

  • Analizy zjawisk rynkowych w czasie, czyli badanie trendów makro i mikro-ekonomicznych
  • Analizy sezonowosci produktów lub kategorii produktowych
  • Analizy zwiazków przyczynowo-skutkowych
  • Analizy kanałów dystrybucji
  • Konstruowanie predyktywnych modeli ekonometrycznych

Ponadto pomagamy doskonalić wewnętrzne procesy planowania i kontroli działań marketingowych.

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
Badania marketingowe, badania rynku i opinii - galeria
Badania marketingowe, badania rynku i opinii Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: Paweł Kluz ILUZJONISTA .. iluzja to moja pasja ..   Następna usługa: Bungee Jumping Najwyższe w Polsce Zakopane i W - wa