favore.pl
Zarządzanie projektami na poziomie strategicznym

Zarządzanie projektami na poziomie strategicznym nr 295740

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 540 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Niedziółka
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 2622 208 28 26
tel: 22 208 28 2822 208 28 28
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
OPIS USŁUGI

   
Wyślij e-mail
    
        
Terminy:
27 08 2014 - 28 08 2014 - Warszawa
20 11 2014 - 21 11 2014 - Warszawa


Prowadzący

Ewa Gugała-Hugues
– autor programu. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada kwalifikacje the Chartered Institute of Marketing (CIM) – ukończyła studia Professional Diploma in Marketing,  Professional Postgraduate Diploma in Marketing, uczestniczyła w warsztatach IRB  Train the trainers. Członek CIM, Chartered Marketer. Ma ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe, pracowała w firmach: Publicis, Unilever, Diageo, IPSOS, w działach marketingu, sprzedaży, rozwoju biznesu. Kierowała wieloma projektami polskimi i międzynarodowymi. Od 10 lat prowadzi szkolenia, jest konsultantem biznesowym, kierownikiem projektów szkoleniowych. Specjalizuje się w szkoleniach, w których wiedza teoretyczna znajduje odniesienie do praktyki biznesowej. Prowadzi szkolenia i warsztaty w obszarach: zarządzanie firmą, narzędzia analizy strategicznej, planowanie i zarządzanie strategiczne, planowanie marketingowe, zarządzanie projektami (wg metodologii PMI), zarządzanie zmianą i komunikacja zmiany, zarządzanie zespołem, mentoring, komunikacja wewnątrz i na zewnątrz organizacji, obsługa klienta, techniki skutecznej sprzedaży, efektywna komunikacja biznesowa,  prowadzenie efektywnych spotkań, sztuka  prezentacji. Koordynowała merytorycznie i prowadziła zajęcia w dwóch edycjach  programu „Professional Diploma in Marketing”. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Współpracuje z  Uniwersytetem Warszawskim  w  zespole  d/s poprawy jakości kształcenia, prowadziła dla uczelni serię warsztatów strategicznych. Klienci, dla których realizowała projekty szkoleniowe to m. in.: SYGMA Bank Polska, PZU SA,  PZU Życie, Kredyt Bank,  Scandinavian Tobacco, Philip Morris, Hewlett – Packard, BZWBK, Tesco Polska, Franke Polska, Royal Unibrew, BN Office Solutions, Polskie Centrum Marketingowe, Lukas Bank, Michelin, Rzeczpospolita, Wavin Metalplast Buk, AkzoNobel, MediaCom, ING Bank Śląski; Fujitsu Technology Solutions; Lafarge, G4S; PZL Agencja Reklamowa, AutoID ; PERI Polska; Credit Suisse, G4S, Volvo IT, Walkea Media, Polsat Media, Uniwersytet Warszawski, PAM Center Łódź, Akademicki Związek Sportowy, Questus, GE Aviation, Euromaster, Ministerstwo Spraw Zagranicznych.

Michał Bryndel - doświadczony Project Manager z 10 letnim stażem zawodowym i sukcesami w różnych sektorach i międzynarodowym środowisku (Polska, Wielka Brytania). Trener zarządzania, projektami, zmianą, wiedzą (ponad 700 przeszkolonych osób) oraz konsultant doradzający w projektach dla sektorów: energetycznego, usług, IT, administracji – budując systemy Zarządzania projektami oraz Biura Projektów i centra wiedzy. Kierownik projektów, nadzór i członek zespołów projektowych (jako wsparcie, kierownik zespołu, kontroler finansowy, doradca) w kilkunastu projektach. Certyfikaty Zarządzania projektami PRINCE2®, certyfikaty Zarządzania programami MSP® dobra znajomość metodyki PMBoK® Guide. Prowadzi też zajęcia i wsparcie indywidualne dla kierowników projektów, członków zespołów projektowych. Szkolił takie firmy jak m.in.: Tauron Polska Energia S.A, Energa S.A, PZU S.A, IBM Polska, Asseco Poland, Capgemini Polska, Elektrotim S.A., Porty Szczecin Świnoujście, DB Polska i wiele innych. Doświadczony kierownik projektów i programów – MSP® Practitioner. Konsultant wdrożeniowiec zmian projektów i programów w organizacjach, tworzenia Biur Projektów i Programów. Zdobył duży bagaż doświadczeń w ciągu 9 lat pracy jako kierownik projektów, kierownik zespołów lub nadzór w projektach. Z tych gorszych zawsze jednak wyciąga konstruktywne wnioski. Prowadził, nadzorował bądź doradzał w projektach w sektorze publicznym (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, National Health Service in Scotland) akademickim (The Robert Gordon University), w organizacjach pozarządowych jak i od strony komercyjnej (Polimex – Mostostal S.A., PEKAES S.A., Sysco Management, DGA S.A., Tauron Polska Energia S.A.) zarówno w Polsce jak i Wielkiej Brytanii. Jego specjalnością są Projekty współfinansowane z funduszy unijnych (głównie szkoleniowo - doradcze). Jednocześnie jako konsultant pozyskuje środki dla firm przygotowując Projekty i wnioski aplikacyjne. Stypendysta prestiżowego stypendium im. Josepha Conrada, absolwent Aberdeen Business School gdzie uzyskał tytuł MSc in Knowledge Management, absolwent europeistyki na Uniwersytecie Łódzkim. Pasjonat miękkich aspektów Zarządzania w tym Zarządzania wiedzą, zasobami ludzkimi i komunikacją w projektach.

