favore.pl
Brak zdjęcia

WCE MATEL SERVICE - kursy, szkolenia nr 394862

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)Więcej: vis a vis "Złotych Tarasów"

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
200 / sztuka
Kontakt
WCE Matel Service
Wyślij e-mail
Chmielna 98
00-801 Warszawa

tel: 22 620675022 6206750
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl i zapytaj o rabat
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 8:30-15:30
OPIS USŁUGI

 

Działalność WCE "Matel Service"
  • Wyślij e-mail
  • "KOLEJOWA" SZKOŁA POLICEALNA DLA DOROSŁYCH
  • "KOLEJOWE" TECHNIKUM UZUPEŁNIAJĄCE DLA DOROSŁYCH -
  • Wyślij e-mail
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • KURSY LICENCYJNE PRACOWNIKÓW OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA  
    Działalność dydaktyczną prowadzimy na podstawie Ustawy o systemie oświaty z 7 września 1991 r. wraz z późniejszymi zmianami, uwzględniając stan prawny wynikający z Ustawy o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997 r., Ustawy o usługach detektywistycznych z 6 lipca 2001 r., Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 r., aktów wykonawczych do tych ustaw. a także innych przepisów związanych z szeroko pojętą dziedziną bezpieczeństwa. Prowadzimy następujące kursy i szkolenia:

    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    • kurs licencyjny II stopnia pracownika ochrony fizycznej osób i mienia, uzupełniający dla osób posiadających licencję I stopnia

    Oddajemy Wam do dyspozycji bogate, wieloletnie doświadczenie w realizacji szkoleń związanych z bezpieczeństwem. Trzon naszej kadry dydaktycznej stanowią pracownicy naukowi, wykładowcy i instruktorzy resortu Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Obrony Narodowej. Od początku istnienia, przeprowadziliśmy ponad 400 kursów licencyjnych, a w ramach różnych form dydaktycznych, w zakresie podstawowym i uzupełniającym przeszkoliliśmy ponad 40 tys. pracowników ochrony, konwojentów, strażników oraz osób funkcjonujących w warunkach szczególnego zagrożenia.
  • Wyślij e-mail  
    Działalność dydaktyczną prowadzimy na podstawie Ustawy o systemie oświaty z 7 września 1991 r. wraz z późniejszymi zmianami, uwzględniając stan prawny wynikający z Ustawy o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997 r., Ustawy o usługach detektywistycznych z 6 lipca 2001 r., Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 r., aktów wykonawczych do tych ustaw. a także innych przepisów związanych z szeroko pojętą dziedziną bezpieczeństwa. Prowadzimy następujące kursy i szkolenia:

    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail

    Oddajemy Wam do dyspozycji bogate, wieloletnie doświadczenie w realizacji szkoleń związanych z bezpieczeństwem. Trzon naszej kadry dydaktycznej stanowią pracownicy naukowi, wykładowcy i instruktorzy resortu Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Obrony Narodowej. Od początku istnienia, przeprowadziliśmy ponad 400 kursów licencyjnych, a w ramach różnych form dydaktycznych, w zakresie podstawowym i uzupełniającym przeszkoliliśmy ponad 40 tys. pracowników ochrony, konwojentów, strażników oraz osób funkcjonujących w warunkach szczególnego zagrożenia.
  • Wyślij e-mail
    Działalność dydaktyczną prowadzimy na podstawie Ustawy o systemie oświaty z 7 września 1991 r. wraz z późniejszymi zmianami, uwzględniając stan prawny wynikający z Ustawy o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997 r., Ustawy o usługach detektywistycznych z 6 lipca 2001 r., Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 r., aktów wykonawczych do tych ustaw. a także innych przepisów związanych z szeroko pojętą dziedziną bezpieczeństwa. Prowadzimy następujące kursy i szkolenia:

    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    • s Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    • budowa portretu psychologicznego sprawcy
    • czynniki i aspekty psychologiczne pracownika ochrony w postępowaniu na miejscu zdarzenia przestępstwa. Wybrane elementy kryminalistyki
    • zachowanie pracowników ochrony w sytuacjach kryzysowych

    Oddajemy Wam do dyspozycji bogate, wieloletnie doświadczenie w realizacji szkoleń związanych z bezpieczeństwem. Trzon naszej kadry dydaktycznej stanowią pracownicy naukowi, wykładowcy i instruktorzy resortu Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Obrony Narodowej. Od początku istnienia, przeprowadziliśmy ponad 400 kursów licencyjnych, a w ramach różnych form dydaktycznych, w zakresie podstawowym i uzupełniającym przeszkoliliśmy ponad 40 tys. pracowników ochrony, konwojentów, strażników oraz osób funkcjonujących w warunkach szczególnego zagrożenia.

