favore.pl
Zarządzanie procesowe

Zarządzanie procesowe nr 391866

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 390 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Niedziółka
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 2622 208 28 26
tel: 22 208 28 2822 208 28 28
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

 

Wyślij e-mail
     
26 08 2014 - 27 08 2014 - Warszawa | Kod szkolenia: SOM 14639
16 09 2014 - 17 09 2014 - Poznań | Kod szkolenia: SOM 14640
23 09 2014 - 24 09 2014 - Wrocław | Kod szkolenia: SOM 14641


Prowadzący

Ewa J. Wytrążek – doradca biznesowy, niezależny konsultant i trener. Inicjatorka, współzałożycielka i prezes zarządu Fundacji Wiedza i Przedsiębiorczość ukierunkowanej na wspieranie innych w procesie ich rozwoju zawodowego poprzez dostarczanie wiedzy, kształtowanie umiejętności i korzystanie z pozytywnych doświadczeń. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i Akademii Leona Koźmińskiego (program MBA). Ukończyła także Akademię Sprzedaży Brian Tracy Int. oraz London School of Public Relations. Posiada Certyfikat lidera procesów zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001:2000 Jest praktykiem zarządzania. Szkoliła kadrę kierowniczą i pracowników średniego szczebla. Dzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem ze studentami, prowadząc zajęcia w WWSH w Warszawie. Współautorka  książek: „Skuteczna sprzedaż” (C.H. Beck, 2005) oraz „Metody wspierania procesu sprzedaży” (C.H. Beck, 2008). Wybrane firmy i instytucje, na rzecz których pracowała/realizowała projekty lub szkolenia: Airport Cleaning Service Sp. z.o.o,  Akzo Nobel, Aviva, Fidelis.Net, Firma 2000, Instytut Zarządzania, Matrix.pl, Medycyna Rodzinna SA, OSM Consult sp. z o.o., Otawa Group, Polska Agencja Prasowa S.A., Pivotal Polska, Spółdzielnia Pracy Polityka (wydawca tygodnika „Polityka”), Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A., Sage Symfonia, TRW ISCS oraz inne.
    
        
    
Cel szkolenia

Zarządzanie procesowe coraz częściej znajduje zastosowanie w nowoczesnych organizacjach, umożliwiając im przystosowanie do zmiennych warunków otoczenia i potrzeb klientów. Na podstawie strategii, jasno zdefiniowanych celów oraz rozpoznanych strategicznych uwarunkowań, przedsiębiorstwo może określać oczekiwania względem procesów i modelować je zgodnie z zapotrzebowaniem.
Na każdą organizację można spojrzeć jak na zbiór powiązanych ze sobą, wzajemnie się przeplatających procesów. Orientacja procesowa w zarządzaniu zakłada całościowe myślenie o procesach, jako powiązanych ze sobą czynnościach. Ich identyfikacja pozwala na lepsze zrozumienie funkcjonowania organizacji a sprawne i ciągłe doskonalenie procesów przyczynia się do istotnego zwiększania jej efektywności.
Podejście procesowe kładzie nacisk na przełożenie celów strategicznych organizacji na cele procesów, zaspokojenie potrzeb klientów, obniżenie kosztów działalności przedsiębiorstwa, a także na podniesienie jakości oraz skrócenie czasu realizacji zadań.

Celem szkolenia jest  nabycie praktycznych umiejętności identyfikowania i opisu procesów biznesowych, określania celów procesów, opracowywania ścieżek i przygotowywania kart procesów, dostosowywania ich do nowych produktów, nowych kanałów sprzedaży i technologii oraz wielu zmiennych otoczenia. W efekcie Uczestnicy nauczą się optymalizować procesy biznesowe dla zwiększenia efektywności organizacji.

Metodyka szkolenia:
Mini wykład, prezentacje, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, analizy przypadków. Szkolenie ma formę interaktywnych warsztatów. Uczestnicy mają przy tym możliwość omawiania i analizowania sytuacji biznesowych, z którymi spotykają się w swoich organizacjach, jak i tych opartych o doświadczenia biznesowe trenera. Dynamika szkolenia oraz metody i narzędzia szkoleniowe uwzględniają każdorazowo potrzeby zgłaszane przez Uczestników danej grupy szkoleniowej.

Adresaci szkolenia:
Średnia kadra managerska, specjaliści ds. zarządzania jakością, kierownicy zespołów i projektów, którzy chcą świadomie i kompetentnie uczestniczyć w kreowaniu rozwiązań przyczyniających się do podnoszenia skuteczności i sprawności istniejących procesów biznesowych.
    
           
Program
1. Wprowadzenie:
- koncepcja struktury organizacji procesowej,
- orientacja funkcjonalna i procesowa,
- specyfika zarządzania procesowego,
- struktura zarządzania procesami,
- ewolucyjne i rewolucyjne metody zarządzania procesowego.

2. Istota i struktura zarządzania procesowego:
- charakterystyka wybranych procesowych metod zarządzania (m.in. analiza łańcucha wartości, BPR, TQM),
- szanse i zagrożenia,
- model dojrzałości procesowej.

3. Proces biznesowy, charakterystyka procesów w organizacji:
- pojęcie procesu i jego specyfika,
- klasyfikacja procesów,
- cykl życia procesu,
- atrybuty/parametry procesu.

4. Identyfikacja i opis procesów biznesowych:
- ścieżka procesu,
- karta procesu.

5. Optymalizacja procesów biznesowych - zasady wyboru procesów do optymalizacji.

6. Modelowanie procesów biznesowych:
- reguły postępowania,
- narzędzia wspomagające techniki modelowania.

7. Kierowanie procesami:
- planowanie,
- organizowanie zasobów,
- kontrola i sterowanie,
- współczesne narzędzia informatyczne a zarządzanie procesami biznesowymi.

8. Wybrane zagadnienia ZZL w organizacji procesowej:
- rola i zadania właściciela procesu,
- praca zespołowa w organizacji procesowej.


Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa:  
   
- jednej osoby 1390 zł + 23% VAT,
- dwóch i więcej osób 1290 zł/os +23% VAT.

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Godziny zajęć: 9:30 – 16:30

Miejsce zajęć:    
- Warszawa - sala szkoleniowa Akademii Biznesu MDDP ul. Domaniewska 39A,
- Wrocław - w hotelu w centrum miasta.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
1 390 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Niedziółka
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 2622 208 28 26
tel: 22 208 28 2822 208 28 28
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mddp
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Zarządzanie procesowe - galeria
Zarządzanie procesowe Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Profesjonalne Wykańczanie Wnętrz   Następna usługa: Manager muzyczny