*Szkolenie będzie prowadził jeden dedykowany trener.
 


Cel szkolenia

Program powstał w oparciu o metodykę PMI, z wykorzystaniem elementów metodologii CORE,  dodatkowo wzbogacony jest  sprawdzonym w biznesie kompendium dobrych praktyk zarządzania projektami na poziomie strategicznym. Ekspert koncentruje się na efektywnych taktykach, modelach i zachowaniach, przypominając Uczestnikom  narzędzia projektowe i symulując przebieg projektu przez organizację przedstawioną w case study.

Celem szkolenia jest:
• Pogłębienie wiedzy w obszarze  zarządzania projektami, w oparciu o metodyki PMI i CORE.
• Dostosowanie narzędzi i dokumentacji projektowej do standardów organizacji Uczestnika.
• Przygotowanie uczestników do przyjęcia na siebie ról Sponsora projektu.

Po ukończeniu szkolenia Uczestnicy będą potrafili:
• Inicjować projekty zgodne ze strategią organizacji.
• Ocenić krytycznie cel i zakres projektu.
• Wypełniać zadania Sponsora projektu.
• Powołać skuteczny zespół projektowy.
• Zrozumieć stanowisko interesariuszy i potrzeby Użytkowników
• Zaakceptować strategie zarządzania ryzykiem.
• Wskazać oczekiwania w obszarze komunikacji.
• Nadzorować wdrożenie projektu.
• Ocenić dokonania projektowe i pracę zespołu projektowego.

Adresaci szkolenia:
Osoby zarządzające firmami lub departamentami, które wyznaczają cele  i strategie a także  nadzorują realizację projektów w firmie. Również osoby, które chcą pogłębić dotychczasową wiedzę w obszarze kierowania projektami, poznać nowe narzędzia i techniki oraz  skonfrontować własne doświadczenia z metodami pracy innych menadżerów.

Metodyka szkolenia:
Program realizowany w opraciu o metodykykę PMI, z wykorzystaniem elementów metodologii CORE. Koncentruje się na efektywnych taktykach, modelach i  zachowaniach, przypominając Uczestnikom  narzędzia projektowe i symulując przebieg projektu przez organizację przedstawioną w case study. Warsztat prowadzony metodami interaktywnymi angażując Uczestników w 80% czasu.
   
    
Program
      
1. Rozpoczęcie szkolenia:
• Sprawy organizacyjne -  program; oczekiwane postawy, cele szkolenia,
• Przegląd dotychczasowych doświadczeń związanych z zarządzaniem projektami.

2. Działania projektowe a strategia organizacji:
• Zarządzanie hierarchiczne, funkcyjne a projektowe.
• Spójność projektów ze strategią organizacji.
• Dlaczego warto pracować projektowo?

3. Cykl życia projektu i zarządzanie projektami w organizacji:
• Definicja i cechy projektu, terminologia.
• Cechy odróżniające projekt od rutynowych działań w firmie.
• Lejek innowacyjny - narzędzie do zarządzania portfelem projektów w organizacji.
• 2 style zarządzania projektem – definicje, cechy, implikacje.

4. Koncepcja projektu:
• Kryteria oceny koncepcji projektu w odniesieniu do strategii firmy.
• Analiza pomysłu na projekt (problem, okazja, konieczność).
• Weryfikacja uzasadnienia biznesowego projektu.
• Przegląd dokumentacji projektowej w odniesieniu do dokumentów wewnętrznych organizacji.