     
  • Wyślij e-mail Wyślij e-mail  
    Działalność dydaktyczną prowadzimy na podstawie Ustawy o systemie oświaty z 7 września 1991 r. wraz z późniejszymi zmianami, uwzględniając stan prawny wynikający z Ustawy o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997 r., Ustawy o usługach detektywistycznych z 6 lipca 2001 r., Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 r., aktów wykonawczych do tych ustaw. a także innych przepisów w tym resortowych i środowiskowych związanych z szeroko pojętą dziedziną bezpieczeństwa. Prowadzimy kursy i szkolenia dla:

    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail

    kliknij na kurs aby dowiedzieć się więcej

    Realizujemy wszelkie inne szkolenia mające na celu poprawę bezpieczeństwa osób fizycznych i prawnych z opracowaniem autorskich programów wynikających z aktualnych potrzeb i oczekiwań zleceniodawców. Prowadzimy je w obiektach Zleceniodawców, wskazanych przez niego lub zaproponowanych przez nas. Szczegółowe koszty określamy po zaakceptowaniu tematyki i dokonaniu uzgodnień logistycznych.
    Oddajemy Wam do dyspozycji bogate, wieloletnie doświadczenie w realizacji szkoleń związanych z bezpieczeństwem. Trzon naszej kadry dydaktycznej stanowią pracownicy naukowi, wykładowcy i instruktorzy resortu Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Obrony Narodowej. Od początku istnienia, przeprowadziliśmy ponad 400 kursów licencyjnych, a w ramach różnych form dydaktycznych, w zakresie podstawowym i uzupełniającym przeszkoliliśmy ponad 40 tys. pracowników ochrony, konwojentów, strażników oraz osób funkcjonujących w warunkach szczególnego zagrożenia.

    Niektóre ze szkoleń zrealizowanych w ostatnim czasie:

    • wywiad gospodarczy i nowoczesne technologie w dziedzinie systemów przeciwdziałających szpiegostwu gospodarczemu oraz elektronicznym systemom inwigilacji audio i video
    • zachowanie się pracowników w sytuacji napadu na bank oraz innych zdarzeń kryzysowych
    Od kwietnia do grudnia 2009 roku zrealizowaliśmy 250 takich szkoleń dla jednego z największych banków w Polsce - Wyślij e-mail
    • ocena i likwidacja zagrożeń obiektów organizacji gospodarczej
    • przeciwdziałanie terroryzmowi z wykorzystaniem ładunków wybuchowych
    • przeciwdziałanie aktom terroru kryminalnego
    • ewakuacja budynku
    • elementy ratownictwa medycznego
    • zachowania się w sytuacjach konfliktowych z tzw „trudnym” klientem

     
  • Wyślij e-mail - Wyślij e-mail

    W efekcie współpracy z Ośrodkiem Doskonalenia Zawodowego Dorosłych „BROKER–bis” przedstawiamy pakiet szkoleń z zakresu zarządzania i sprzedaży:

