favore.pl
Savoir vivre i etykieta profesjonalnej Asystentki / Sekretarki

Savoir vivre i etykieta profesjonalnej Asystentki / Sekretarki nr 319721

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
690 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Niedziółka
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 2622 208 28 26
tel: 22 208 28 2822 208 28 28
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn: 10:00-16:00
wt: 10:00-16:00
śr: 10:00-16:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Wyślij e-mail
    
    
Terminy:


2014.03.19 Kraków (SOM 14046)
    
2014.03.19 Warszawa (SOM 14047)
    
2014.04.04 Gdańsk (SOM 14048)
    
2014.04.25 Wrocław (SOM 14183)
    
2014.05.16 Kraków (SOM 14184)
    
2014.05.16 Warszawa (SOM 14185)
    
    
Prowadzący

Stanisław Łopuszański
- ekspert w zakresie protokołu dyplomatycznego, etykiety biznesu oraz różnic kulturowych. Absolwent Wydziału Prawa - Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydziału Lingwistyki Stosowanej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Centrum Kształcenia Służby Zagranicznej. Doświadczenie zbierał na wielu placówkach dyplomatycznych oraz reprezentując Polskę na konferencjach dyplomatycznych i sesjach Zgromadzenia Ogólnego Narodów Zjednoczonych. Wieloletni dyrektor - redaktor naczelny Centrum Prasowego PAI. Od wielu  lat - wykładowca Protokołu dyplomatycznego i Etykiety w biznesie na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, na Podyplomowym Studium Marketingu dla dziennikarzy, a także w: Wyższej Szkole Humanistycznej w Pułtusku, Wyższej Szkole Dziennikarstwa im. Melchiora Wańkowicza w Warszawie oraz Pierwszej Prywatnej Szkole Businessu i Administracji w Warszawie. Od 2001r. wykładowca Historii dyplomacji oraz Prawa dyplomatycznego i konsularnego, a także Negocjacji międzynarodowych w Szkole Wyższej Warszawskiej. Praktyk prowadzący także szkolenia z zakresu protokołu i etykiety m.in. dla: Urzędu Służby Cywilnej, Ministerstwa Finansów, Commercial Union, Sanofi-Synthlabo Sp. z o.o., Krajowej Izby Gospodarczo-Rehabilitacyjnej, AmerBank, Pioneer i wielu innych instytucji i firm. Od wielu lat współpracuje przy specjalistycznych projektach menedżerskich organizowanych przez Grupę Wydawniczą INFOR S.A. Członek honorowy Stowarzyszenia Korespondentów Zagranicznych w Polsce (leg. nr 2).
    
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy oraz  nabycie umiejętności z zakresu międzynarodowych standardów savoir-vivre popartych stosownym dokumentem.
Znajomość sposobu zachowania się, ubioru,  nabycie tzw. ogłady  towarzyskiej wpływa na postrzeganie  nas  przez otoczenie jako  profesjonalnych i kompetentnych. Przekłada się  to na naszą pewność siebie, a jednocześnie na wysoce pozytywne postrzeganie miejsca w którym pracujemy co jest niezwykle ważne dla każdej osoby pracującej w „Sekretariacie”.
Szkolenie adresowane jest do asystentek i sekretarek, office managerów, pracowników biur zarządu i pozostałych pracowników biurowych.
    
    
Program

    
1. Zasady biurowego savoir-vivre’u.

2. Precedencja biznesowa i jej zastosowanie.

3. Czy elegancka mowa ciała, eleganckie gesty mogą być przydatne w pracy?

4. Kultura słowa - w mowie i w piśmie.

5. Przyjmowanie gości i interesantów – zasady ogólne i sytuacje szczególne.

6. Wszystko, co powinniśmy wiedzieć o zaproszeniach.

7. Spotkania i organizowanie przyjęć w firmie.

8. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z Klientami.

9. Doskonalenie image Asystentki/Sekretarki.



Informacje organizacyjne
    
Koszt uczestnictwa:     

- jednej osoby 690 zł +23% VAT
- dwóch i więcej osób 640 zł/os + 23% VAT

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 9:30 – 16:30

Miejsce zajęć:
Warszawa – Sala szkoleniowa Akademii Biznesu MDDP, ul. Domaniewska 39A,
(Informacja dotycząca dokładnego miejsca zajęć zostanie wysłana Państwu wraz z potwierdzeniem uczestnictwa na ok. 6 dni przed terminem szkolenia)
 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
690 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Niedziółka
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 2622 208 28 26
tel: 22 208 28 2822 208 28 28
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn: 10:00-16:00
wt: 10:00-16:00
śr: 10:00-16:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mddp
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Savoir vivre i etykieta profesjonalnej Asystentki / Sekretarki - galeria
Savoir vivre i etykieta profesjonalnej Asystentki / Sekretarki Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: Serwis urządzeń elektronicznych   Następna usługa: Sprzedaż i wynajem ekranów i telebimów LED