favore.pl
Szkolenia: skuteczna obsługa trudnego klienta

Szkolenia: skuteczna obsługa trudnego klienta nr 38948

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
400 / sztuka
Kontakt
Kreatywna Edukacja
Wyślij e-mail
40-093 Katowice
tel: 032 2598536032 2598536
www.kkreatywna-edukacja.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
cz: 09:30-15:30
OPIS USŁUGI

 

PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNYCH KLIENTÓW

 

  1. Kontakty z klientami jako podstawa wizerunku firmy
  2. Komunikacja – ważnym elementem profesjonalnej obsługi klienta
    1. precyzyjne przekazywanie i odbieranie informacji
    2. narzędzia i techniki skutecznej komunikacji werbalnej
    3. bariery komunikacyjne czyli czego należy unikać w kontakcie z klientem
    4. techniki poprawiające komunikację
    5. precyzyjne przekazywanie i odbieranie informacji
    6. asertywne reagowanie na zachowanie Klienta
  3. Pożądane umiejętności i cechy osobowościowe w obsłudze klienta
  4. Sztuka zadawania trafnych pytań - rozpoznawanie prawdziwych intencji i potrzeb klienta, docieranie do osób decydujących

5.      Pozytywne nastawienie do siebie i pracy

a.      autoanaliza własnego nastawienia

b.      sposoby zmiany nastawienia

6.      Otwarta postawa wobec klientów

a.      wypracowanie postawy współpracy i znajdywania rozwiązań korzystnych dla obu stron

b.      satysfakcja własna = satysfakcja klienta

7.      Zachowanie pracownika wobec klienta

a.      bierne

b.      czynne

8.      Trudne sytuacje – jak sobie z nimi radzić

9.      Podstawowe typy klientów

a.      "Zadaniowiec"

b.      "Szczegółowiec"

c.       "Problemowiec"

d.      "Dziura w całym"

10.  Klient trudny i sposoby jego obsługi

a.      jak zaspokajać potrzeby trudnych klientów

b.      radzenie sobie z obiekcjami klienta

c.       radzenie sobie ze stresem

d.      sposoby rozpoczynania rozmów ze zdenerwowanym klientem

e.      umiejętność przezwyciężenia negatywnych emocji klienta

f.        radzenie sobie z atakiem, naleganiem, roszczeniami klienta

g.      panowanie nad emocjami i stresem w relacjach z klientami

h.      radzenie sobie z poszczególnymi typami klientów

  kłótliwy

  lojalny

  przemądrzały

  marudny

  niezdecydowany

  dominujący

  agresywny

  gaduła

  milczący

  dowcipny

  naciągacz

  przyjaciel

11.  Komunikacja niewerbalna

a.      czym jest komunikacja niewerbalna

b.      moja komunikacja werbalna i jej wpływ na relacje z klientem

12.   Profesjonalny wizerunek

a.      profesjonalny wizerunek kobiet

b.      profesjonalny wizerunek mężczyzny

 

13.  Reakcje na zachowanie emocjonalne

a.      jak reagować na nacechowane emocjonalnie reakcje klienta

b.      jak nie pozwolić wygrać własnej złości, niechęci do klienta

14.  Utrzymywanie kontaktów z klientami

 

 

 

Terminy szkoleń:  21.08.2008 godz. 9.30 – 15.30

Miejsce:              Chorzów

Koszt udziału:    400 zł/os (cena obejmuje 6 godzinne szkolenie, materiały szkoleniowe, posiłek - lunch, certyfikat ukończenia szkolenia)

Kontakt:              Wyślij e-mail

                             Tel: Wyślij e-mail

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
400 / sztuka
Kontakt
Kreatywna Edukacja
Wyślij e-mail
40-093 Katowice
tel: 032 2598536032 2598536
www.kkreatywna-edukacja.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
cz: 09:30-15:30
OPINIE O UŻYTKOWNIKU kreatywna
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Szkolenia: skuteczna obsługa trudnego klienta - galeria
Szkolenia: skuteczna obsługa trudnego klienta Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 4)
Poprzednia usługa: Tynki maszynowe   Następna usługa: Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane "SEBO