    • Zarządzanie zorientowane na rezultaty
      jak osiągać założone rezultaty biznesowe i realizować plany, przekonywać i motywować podwładnych w trakcie rozmowy o planach i efektach, rozmawiać z podwładnymi, by zachęcić ich do szukania rozwiązań, oceniać pracę podwładnych w sposób motywujący do zmiany i rozwoju, budować postawę zaangażowania i odpowiedzialności u podwładnych
    • Zarządzanie sytuacyjne – skuteczny lider
      jak rozpoznawać etapy rozwoju pracownika, efektywnie dopasować styl zarządzania do zadań i etapu rozwoju pracownika, osiągać lepsze wyniki, dzięki stosowaniu adekwatnych metod zarządzania w codziennej pracy z podwładnymi, zwiększyć poziom zaangażowania, motywacji i kompetencji, pracowników
    • Inspirujące przywództwo
      jak, zwiększyć swoją skuteczność jako przywódcy zespołu, budować autorytet lidera, wykorzystywać rożne źródła władzy do budowania pozycji lidera, efektywnie komunikować się z zespołem, budować motywację i zaangażowanie pracowników w oparciu o wartości, zachować równowagę między pracą zawodową i życiem osobistym
    • Skuteczny zespół
      jak wygłaszać expose do członków swojego zespołu, podejmować adekwatne działania motywujące zespół, pracować ze swoim zespołem na poszczególnych etapach jego rozwoju, stymulować współpracę w obrębie własnego zespołu zadaniowego
    • Motywowanie, sztuka pokonywania ograniczeń
      jak rozpoznawać czynniki motywujące i demotywujące pracowników, stosować w codziennej pracy skuteczne metody motywowania pozafinansowego, dostosować sposoby motywowania do potrzeb i etapu rozwoju pracownika, interweniować w sytuacjach wymagających poprawy pracy podwładnego i prowadzenia rozmów dyscyplinujących
    • Prowadzenie zebrań – od słów do czynów
      jak efektywnie przygotowywać się do prowadzenia zebrań, angażować uczestników i stymulować pracę zespołu podczas zebrania, prowadzić zebrania, aby stanowiły wartość dodaną i nie były postrzegane jako strata czasu
    • Aktywna sprzedaż przez telefon – czyli nie trać żadnej okazji
      jak korzystać z narzędzi komunikacyjnych dla zbudowania dobrej relacji w krótkim kontakcie telefonicznym, sprawnie przechodzić od obsługi klienta do sprzedaży usług dodatkowych, korzystać ze swojego głosu jako ważnego narzędzia pracy, reagować na zastrzeżenia w profesjonalny, spokojny sposób, rozpoznawać sygnały gotowości klienta do podjęcia decyzji
    • Umiejętności handlowe
      jak wzmocnić siłę handlową i wiarygodność w kontakcie z nowym klientem, zastosować praktyczne techniki prowadzenia klienta do decyzji o zakupie rozwinąć umiejętności efektywnej komunikacji w kolejnych etapach procesu sprzedaży oraz w trudnych sytuacjach związanych z obsługą
    • Zaawansowane umiejętności handlowe
      jak poszerzyć umiejętności budowania relacji handlowych z rożnymi typami klientów, stosować praktyczne techniki asertywności handlowej dla realizacji interesów firmy przy jednoczesnej dbałości o dobry kontakt, wykorzystać nowoczesne narzędzia analizy transakcyjnej w obsłudze trudnych sytuacji w kontakcie z klientem
    • Prezentacje handlowe – sztuka wpływania na innych
      słuchacze przygotują argumentację sprzedażową w oparciu o potrzeby klienta, poznają zasady wywierania wpływu poprzez perswazyjną prezentację, będą wiedzieli w jaki sposób modyfikować prezentacje w zależności od poziomu decyzyjnego, z którym mają do czynienia po stronie klienta
    • Sztuka negocjacji w biznesie
      jak negocjować bez stresu i zmęczenia, cieszyć się prowadzeniem gry negocjacyjnej, dobrze przygotować się do negocjacji, panować nad przebiegiem procesu negocjacji, podejmować optymalne decyzje wpływające na przebieg i wynik negocjacji, rozpoznawać i rozwiązywać dylematy negocjacyjne, „wychować” partnera negocjacyjnego, planować angażowanie środków (czas/budżet) w zależności od typu negocjacji
    • Techniki windykacji
      jak skutecznie oddziaływać na dłużnika, efektywnie odzyskiwać należności, właściwie określać ścieżki postępowania z dłużnikiem, optymalnie zastosować instrumenty prawne, optymalizować proces windykacji minimalizując ryzyko, czas i straty


    Szkolenia przeznaczone są dla grup zamkniętych i realizowane w 2 – 3 dniowych warsztatach. Możemy realizować na terenie całego kraju. Dysponujemy kadrą instruktorsko - trenerską gwarantującą atrakcyjny i merytoryczny przebieg zajęć - na życzenie przedstawiamy ich noty biograficzne.

    Deklarujemy gotowość dyskusji nad zmianą tez programowych oferowanych szkoleń, jak również przygotowania kolejnych propozycji. Po zakończeniu zajęć, na życzenie uczestnicy otrzymają imienne zaświadczenia potwierdzające ich udział w szkoleniu oraz jego tematykę i czas przeznaczony na realizację.

    Cena dnia szkoleniowego to około 3 800 zł netto.

    Na przestrzeni minionych lat w ramach różnych form, przeszkoliliśmy ponad 40 tysięcy pracowników różnych branż.