5. Kluczowe osoby w pracy nad projektem:
• Sponsor:
  - rola i zadania Sponsora,
  - pozycja Sponsora w strukturze organizacyjnej firmy,
  - ja jako Sponsor- jak wspierać zespół projektowy,
  - komunikacja z innymi decydentami.
• Lider projektu:
  - rola, cechy, kompetencje, zakres odpowiedzialności,
  - kryteria mianowania lidera projektu.
• Zespół projektowy:
  - charakterystyka, zadania, skład,
  - rola decydentów w tworzeniu  skutecznego zespołu projektowego.
• Interesariusze:
 -  definicja,  identyfikacja interesariuszy i ich postaw wobec projektu,
 -  taktyki zarządzania interesariuszami,
 -  identyfikacja i analiza potrzeb użytkowników, ich wpływ na powodzenie projektu.

6. Cel projektu – wytyczanie i wykorzystanie:
• Weryfikacja celu projektu, ocena spójności ze strategią organizacji.
• Cel jako wskaźnik do oceny projektu.

7. Karta Projektu:
• Definicja, rola i zastosowanie dokumentu, zawartość – kluczowe parametry.
• Czego wymagać od lidera i zespołu w odniesieniu do Karty Projektu.
• Akceptacja Karty Projektu – oczekiwania decydentów.

8. Planowanie projektowe - zadania, czas, budżet, zasoby ludzkie:
• Trzy zmienne w projektach i rola decydentów w ich określaniu.
• Struktura podziału pracy -  kluczowe pojęcia: cele, kamienie milowe, pakiety zadań.
• Techniki tworzenie harmonogramu:  model Gantta, PERT i Ścieżka krytyczna.
• Plan zasobów - wykorzystanie budżetu projektu.
• Metody wspierania i kontroli procesu planowania przez decydentów.

9. Zarządzanie ryzykiem w projekcie:
• Poznanie ryzyk projektowych i zrozumienie ich zagrożenia dla strategii organizacji.
• Akceptacja strategii zarządzania ryzykiem.
• Kiedy podejmować decyzję biznesową o zakończeniu projektu.
• Plan awaryjny, definicja i cel, zasady i metody przygotowania, decyzja o wdrożeniu.

10. Monitorowanie przebiegu i wdrożenia projektu:
• Cele i zasady oraz system monitoringu.
• Rola decydentów w procesie monitoringu.
• System raportowania w odniesieniu do procesów w organizacji.

11. Komunikacja w projekcie:
• Narzędzia wspierające skuteczną komunikację.
• Umiejętność zdefiniowania oczekiwań w obszarze komunikacji i ich egzekwowania.
• Zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną  - wzorzec planu komunikacyjnego.
• Kontrola skuteczności komunikacji.

12. Ewaluacja projektu:
• Rola decydentów w rozliczeniu projektu w odniesieniu do celu celu, zakresu i strategii firmy.
• Oczekiwania odnośnie raportu zamknięcia projektu.
• Wsparcie decydentów w procesie analizy sukcesów i porażek – jak uniknąć „blaming culture”.
• Wykorzystanie wniosków  w tworzeniu standardów i dobrych praktyk.
• Najczęstsze przyczyny niepowodzeń w projekcie z perspektywy decydentów w firmie.

13. Zakończenie szkolenia:
• Ocena realizacji oczekiwań Uczestników.
• Deklaracje wykorzystania poznanej wiedzy i narzędzi w pracy zawodowej




    
        
    
Informacje organizacyjne
    
        
Koszt uczestnictwa:    

- jednej osoby 1540 zł + 23% VAT,
- dwóch i więcej osób 1440 zł/os +23% VAT.

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia. VAT nie jest doliczany jeśli szkolenie finansowane  jest co najmniej w 70% ze środków publicznych.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia

Godziny zajęć: 9:30 – 16:30

Miejsce zajęć:     
- Warszawa - sala szkoleniowa Akademii Biznesu MDDP ul. Domaniewska 39A,
- Wrocław,  - w hotelu w centrum miasta.
 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
1 540 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Niedziółka
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 2622 208 28 26
tel: 22 208 28 2822 208 28 28
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mddp
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Zarządzanie projektami na poziomie strategicznym - galeria
Zarządzanie projektami na poziomie strategicznym Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: Tworzenie stron www   Następna usługa: Podstawy zarządzania projektami