favore.pl
Risoul  -  wczasy narciarskie  -  autokar -  karnet !!

Risoul - wczasy narciarskie - autokar - karnet !! nr 371720

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 150 / sztuka
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Risoul - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM
Symbol oferty: 178/6437
Państwo: Wyślij e-mail
Region: Wyślij e-mail
Miasto: Wyślij e-mail
Transport: Autokar
Profil wyjazdu: Pobyt wypoczynkowy, Wyjazd rodzinny, Wyjazd narciarski, w górach
Touroperator: musisz się zalogować
Wyżywienie: We własnym zakresie
Zakwaterowanie: Apartament
Wyposażenie: Kuchnia, Narciarnia
świadczenia:
ZAKWATEROWANIE: 7 noclegów w studiach lub apartamentach; WYŻYWIENIE: we własnym zakresie (apartamenty wyposażene są we wszelkie niezbędne sprzęty do przygotowywania i spożywania posiłków); TRANSPORT: autokar komfortowy; SKIPASS: 6-dniowy karnet narciarski Risoul-Vars (należy zabrać zdjęcie) CENA NIE OBEJMUJE: obowiązkowego ubezpieczenie SIGNAL IDUNA BEZPIECZNE PODRÓŻE (KL, NNW, bagaż, Koszty Ratownictwa) - opłata obilgatoryjna 40 zł/os/10 dni, dodatkowego ubezpieczenie narciarskiego SIGNAL IDUNA SKI - obejmującego Odpowiedzialność Cywilną, Sprzęt Sportowy - w cenie 35 zł/os/6 dni - tylko za wcześniejszym zgloszeniem i opłaceniem w biurze; obowiązkowego depozytu w wysokości 250 Euro za apartament - opłatę należy uiścić w dniu przyjazdu gotówką natomiast zwracana jest w dniu wyjazdu po stwierdzeniu braku jakichkolwiek usterek bądź zniszczeń; obowiązkowej taksy klimatycznej ok. 10 Euro od osoby za pobyt; obowiazkowej kaucji za skipass w wysokości 5 Euro/za karnet; bielizny pościelowej w wysokości 8 Euro - tylko za wcześniejszym zgłoszeniem w biurze; sprzątania końcowego - 55 euro za studio/apartament 4-6 osobowy, 75 euro za 8 osobowy DUPLEX, opłata pobierana jest z kaucji w przypadku nie posprzątania apartamentu we własnym zakresie.
Cena podstawowa:
autokar, Opole, apartament 8-osobowy, osoba w apartamencie 8-osobowym
NOWY KIERUNEK - KARNET W CENIE !!!:
OPIS REGIONU:
’’La Foret Blanche ’’ w tłumaczeniu Biały Las to ośrodek narciarski położony w Alpach Kotyjskich połączony systemem wyciągów Risoul i Vars. Obszar narciarski Vars - Risoul to jeden z największych oraz najpiękniejszych terenów narciarsko-snowboardowych w Europie. Stacja oferuje 180 km tras o różnym stopniu trudności położonych na wysokości od 1850 do 2750 m. i obsługiwanych przez 55 wyciągów. 112 tras (17 - zielonych, 50 - niebieskich, 37 - czerwonych, 8 - czarnych). Czarne zjazdy nie są typowe dla Risoul, jednak znajduje się tam KL czyli -kilometre lance”, bardzo stromy stok, na którym odbywają się zawody w biciu rekordu szybkości wynoszącego obecnie 243 km/godzinę, przy maksymalnym spadku 95%. Znajduje się tu także jedna z najcięższych tras zjazdowych w Europie. Czarna trasa -La Coni” ze spadkiem 43% na pierwszych dwustu metrach trasy. Duża różnorodnośd tras o różnym stopniu trudności zapewnia atrakcyjny pobyt dla każdego narciarza poczynając od początkującego do szukającego niezapomnianych przygód i zjazdów poza trasami. Z uwagi na północno-wschodnie nachylenie, na większości tras zjazdowych panują dobre warunki w trakcie całego sezonu, pomimo lokalizacji w południowej części Alp, co stanowi dużą zaletę dla narciarzy pragnących w pełni wykorzystad czas na stokach. Odbywające się wieczorami na oświetlonych stokach pokazy akrobacji narciarskich i snowboardowych, a także sąsiedztwo sklepów, restauracji i kafejek zagwarantują atrakcyjny pobyt każdej osobie pragnącej w miłej atmosferze spędzid czas.
OPIS MIEJSCOWOŚCI:
RISOUL to malownicza stacja narciarska położona na wysokości 1850 m.n.p.m. W Alpach Południowych w regionie Haute Savoie wśród lasów modrzewiowych. Charakteryzuje się typową zabudową alpejską, a rezydencje znajdują się nieopodal stoków. Risoul posiada bardzo dobrze rozbudowaną infrastrukturę rozrywkowo-komercyjną tj. sklepy, restauracje, kino, lodowisko. Uważana jest za stację przyjazną rodzinom z uwagi na szeroką gamę rozrywkową od różnorodnych konkursów, festiwal piosenki francuskiej, liczne koncerty organizowane w styczniu, po nocne szaleostwa w snowparku. Jeśli chodzi o akcent narciarski to miejscowośd znana jest z doskonale przygotowanych stoków, fun-parków, torów boardercrossowych, Super Pipe`u (150m długości, 5m wysokości) i przede wszystkim znakomitej atmosfery, którą tworzą ludzie przybywający w to interesujące miejsce z całego świata. Corocznie odbywa się w Risoul wiele imprez snowboardowych i narciarskich, edycje pucharu świata, zawody Madmasters, Big Air, Red Bull SnowThrill.