  • Wyślij e-mail

    W efekcie współpracy z Ośrodkiem Doskonalenia Zawodowego Dorosłych „BROKER–bis” przedstawiamy pakiet szkoleń z zakresu praktycznego wykorzystanie wiedzy psychologicznej w biznesie:

    • Wybrane zagadnienia psychologii ogólnej
      zapoznanie słuchaczy z podstawowymi zmiennymi psychologicznymi i pokazanie działania tych zmiennych w rzeczywistych sytuacjach
    • Teoria komunikacji: perswazja i obrona przed manipulacją
      wyrobienie u słuchaczy umiejętności analizowania własnych poczynań komunikacyjnych w kategoriach skuteczności i nieskuteczności
    • Rozumowanie i argumentacja
      doskonalenie umiejętności technicznych w zakresie kontroli poprawności rozumowań
    • Psychologiczne aspekty zarządzania ryzykiem
      zapoznanie słuchaczy z podstawowymi zagadnieniami psychologii oceny i podejmowania ryzyka
    • Negocjacje
      poznanie metod i narzędzi przygotowania się do negocjacji
    • Psychologia zachowań konsumenckich: jak sprzedawać?
      przyswojenie przez słuchaczy wiedzy na temat tego, co się dzieje w umyśle ludzkim przy nabywaniu dóbr i usług
    • Behawioralna teoria decyzji
      przekazanie słuchaczom podstawowej wiedzy na temat tego, w jaki sposób przebiega proces podejmowanie decyzji (osobistych, konsumenckich, politycznych i innych), jak gromadzone i wykorzystywane są informacje w tym procesie, w jaki sposób tworzone są oceny, jakie są zasady (reguły) wybierania.
    • Psychologia rynków finansowych
      Jak wykorzystać odkrycia psychologii poznawczej do skutecznego inwestowania na rynkach finansowych
    • Szkolenie umiejętności kierowniczych
      uświadomienie uczestnikom zagrożeń związanych z posiadaniem władzy. Słuchacze poznają bariery komunikacyjne i sposoby ich przezwyciężania
    • Psychologia organizacji i przywództwa
      zapoznanie słuchaczy z zasadami zarządzania organizacjami i funkcjonowania grup oraz ze specyficznymi umiejętnościami przywódczymi, czyli jak budować zaufanie i zaangażowanie
    • Zarządzanie ryzykiem
      przyswojenie przez słuchaczy podstawowych pojęć z rachunku prawdopodobieństwa i statystyki matematycznej niezbędnych do zrozumienia i stosowania współczesnych metod zarządzania ryzykiem
    • Wybrane zagadnienia protokołu dyplomatycznego, etykieta i budowanie relacji w biznesie
      poznanie zasad protokołu w biznesie w porównaniu z tradycyjną etykietą towarzyską - świadomość różnic. Poszerzenie umiejętności interpersonalnych pomocnych w kontaktach służbowych, na przyjęciach z udziałem klientów, gości honorowych
    • Trening umiejętności menedżerskich
      zajęcia z zakresu umiejętności menedżerskich mają na celu dostarczenie uczestnikom okazji do zdobycia wiedzy na temat kluczowych umiejętności menedżerskich, analizy własnych umiejętności w zakresie zarządzania oraz ich doskonalenia z wykorzystaniem technik ćwiczeniowych
    • Dylematy społeczne
      przedstawienie najczęstszych dylematów społecznych (relewantnych do biznesu) i sposobów ich rozwiązywania
    • Praktyka Public Relations
      przekazanie słuchaczom podstawowej wiedzy na temat różnic w interesach stron zaangażowanych w przekazywanie informacji nt. firm
    • Psychologia zarządzania zasobami ludzkimi
      przedstawienie działań (w szczególności oddziaływań psychologicznych) składających się na system Zarządzania Zasobami Ludzkim (ZZL) w organizacji
    • Planowanie kampanii marketingowej
      ukazanie specyfiki marketingowego podejścia do organizacji oraz przedstawienie szczegółowych modeli projektowania i prowadzenia kampanii


    Szkolenia przeznaczone są dla grup zamkniętych i realizowane w 2 – 3 dniowych warsztatach. Możemy realizować na terenie całego kraju. Dysponujemy kadrą instruktorsko - trenerską gwarantującą atrakcyjny i merytoryczny przebieg zajęć - na życzenie przedstawiamy ich noty biograficzne.

    Deklarujemy gotowość dyskusji nad zmianą tez programowych oferowanych szkoleń, jak również przygotowania kolejnych propozycji. Po zakończeniu zajęć, na życzenie uczestnicy otrzymają imienne zaświadczenia potwierdzające ich udział w szkoleniu oraz jego tematykę i czas przeznaczony na realizację.

    Cena dnia szkoleniowego to około 3 800 zł netto.

    Na przestrzeni minionych lat w ramach różnych form, przeszkoliliśmy ponad 40 tysięcy pracowników różnych branż.

