favore.pl
"Profesjonalna obsługa klienta w Help Desk"

"Profesjonalna obsługa klienta w Help Desk" nr 379428

Lokalizacja: cała PolskaWięcej: Szkolenie organizowane w Twojej firmie

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
studioprzylea ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Ewelina Basista
Studio Szkoleń
Wyślij e-mail
ul. Królewska 2/2
30-045 Kraków

tel: +48 12 443 18 81+48 12 443 18 81
tel: +48 12 359 62 20+48 12 359 62 20
fax: +48 12 444 17 59
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
nd: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Szkolenie zamknięte "Profesjonalna obsługa klienta w Help Desk"

Podnieś poziom zadowolenia Klientów w swojej Firmie :)
Proponowane szkolenie kierowane jest do Pracowników działu Help Desk odpowiedzialnych za telefoniczną obsługę wewnętrznych i zewnętrznych klientów Firmy.
Jego realizacja powinna zostać poprzedzona wyjątkowo szczegółową analizą sposobu działania Firmy.
Jest to gwarancją efektywności przeprowadzonego programu.

Program szkolenia:

- Problemy związane z obsługą klienta w Help Desk.
- Czym wyróżnia się pracownik Help Desk?
- Czego oczekuje klient dzwoniący do firmy i skąd się bierze jego zadowolenie?
- Znaczenie poziomu obsługi klienta przez pracowników Help Desk dla wizerunku przedsiębiorstwa.
- Proces obsługi klienta w Help Desk.
- Znaczenie komunikacji dla wzajemnego zrozumienia klienta i pracownika Help Desk.
- Etapy rozmowy z klientem.
- Rzeczowe prowadzenie rozmowy telefonicznej ukierunkowanej na rozwiązanie problemu.
- Jak mówić „po ludzku” o sprawach technicznych?
- Aktywne słuchanie – czy jest i jakie ma znaczenie.
- Umiejętność zadawania pytań.
- Typologia klientów i sposoby prowadzenia rozmów.
- Metody radzenia sobie z trudnymi klientami.

Ważne informację:

- Służymy bezpłatnym doradztwem także po szkoleniu.
- Uczestnicy otrzymują certyfikaty ukończenia szkolenia.
- Na Państwa życzenie możemy zająć się kompleksową organizacją szkolenia - rezerwacją sali, ewentualnych noclegów dla Uczestników, zamówieniem cateringu.

Sprawdź ile Firm zdecydowało się już na szkolenie swojej Kadry u nas.

W celu uzyskania informacji na temat wyceny szkolenia zapraszamy do kontaktu :
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
lub pod numerem telefonu: Wyślij e-mail

Zapraszamy do zapoznania się ze szkoleniami również na naszej stronie internetowej: Wyślij e-mail


Studio Szkoleń
ul. Królewska 2/2
30-045 Kraków


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
studioprzylea ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Ewelina Basista
Studio Szkoleń
Wyślij e-mail
ul. Królewska 2/2
30-045 Kraków

tel: +48 12 443 18 81+48 12 443 18 81
tel: +48 12 359 62 20+48 12 359 62 20
fax: +48 12 444 17 59
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
nd: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU studioprzylea
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
"Profesjonalna obsługa klienta w Help Desk" - galeria
"Profesjonalna obsługa klienta w Help Desk" Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 4)
Poprzednia usługa: PogotowiePisemne. pl profesjonalne pisanie prac   Następna usługa: PogotowiePisemne. pl pisanie prac magisterskich,