TYP ZAKWATEROWANIA:
Kompleks rezydencji składa się 7 budynków 2* oraz 3* usytuowanych bezpośrednio przy wyciągach narciarskich rozlokowanych w górnej części Risoul na wysokości 1850 m.n.p.m. Każda rezydencja posiada narciarnię. W pobliżu znajduje się dobrze rozbudowane zaplecze komercyjno-usługowe: sklepy, restauracje, wypożyczalnia sprzętu narciarskiego oraz punkt medyczny.
OPIS APARTAMENTÓW:
APARTAMENT 4-osobowy ok. 22 m2 pokój dzienno-sypialniany, ze składanym łóżkiem podwójnym lub dwoma łóżkami pojedynczymi oraz pomieszczenie sypialne z łóżkiem piętrowym, podwójnym, lub dwoma łóżkami pojedynczymi; aneks kuchenny; łazienka; balkon lub taras;
APARTAMENT 6-osobowy ok. 28- 33 m2 pokój dzienno-sypialny ze składanym łóżkiem podwójnym lub dwoma łóżkami pojedynczymi, dwa pomieszczenia sypialne z łóżkiem piętrowym, podwójnym lub dwoma łóżkami pojedynczymi; aneks kuchenny; łazienka ; oddzielna toaleta; balkon lub taras;
APARTAMENT 8-osobowy dwupoziomowy ok. 47 m2 dwie kondygnacje. Poziom niższy pokój dzienno-sypialniany ze składanym łóżkiem podwójnym lub dwoma łóżkami pojedynczymi; pomieszczenie sypialne z łóżkiem piętrowym; aneks kuchenny; łazienka; oddzielna toaleta. Poziom wyższy pokój z łóżkiem piętrowym; pokój ze składanym łóżkiem podwójnym; pomieszczenie z kabiną prysznicową; balkon lub taras.
CENA NIE OBEJMUJE:
- obowiązkowego ubezpieczenia SIGNAL IDUNA Bezpieczne Podróże (KL, NNW, bagaż, Koszty Ratownictwa) - opłata obligatoryjna 40 zł/os./10 dni; - dodatkowego, zalecanego ubezpieczenia narciarskiego SIGNAL IDUNA SKI - obejmującego Odpowiedzialnośd Cywilną, Sprzęt Sportowy - w cenie 35 zł/os./6 dni - tylko za wcześniejszym zgłoszeniem i opłaceniem w biurze; - obowiązkowego depozytu w wysokości: 250 Euro za apartament - opłatę należy uiścid w dniu przyjazdu gotówką natomiast zwracana jest w dniu wyjazdu po stwierdzeniu braku jakichkolwiek usterek bądź zniszczeo; - obowiązkowej taksy klimatycznej ok. 10 Euro od osoby za pobyt;
- obowiązkowej kaucji za skipass w wysokości 5 euro/za karnet; bielizny pościelowej w wysokości 8 euro - (tylko za wcześniejszym zgłoszeniem w biurze) lub możliwośd zabrania własnej;
- sprzątania koocowego - 55 euro za apartament 4-6 osobowy, 75 euro za 8 osobowy DUPLEX, opłata pobierana jest z kaucji w przypadku nie posprzątania apartamentu we własnym zakresie.
UWAGI DODATKOWE:
- Podane wyposażenie apartamentów oraz ich rozkład może się różnid nieznacznie w zależności od rezydencji. - ZALECANE jest zabranie środków czystości oraz środków higienicznych gdyż apartamenty nie są w nie zaopatrzone.
- dopłata za niewykorzystane miejsce w apartamencie uzależniona jest od terminu wyjazdu- INFORMACJA W BIURZE !!!
- ZAKWATEROWANIE W APARTAMENCIE ODBYWA SIĘ OD GODZ. 16.00-17.00, NATOMIAST WYKWATEROWANIE W GODZ. 09.00-10.00
- DOJAZD WŁASNY: rabat - 250 ZŁ
TRANSPORT:
Istnieje możliwość transportu z KAŻDEGO MIASTA W POLSCE - informacja w biurze. Miejsce wsiadania do potwierdzenia u Organizatora.
Na trasach dojazdowych biuro zastrzega sobie możliwość podstawienia pojazdu zastępczego (np. mikrobusu, samochodu osobowego) w przypadku małej liczby osób zgłoszonych z danego przystanku. Przejazdy antenowe dla minimum 4 osób, w zależności od miasta - informacja w biurze. W przypadku tras antenowych po Polsce - *dla obozów młodzieżowych - osoby dowożone są przez kierowcę. W przypadku braku minimalnej ilości osób wsiadających w danym mieście antenowym połączenie takie może zostać odwołane - najpóżniej 3 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy.
Brak podania miejsca wsiadania na zgłoszeniu uczestnictwa w imprezie oraz wszelkie zmiany miejsca wsiadania bez uzgodnienia z Organizatorem mogą spowodować nie zabranie uczestnika bez zwrotu kosztów imprezy (autokar zatrzymuje się na poszczególnych przystankach tylko jeżeli są zgłoszone osoby wsiadające!).
Godziny wyjazdów podane w "Rozkładzie jazdy autokarów" mogą ulec zmianie, o czym Organizator niezwłocznie poinformuje Klientów.
Usługa przewozu autokarem obejmuje przewóz osoby wraz z jednym kompletem sprzętu narciarskiego lub snowboardowego oraz jednej sztuki bagażu (do 20 kg) oraz bagażu podręcznego (do 5 kg). Istnieje możliwość zabrania nadbagażu (np. dodatkowej pary nart lub deski snowboardowej) - za dopłatą, po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem (min. 1 tydzień przed planowanym wyjazdem) - informacja w biurze.
W trakcie przejazdu możliwe są przesiadki na trasie oraz oczekiwanie na współpasażerów.