     
  • IMPREZY INTEGRACYJNE DLA FIRM

    Organizacja imprez integracyjnych, kursów i konferencji oraz przygody ze sportem i rekreacją, wypełnionych programem szkoleniowym, rozrywkowym /w zakresie pełnej oferty rynkowej/ i kulinarnym.

    W oparciu o 2 – 4 godzinne autorskie panele nadajemy imprezom status szkoleniowy, a uczestnikom dajemy możliwość nabycia konkretnej wiedzy lub umiejętności przydatnych zarówno w działalności biznesowej jak i życiu prywatnym.

    Proponowana tematyka:

     

    Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa osób i mienia oraz organizacji gospodarczych:

     

    • Przestępczość pospolita w Polsce – charakter i skala
      omówienie, statystki, podstawowe środki bezpieczeństwa
    • Psychologiczne aspekty zachowań sprawców przestępstw kryminalnych i ich ofiar
      metody działania sprawców i ich determinacja, znamiona zewnętrzne zagrożeń i działań przestępczych, agresja i jej objawy
    • Psychologiczne aspekty zachowania się w sytuacji trudnej
      sytuacje trudne, typy sprawców i sposoby ich funkcjonowania, psychologiczne reakcje uczestników sytuacji zagrożenia (napadu/wzięcia zakładników), zasady zachowania się w sytuacji napadu/ wzięcia zakładników, stadia i dynamika rozwoju sytuacji wzięcia zakładników, psychologiczne odreagowanie jako forma pomocy osobom, które doświadczyły sytuacji zagrożenia -  traumatycznej
    • Zasady sporządzania portretu pamięciowego sprawcy
      czynniki wpływające na wykonanie portretu, zasady sporządzania portretu pamięciowego
    • Broń palna i inne niebezpieczne przedmioty - najczęściej wykorzystywane przedmioty podczas napadów rabunkowych, w tym na placówki bankowe
      charakterystyka najczęściej wykorzystywanych niebezpiecznych przedmiotów i broni palnej podczas napadów rabunkowych na terenie Polski. Pokaz i omówienie różnych rodzajów broni, postępowanie po napadzie. Trenażer strzelecki
    • Bezpieczeństwo osób i mienia instytucji lub organizacji gospodarczej w przypadku napadu z wzięciem zakładnika
      postępowanie w przypadku napadu z wzięciem zakładnika, zagrożenia związane z terrorem kryminalnym, typowych postaw terrorystów, procedury postępowania personelu dla zachowania bezpieczeństwa, współpraca z siłami porządkowymi
    • Symulacja napadu z wzięciem zakładnika
      grupa terrorystyczna składająca się 4-6 zamaskowanych osobników deklarujących motywy swojego działania ideologią antyglobalistów zajmuje obiekt, terroryzuje obecnych zmuszając ich do wykonywania poleceń, obezwładnienia uczestników /skrępowanie rąk, założenie worków materiałowych/…
    • Komu grozi zamach - zagrożenia terroryzmem w Polsce
      definicja terroryzmu, materiały wybuchowe i środki inicjujące - formy i rodzaje w jakich mogą występować, codzienne środki bezpieczeństwa
    • Bezpieczeństwo osób i mienia instytucji lub organizacji gospodarczej w przypadku podłożenia ładunku wybuchowego
      postępowanie w przypadku podłożenia ładunku wybuchowego, problematyka terroryzmu bombowego w Polsce, ogólne wiadomości o materiałach wybuchowych i środkach inicjujących, codzienne środki ostrożności, procedury postępowania w przypadku uzyskania informacji o podłożeniu ładunku lub znalezieniu przedmiotu podejrzanego, ćwiczenia praktyczne w zakresie przeszukiwania pomieszczeń
    • Obroń się sam - elementy samoobrony
      najprostsze techniki obrony podczas napadów z użyciem siły fizycznej i niebezpiecznych przedmiotów
    • Elementy ratownictwa medycznego
      jak radzić sobie w sytuacji konieczności udzielenia pomocy osobie rannej, poszkodowanej, nawet znajdującej się w stanie zagrożenia życia
    • Zasady przygotowania i przeprowadzania ewakuacji osób z zagrożonego obiektu
