favore.pl
Specjalista ds. jakości

Specjalista ds. jakości nr 324016

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
810 / sztuka
Kontakt
Agata Gołuchowska
Hensen Polska Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Drawska 10a/27
02-202 Warszawa

tel: 22 822984222 8229842
tel: 507 695003507 695003
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-17:00
OPIS USŁUGI

Specjalista ds. jakości


TERMIN:
22-23.09.2011
LOKALIZACJA:
Warszawa, ul. Bagno 2 (Metro Świętokrzyska)
Wyślij e-mail
CENA:
810 zł* (2 x obiad, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat, bez noclegu)
1170 zł*
(śniadanie, 2 x obiad, kolacja, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certfikat, nocleg w pokojach jednosobowych w hotelu ***)

* dla opłacających szkolenie co najmniej w 70% ze środków publicznych cena zwolniona z VAT

Przy zgłoszeniach więcej niż 2 osób udzielamy rabatu 15% (rabat nie dotyczy ceny noclegu)


    I dzień

    Rozpoczęcie: 10.45
    Zakończenie ok. 17.00
    (w trakcie 15 minutowe przerwy kawowe, przerwa obiadowa)

    II dzień

    Rozpoczęcie: 9.00
    Zakończenie ok. 15.00
    (w trakcie 15 minutowe przerwy kawowe, przerwa obiadowa)


1. Czym jest ISO

2. Historia norm ISO dotyczących systemu zarządzania jakością (SZJ)

3. Podstawowe definicje i pojęcia związane z SZJ

4. Rodzina norm ISO dot. SZJ

5. Zasady zarządzania jakością

6. Norma ISO 9001:

  • Zakres normy
  • Normy powołane
  • Terminy i definicje
  • System zarządzania jakością
  • Odpowiedzialność kierownictwa
  • Zarządzanie zasobami
  • Realizacja wyrobu
  • Pomiary, analiza i doskonalenie

7. Wymagania normy ISO 9001 w zakresie:

  • Ustanowienia niezbędnych dokumentów
  • Ustanowienia procedur
  • Dokonywania niezbędnych zapisów

8. Polityka Jakości jako najważniejszy dokument

9. Księga Jakości

10. Konstrukcja procedury

11. Audity Systemu Zarządzania Jakością

  • Przebieg auditu
  • Rodzaje auditów,
  • Zasady auditu
  • Wymagania odnośnie auditorów SZJ

12. Narzędzia i techniki doskonalenia jakości.


                                                           
Warunki uczestnictwa

Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest:

  • przesłanie drogą elektroniczną lub faxem prawidłowo wypełnionej karty zgłoszenia zamieszczonej na stronie internetowej;

Warunki rezygnacji

Rezygnacja musi nastąpić  w formie pisemnej, listem poleconym lub faxem najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia (decyduje data wpływu do Hensen Polska Sp. z o.o.). Rezygnacja w terminie późniejszym wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów organizacyjnych w wysokości 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Więcej: http://www.hensen.pl/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=169&cntnt01returnid=46


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
810 / sztuka
Kontakt
Agata Gołuchowska
Hensen Polska Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Drawska 10a/27
02-202 Warszawa

tel: 22 822984222 8229842
tel: 507 695003507 695003
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU hensen
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Specjalista ds. jakości - galeria
Specjalista ds. jakości Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 4)
Poprzednia usługa: Auta Ślubne Transport Młodej Pary i Gości   Następna usługa: Ustawa o promocji zatrudnienia