Atrakcje:
 
Risoul - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Risoul Francja
 
Risoul - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Risoul Francja
 
Risoul - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Risoul Francja
 
Risoul - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Risoul Francja
 
Risoul - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Risoul Francja
 
Risoul - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Risoul Francja
 
Risoul - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Risoul Francja
 
Risoul - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Risoul Francja
 
Risoul - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Risoul Francja
 
Risoul - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Risoul Francja
 
Risoul - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Risoul Francja
 
Wyślij e-mail
termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby miejsca
od:2011-12-09 do:2011-12-18 10 katalogowa A 1150 PLN Wyślij e-mail
 
od:2011-12-30 do:2012-01-08 10 katalogowa B 1850 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-01-13 do:2012-01-22 10 katalogowa C 1490 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-02-03 do:2012-02-12 10 katalogowa D 1490 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-02-10 do:2012-02-19 10 katalogowa E 1490 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-03-16 do:2012-03-25 10 katalogowa F 1350 PLN Wyślij e-mail
 
 

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 150 / sztuka
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko. Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ? Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43 przez Piotr (212.33.79.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Risoul - wczasy narciarskie - autokar - karnet !! - galeria
Risoul - wczasy narciarskie - autokar - karnet !! Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: TELEBIM BRODNICA RONDO WARSZAWSKIE TEL 782 666 777   Następna usługa: Serwis laptopów PRUSZKÓW - dojazd 0zł