      zapoznanie uczestników z zasadami przygotowania i przeprowadzenia ćwiczebnej akcji ewakuacyjnej wraz z wszystkimi niezbędnymi ustaleniami organizacyjnymi
    • Polityka bezpieczeństwa organizacji gospodarczej
      analiza systemowa, bezpieczeństwo informacyjne, zakres i charakter, ochrona i bezpieczeństwo fizyczne, bezpieczeństwo informacji, bezpieczeństwo osobowe i zachowania człowieka, rola szkolenia w przygotowaniu do działania, integracja a zjawiska kryzysowe w bezpieczeństwie, oddziaływania zewnętrzne w zapewnianiu bezpieczeństwa
    • Wprowadzenie istotnych pojęć dla planowania i oceny systemu ochrony
      omówienie najistotniejszych elementów systemów bezpieczeństwa nie ujętych lub szczątkowo opisanych w przepisach - ustawach i rozporządzeniach oraz normach określających parametry technicznej i fizycznej ochrony mienia, parametry oceny systemu ochrony
    • Ocena stanu bezpieczeństwa obiektu
      prezentacja najnowszych metod w zakresie dokonywania oceny stanu bezpieczeństwa obiektu i wykorzystaniu ich w planowaniu oraz realizacji polityki bezpieczeństwa organizacji gospodarczej
    • Wywiad Konkurencyjny /gospodarczy/ na świecie i w Polsce
      rys historyczny wywiadu konkurencyjnego - wyzwania i tendencje XXI w., istota i cechy wywiadu konkurencyjnego, korzyści z prowadzenia wywiadu konkurencyjnego, zagrożenia i przeciwdziałanie
    • Nowoczesne technologie w dziedzinie systemów przeciwdziałania szpiegostwu gospodarczemu z wykorzystaniem systemów inwigilacji audio i video
      przegląd możliwości w tym zakresie
    • Bezpieczeństwo informacyjne i ochrona danych osobowych w działalności biznesowej
      jak przetwarzać informacje i chronić dane osobowe praktycznie w każdej firmie i życiu prywatnym
    • Przeciwdziałanie kradzieżom w obiektach handlowych i postępowanie w przypadku ich ujawnienia
      uczestnicy zdobywają wiedzę i umiejętności w zakresie ujawniania i właściwych reakcji na wykroczenia, kradzieże sklepowe i inne czyny zabronione charakterystyczne dla placówek handlowych
    • Metody zabezpieczenia i sposoby fałszerstw dokumentów związanych z obrotem pieniężnym
      przedstawiamy problematyka fałszerstw i wyłudzeń w obrocie pieniężnym, w tym bankowym /skala zjawiska, różnorodność działań przestępczych/ oraz możliwości przeciwdziałania tego typu przestępstwom. Jego celem jest również zmodyfikowanie sposobu interpretacji niektórych obiegowych pojęć związanych z procesem akceptacji i weryfikacji dokumentów
    • Rozpoznawanie autentyczności krajowych i zagranicznych znaków pieniężnych
      przedstawiamy problematykę fałszerstw krajowych i zagranicznych znaków pieniężnych, sposoby rozpoznawania ich autentyczności oraz stan przepisów w w/wym. zakresie.
    • Mechanizmy psychologiczne determinujące zachowania w kontakcie z klientem trudnym
      jak radzić sobie ze stresem i negatywnymi emocjami w kontakcie z trudnym klientem wewnętrznym i zewnętrznym
    • Inne z opracowaniem autorskich programów w zakresie:
      Mechanizmów ludzkich zachowań w stresie i innych sytuacjach trudnych, ochrony i zapobiegania zagrożeniom utraty danych i informacji o charakterze poufnym, bezpieczeństwa podstawowego sprzętu i oprogramowania w firmie, ochrony informacji niejawnych i bezpieczeństwa przemysłowego, przygotowujące do egzaminów na broń, wyszkolenia strzeleckiego, samoobrony, technik interwencji w zakresie podstawowym i dla zaawansowanych, bezpieczeństwa rezydencji, doskonalenia jazdy samochodem w warunkach zagrożenia z wykorzystaniem mat poślizgowych, związane tematycznie z programami bezpieczny dom, bezpieczna szkoła itp., postępowania w sytuacjach zagrożeń narkotycznych.


