favore.pl
Sprzedaż B2B, Negocjacje

Sprzedaż B2B, Negocjacje nr 36097

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 711 / osoba
Użytkownik
tql ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
The Quality of Life
Wyślij e-mail
Plac Defilad 1/309
00-901 Warszawa

tel: 22 374313122 3743131
tel: 22 620209222 6202092
www.tql.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
www.tql.pl
rozwiń
OPIS USŁUGI

Wprowadzenie do tematyki szkolenia:
Operowanie w sektorze B2B oznacza konieczność specyficznego podejścia do obsługi oraz do identyfikacji potrzeb klientów. Procesy negocjacyjne, w które wielokrotnie zaangażowanych jest wiele podmiotów, bywają długotrwałe, przepełnione technicznymi wymaganiami. Od powodzenia negocjacji, bardziej niż w przypadku dóbr szybko zbywalnych, zależy przyszłość firmy. Szkolenie, które prezentujemy ma na celu przygotować do profesjonalnego prowadzenia negocjacji, które w sytuacji kontaktów B2B wymagają szczególnego podejścia i są niemal sztuką.

Grupa docelowa

  • Handlowcy operujący na rynku B2B
  • Szefowie działów sprzedaży
  • Kadra zarządzająca

Cele szkolenia:
Przedstawienie uczestnikom zasad i technik sprzedaży oraz przygotowania strategii negocjacji w zakresie sprzedaży B2B. Przygotowanie uczestników szkolenia do praktycznego stosowania umiejętności zmierzających do maksymalizacji skuteczności procesu sprzedaży business to business.

Podczas spotkania rozstrzygniesz wątpliwości:

  • jakie są podstawowe rodzaje klientów i jaką strategię sprzedaży do nich dopasować
  • jak przygotować się do rozmów klientami, tak aby nie zostać zaskoczonym
  • jak radzić sobie z emocjami
  • jak przedstawia się rynek firm planujących media
  • jak posługiwać się i odczytywać język ciała

Jakie korzyści odniesiesz po szkoleniu…
W wyniku realizacji szkolenia uzyskasz wiedzę i zdobędziesz umiejętności, które pozwolą na komfort psychiczny i fizyczny podczas rozmów z klientami. Podniesie to szanse na stabilną i dłuższą współpracę z nimi. Maksymalizacja wyników sprzedaży poprzez czytelne przedstawianie ofert produktów i usług stanie się Twoją codziennością, co nabierze szczególnego znaczenia jeśli uświadomisz sobie, że wiedza, którą posiądziesz nie będzie znana twoim konkurentom.

Program szkolenia:
I. Rodzaje klientów i dopasowany do nich styl sprzedaży.

II. Etapy sprzedaży - krok po kroku.

III. Przygotowanie do rozmów.

IV. Cykada - przekładanie cech na korzyści i dowody.

V. Etapy rozmowy handlowej.

VI. Pierwsze wrażenie.

VII. Techniki "kupienia" potencjalnego klienta.

VIII. Sztuka mówienia, zadawania pytań i słuchania.

IX. Radzenie sobie z emocjami.

X. Jak nie dać się zdominować w trakcie negocjacji.

XI. Zasady asertywności w negocjacjach.

XII. Taktyki podstępne, techniki manipulacyjne w różnych fazach negocjacji.

XIII. Język ciała - jak odczytywać i przekazywać sygnały niewerbalne.

Metodyka
Zajęcia mają charakter przed wszystkim warsztatowy. Słuchacze biorą udział w dyskusjach, burzach mózgów, nagrywanych na wideo scenkach rodzajowych. Ćwiczenia poprzedzone są krótkimi wykładami lub dyskusjami. Każdy z uczestników otrzyma przygotowane podczas szkolenia materiały szkoleniowe (płyta CD z nagraniem wideo jakie powstaje w procesie szkolenia) dzięki czemu zostanie umożliwione utrwalanie wiedzy zdobytej w trakcie wykonywania ćwiczeń oraz studiów przypadku.

Czas trwania szkolenia
Szkolenie trwa 2 dni,
16 godzin dydaktycznych

 

Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. (0-22) 374 31 31



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 711 / osoba
Użytkownik
tql ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
The Quality of Life
Wyślij e-mail
Plac Defilad 1/309
00-901 Warszawa

tel: 22 374313122 3743131
tel: 22 620209222 6202092
www.tql.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
www.tql.pl
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU tql
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Sprzedaż B2B, Negocjacje - galeria
Sprzedaż B2B, Negocjacje Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Pensjonacik U Wujaszka dla SAMYCH dzieci od 5 lat   Następna usługa: Talony na prezenty