 
                                1. Wprowadzenie
1.1. Pierwsze kroki
1.1.1.  Otwieranie i zamykanie aplikacji CAD
1.1.2. Otwarcie jednego, wielu  rysunków
1.1.3. Tworzenie nowego rysunku
1.1.4. Określenie  jednostek rysowania/jednostek pracy (metrycznych lub cali)
1.1.5.  Określenie zakresu rysunku
1.1.6. Definiowanie, wyświetlanie siatki  oraz blokowanie siatki/skoku
1.1.7. Tworzenie rysunku z  wykorzystaniem wskazanego, istniejącego pliku szablonu
1.1.8.  Zapisywanie rysunku jako pliku szablonu
1.1.9. Zapisywanie rysunku w  określonej lokalizacji na dysku
1.1.10. Zapisywanie rysunku pod inną  nazwą
1.1.11. Przełączanie się pomiędzy otwartymi rysunkami
1.1.12.Włączanie  i wyłączanie wbudowanych pasków narzędzi
1.1.13. Zamykanie rysunku
1.1.14.Używanie  dostępnych funkcji pomocy
1.2. Nawigacja
1.2.1. Używanie narzędzi  powiększania rysunku
1.2.2. Tworzenie, zapisywanie i ustawianie  zapisanych widoków
1.2.3. Wykorzystywanie narzędzia przesuwania
1.2.4.  Odświeżanie ekranu i regeneracja rysunku
1.3. Wykorzystywanie  warstw/poziomów
1.3.1. Tworzenie warstw/poziomów i określanie ich  cech
1.3.2. Modyfikacja cech/atrybutów warstwy/poziomu
1.3.3.  Wybór bieŜącej warstwy/poziomu
1.3.4. Zmiana statusu warstw/poziomów:  włączanie i wyłączanie, zamrażanie i odmrażanie, lokowanie i  odblokowanie
1.4. Export/import danych
1.4.1. Eksportowanie  rysunku do pliku innego formatu: DXF, DWG, WMF, DWF/PDF
1.4.2.  Importowanie plików DXF, DWG do rysunku
2. Operacje podstawowe
2.1. Tworzenie  obiektów/elementów
2.1.1. Stosowanie współrzędnych bezwzględnych i  względnych, prostokątnych i biegunowych
2.1.2. Rysowanie linii,  prostokąta, polilinii
2.1.3. Rysowanie łuku, wielokąta, koła, elipsy,  pierścienia
2.1.4. Rysowanie krzywych typu spline
2.1.5.  Tworzenie kreskowania
2.1.6. Automatyczne rozmieszczanie  punktów/bloków wzdłuż ścieżki
2.1.7. Wykorzystywanie trybu skokowego  poruszania kursorem
2.2. Narzędzia selekcji
2.2.1. Wybieranie  pojedynczych/wielu obiektów
2.2.2. Wybieranie obiektów przy użyciu  narzędzia selekcji okna/łamanej
2.2.3. Wykorzystywanie uchwytów
2.2.4.  Selekcja z wykorzystaniem filtrów właściwości/atrybutu oraz  warstwy/poziomu
2.3. Modyfikacja obiektów/elementów
2.3.1.  Kopiowanie obiektów/elementów w obrębie rysunku, pomiędzy rysunkami,  również z wykorzystaniem bloków
2.3.2. Przesuwanie obiektów/elementów  w obrębie rysunku oraz pomiędzy rysunkami
2.3.3. Usuwanie  obiektów/elementów
2.3.4. Obracanie obiektów/elementów
2.3.5.  Skalowanie obiektów/elementów
2.3.6. Generowanie lustrzanego odbicia  obiektów/elementów
2.3.7. Rozciąganie obiektów/elementów
2.3.8.  Kopiowanie równoległe obiektów/elementów
2.3.9. Tworzenie szyku  obiektów/elementów
2.3.10. Przycinanie obiektów przy użyciu innych  obiektów/elementów rysunku
2.3.11.Wycinanie fragmentu obiektów
2.3.12.Rozbijanie  obiektów
2.3.13. Przedłużanie i zmiana długości obiektów/elementów
2.3.14.  Fazowanie narożników
2.3.15. Zaokrąglanie narożników
2.3.16.  Edytowanie polilinii/elementów złożonych
2.3.17. Konwertowanie  obiektów/elementów do postaci polilinii/elementów złożonych
2.4.  Odczytywanie danych
2.4.1. Mierzenie odległości i kątów
2.4.2.  Mierzenie powierzchni
2.5. Właściwości
2.5.1. Zmiana  warstwy/poziomu oraz cech/atrybutów obiektów/elementów
2.5.2.  Przypisywanie właściwości/atrybutów jednego obiektu/elementu innym  obiektom/elementom rysunku
2.5.3. Ustawianie, zmiana typu linii,  grubości, koloru obiektów/elementów
2.6. Opisy (teksty i  wymiarowanie)
2.6.1. Wstawianie i edycja tekstu
2.6.2. Tworzenie i  edycja stylu tekstów. Ustawianie stylu tekstów jako stylu bieżącego
2.6.3.  Zmiana stylu oraz czcionki obiektów tekstowych
2.6.4. Tworzenie  wymiarów
2.6.5. Tworzenie i edycja stylu wymiarowania. Ustawianie  stylu wymiarowania jako stylu bieżącego
2.6.6. Zmiana stylu i  czcionki obiektów wymiarowania
2.6.7. Wstawianie tolerancji  geometrycznej
3. Zagadnienia zaawansowane
3.1. Bloki
3.1.1.  Tworzenie bloków
3.1.2. Wstawianie bloków do rysunku
3.1.3.  Zapisywanie bloków
3.1.4. Biblioteki bloków
3.1.5. Definiowanie i  edycja atrybutów
3.1.6. Wstawianie obiektów/elementów oraz plików z  biblioteki
3.1.7. Wykorzystywanie eksportu atrybutów z bloków do  tworzenia zestawień elementów
3.2. Technologia OLE
3.2.1.  Osadzanie/łączenie pliku i wyświetlanie go jako obiektu
3. Dołączanie  hiperłącza do obiektu
4. Wydruk
4.1. Drukowanie / Opcje drukowania
4.1.1.  Wykorzystywanie arkuszy przestrzeni modelu i papieru
4.1.2.  Tworzenie, wykorzystywanie i modyfikacja arkuszy przestrzeni modelu
4.1.3.  Tworzenie, wykorzystywanie i określanie skali rzutni
4.1.4.  Dodawanie tabelki/bloku rysunku
4.1.5. Wybieranie drukarki/plotera
4.1.6.  Dodawanie i wykorzystywanie tabeli stylów wydruku
4.1.7. Wydruk  całości lub części rysunku w skali lub dopasowanego do rozmiaru strony




 - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
 - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)