    Szkolenia z zakresu zarządzania i sprzedaży:

     

    • Zarządzanie zorientowane na rezultaty
      jak osiągać założone rezultaty biznesowe i realizować plany, przekonywać i motywować podwładnych w trakcie rozmowy o planach i efektach, rozmawiać z podwładnymi, by zachęcić ich do szukania rozwiązań, oceniać pracę podwładnych w sposób motywujący do zmiany i rozwoju, budować postawę zaangażowania i odpowiedzialności u podwładnych
    • Zarządzanie sytuacyjne – skuteczny lider
      jak rozpoznawać etapy rozwoju pracownika, efektywnie dopasować styl zarządzania do zadań i etapu rozwoju pracownika, osiągać lepsze wyniki, dzięki stosowaniu adekwatnych metod zarządzania w codziennej pracy z podwładnymi, zwiększyć poziom zaangażowania, motywacji i kompetencji, pracowników
    • Inspirujące przywództwo
      jak, zwiększyć swoją skuteczność jako przywódcy zespołu, budować autorytet lidera, wykorzystywać rożne źródła władzy do budowania pozycji lidera, efektywnie komunikować się z zespołem, budować motywację i zaangażowanie pracowników w oparciu o wartości, zachować równowagę między pracą zawodową i życiem osobistym
    • Skuteczny zespół
      jak wygłaszać expose do członków swojego zespołu, podejmować adekwatne działania motywujące zespół, pracować ze swoim zespołem na poszczególnych etapach jego rozwoju, stymulować współpracę w obrębie własnego zespołu zadaniowego
    • Motywowanie, sztuka pokonywania ograniczeń
      jak rozpoznawać czynniki motywujące i demotywujące pracowników, stosować w codziennej pracy skuteczne metody motywowania pozafinansowego, dostosować sposoby motywowania do potrzeb i etapu rozwoju pracownika, interweniować w sytuacjach wymagających poprawy pracy podwładnego i prowadzenia rozmów dyscyplinujących
    • Prowadzenie zebrań – od słów do czynów
      jak efektywnie przygotowywać się do prowadzenia zebrań, angażować uczestników i stymulować pracę zespołu podczas zebrania, prowadzić zebrania, aby stanowiły wartość dodaną i nie były postrzegane jako strata czasu
    • Aktywna sprzedaż przez telefon – czyli nie trać żadnej okazji
      jak korzystać z narzędzi komunikacyjnych dla zbudowania dobrej relacji w krótkim kontakcie telefonicznym, sprawnie przechodzić od obsługi klienta do sprzedaży usług dodatkowych, korzystać ze swojego głosu jako ważnego narzędzia pracy, reagować na zastrzeżenia w profesjonalny, spokojny sposób, rozpoznawać sygnały gotowości klienta do podjęcia decyzji
    • Umiejętności handlowe
      jak wzmocnić siłę handlową i wiarygodność w kontakcie z nowym klientem, zastosować praktyczne techniki prowadzenia klienta do decyzji o zakupie rozwinąć umiejętności efektywnej komunikacji w kolejnych etapach procesu sprzedaży oraz w trudnych sytuacjach związanych z obsługą
    • Zaawansowane umiejętności handlowe
      jak poszerzyć umiejętności budowania relacji handlowych z rożnymi typami klientów, stosować praktyczne techniki asertywności handlowej dla realizacji interesów firmy przy jednoczesnej dbałości o dobry kontakt, wykorzystać nowoczesne narzędzia analizy transakcyjnej w obsłudze trudnych sytuacji w kontakcie z klientem
    • Prezentacje handlowe – sztuka wpływania na innych
      słuchacze przygotują argumentację sprzedażową w oparciu o potrzeby klienta, poznają zasady wywierania wpływu poprzez perswazyjną prezentację, będą wiedzieli w jaki sposób modyfikować prezentacje w zależności od poziomu decyzyjnego, z którym mają do czynienia po stronie klienta
    • Sztuka negocjacji w biznesie
      jak negocjować bez stresu i zmęczenia, cieszyć się prowadzeniem gry negocjacyjnej, dobrze przygotować się do negocjacji, panować nad przebiegiem procesu negocjacji, podejmować optymalne decyzje wpływające na przebieg i wynik negocjacji, rozpoznawać i rozwiązywać dylematy negocjacyjne, „wychować” partnera negocjacyjnego, planować angażowanie środków (czas/budżet) w zależności od typu negocjacji
    • Techniki windykacji
      jak skutecznie oddziaływać na dłużnika, efektywnie odzyskiwać należności, właściwie określać ścieżki postępowania z dłużnikiem, optymalnie zastosować instrumenty prawne, optymalizować proces windykacji minimalizując ryzyko, czas i straty


    Szkolenia z zakresu praktycznego wykorzystanie wiedzy psychologicznej w biznesie:

     

