favore.pl
KOMPETENCJE SPRZEDAŻOWE

KOMPETENCJE SPRZEDAŻOWE nr 380032

Lokalizacja: Łódź (woj. łódzkie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
cswinner ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Grabowicz, Anna Krasińska
CENTRUM SZKOLEŃ WINNER s.c.
Wyślij e-mail
ul. Brzozowskiego 6
93-552 Łódź

Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

KURS KOMPETENCJE SPRZEDAŻOWE


Profesjonalny sprzedawca wie jak budować pozytywną relację w kontakcie z klientem, rozpoznaje potrzeby potencjalnego nabywcy i wie jak im sprostać, potrafi także poradzić sobie z „trudnym” klientem i sprostać jego oczekiwaniom. Aby zdobyć te cenne informacje i poznać tajniki pracy profesjonalnego sprzedawcy zapraszamy na  40 godzinny kurs, który jest skierowany zarówno dla osób pracujących na stanowisku sprzedawcy, chcących podnieść swoje kwalifikacje i być skuteczniejszymi w swoich działaniach, a także dla osób chcących pracować jako sprzedawca.

 

PROGRAM KURSU KOMPETENCJE SPRZEDAŻOWE

    1.Istota procesu sprzedaży
    2.Zawód- handlowiec - Profesjonalny wizerunek handlowca
         - Cechy idealnego handlowca
         - Mowa ciała pomagająca w rozmowie z klientem
    3. Etapy procesu sprzedaży
         - Budowanie pozytywnej relacji z klientem - most emocjonalny
         - Rola i znaczenie pierwszego wrażenia
         -  Znaczenie pozytywnego nastawienie handlowca
    4. Rozpoznawanie potrzeb/problemów klienta
         - Techniki zadawania właściwych pytań handlowych
         -  Sztuka aktywnego słuchania
         - Rola okazywania empatii klientowi czyli jak zbudować zaufanie
         - Określenie typu klienta
    5. Twój czas działania - prezentacja produktu/usługi
         - Techniki skutecznego prezentowania oferty handlowej
         - Skuteczne i niepożądane słowa w prezentacji handlowej
         - Jak posługiwać się językiem korzyści
    6. Finalizacja transakcji
         - Rola i znaczenie fializacji transakcji
         -  Warunki zamknięcia procesu sprzedaży
         - Jak rozpoznać moment, w którym klient jest gotowy do zakupu?
         - Techniki zamknięcia procesu sprzedaży
    7. Kwestia ceny i inne zastrzeżenia klienta
         - Kiedy należy poinformować klienta o cenie?
         - Techniki prowadzenia negocjacji cenowych
         - Rodzaje zastrzeżeń klientów. Kiedy i jak je odpierać?
    8. Trudny klient
         - Jak radzić sobie z emocjonalnymi zachowaniami klienta (agresywny, roztrzęsiony)
         - Sposób postępowania w sytuacji skarg, reklamacji
    9. Zajęcia praktyczne - Scenki. Praca z kamerą. Feedback od trenera.
Zajęcia prowadzi Pani Anna Zielińska- mgr socjologii Uniwersytetu Łódzkiego, która ukończyła również studia podyplomowe na kierunku zarządzanie zasobami ludzkimi również na UŁ i która z ogromnym zaangażowaniem i pasją podchodzi do nowych przedsięwzięć.  To osoba o dużym doświadczeniu dydaktycznym, której misją w pracy trenerskiej jest stworzenie takich zajęć i warsztatów, aby pokazać uczestnikom jak najwięcej możliwości i rozwiązań.

Zapraszamy !

CENTRUM SZKOLEŃ WINNER s.c.
Anna Grabowicz, Anna Krasińska
ul. Gdańska 90 lok. 1-4, 90-508 Łódź
NIP: Wyślij e-mail REGON: Wyślij e-mail
tel. Wyślij e-mail



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
cswinner ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Grabowicz, Anna Krasińska
CENTRUM SZKOLEŃ WINNER s.c.
Wyślij e-mail
ul. Brzozowskiego 6
93-552 Łódź

Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU cswinner
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
KOMPETENCJE SPRZEDAŻOWE - galeria
KOMPETENCJE SPRZEDAŻOWE Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: Pizza Murowana Goślina, Imprezy okolicznościowe   Następna usługa: POZAFINANSOWE METODY MOTYWOWANIA C. S. WINNER