    • Wybrane zagadnienia psychologii ogólnej
      zapoznanie słuchaczy z podstawowymi zmiennymi psychologicznymi i pokazanie działania tych zmiennych w rzeczywistych sytuacjach
    • Teoria komunikacji: perswazja i obrona przed manipulacją
      wyrobienie u słuchaczy umiejętności analizowania własnych poczynań komunikacyjnych w kategoriach skuteczności i nieskuteczności
    • Rozumowanie i argumentacja
      doskonalenie umiejętności technicznych w zakresie kontroli poprawności rozumowań
    • Psychologiczne aspekty zarządzania ryzykiem
      zapoznanie słuchaczy z podstawowymi zagadnieniami psychologii oceny i podejmowania ryzyka
    • Negocjacje
      poznanie metod i narzędzi przygotowania się do negocjacji
    • Psychologia zachowań konsumenckich: jak sprzedawać?
      przyswojenie przez słuchaczy wiedzy na temat tego, co się dzieje w umyśle ludzkim przy nabywaniu dóbr i usług
    • Behawioralna teoria decyzji
      przekazanie słuchaczom podstawowej wiedzy na temat tego, w jaki sposób przebiega proces podejmowanie decyzji (osobistych, konsumenckich, politycznych i innych), jak gromadzone i wykorzystywane są informacje w tym procesie, w jaki sposób tworzone są oceny, jakie są zasady (reguły) wybierania.
    • Psychologia rynków finansowych
      Jak wykorzystać odkrycia psychologii poznawczej do skutecznego inwestowania na rynkach finansowych
    • Szkolenie umiejętności kierowniczych
      uświadomienie uczestnikom zagrożeń związanych z posiadaniem władzy. Słuchacze poznają bariery komunikacyjne i sposoby ich przezwyciężania
    • Psychologia organizacji i przywództwa
      zapoznanie słuchaczy z zasadami zarządzania organizacjami i funkcjonowania grup oraz ze specyficznymi umiejętnościami przywódczymi, czyli jak budować zaufanie i zaangażowanie
    • Zarządzanie ryzykiem
      przyswojenie przez słuchaczy podstawowych pojęć z rachunku prawdopodobieństwa i statystyki matematycznej niezbędnych do zrozumienia i stosowania współczesnych metod zarządzania ryzykiem
    • Wybrane zagadnienia protokołu dyplomatycznego, etykieta i budowanie relacji w biznesie
      poznanie zasad protokołu w biznesie w porównaniu z tradycyjną etykietą towarzyską - świadomość różnic. Poszerzenie umiejętności interpersonalnych pomocnych w kontaktach służbowych, na przyjęciach z udziałem klientów, gości honorowych
    • Trening umiejętności menedżerskich
      zajęcia z zakresu umiejętności menedżerskich mają na celu dostarczenie uczestnikom okazji do zdobycia wiedzy na temat kluczowych umiejętności menedżerskich, analizy własnych umiejętności w zakresie zarządzania oraz ich doskonalenia z wykorzystaniem technik ćwiczeniowych
    • Dylematy społeczne
      przedstawienie najczęstszych dylematów społecznych (relewantnych do biznesu) i sposobów ich rozwiązywania
    • Praktyka Public Relations
      przekazanie słuchaczom podstawowej wiedzy na temat różnic w interesach stron zaangażowanych w przekazywanie informacji nt. firm
    • Psychologia zarządzania zasobami ludzkimi
      przedstawienie działań (w szczególności oddziaływań psychologicznych) składających się na system Zarządzania Zasobami Ludzkim (ZZL) w organizacji
    • Planowanie kampanii marketingowej
      ukazanie specyfiki marketingowego podejścia do organizacji oraz przedstawienie szczegółowych modeli projektowania i prowadzenia kampanii

     

    Tego typu szkolenia możemy realizować na terenie całego kraju w obiektach Zleceniodawcy lub dla niego wyszukanych. Dysponujemy kadrą instruktorsko- trenerską gwarantującą atrakcyjny i merytoryczny przebieg zajęć - na życzenie przedstawiamy ich noty biograficzne.

    Deklarujemy gotowość dyskusji nad zmianą tez programowych oferowanych szkoleń, jak również przygotowania kolejnych propozycji. Po zakończeniu zajęć, na życzenie uczestnicy otrzymają imienne zaświadczenia potwierdzające ich udział w szkoleniu oraz jego tematykę i czas przeznaczony na realizację.

    Na przestrzeni minionych lat w ramach różnych form, przeszkoliliśmy ponad 40 tysięcy pracowników różnych branż.

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
200 / sztuka
Kontakt
WCE Matel Service
Wyślij e-mail
Chmielna 98
00-801 Warszawa

tel: 22 620675022 6206750
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl i zapytaj o rabat
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 8:30-15:30
OPINIE O UŻYTKOWNIKU matelservice

WCE MATEL SERVICE - kursy, szkolenia Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Sesje zdjęciowe poznań,   Następna usługa: Pożyczki, kredyty, finanse, pożyczki bez bik