Wychodząc naprzeciw zmieniającym się trendom na rynku usług prawnych, mając na uwadze dynamicznie rozwijające się i przekształcające się rynki światowe, dostrzegliśmy potrzebę wprowadzenia zmian w sposobie świadczenia pomocy prawnej przy zachowaniu wysokiej jakości wykonywanej pracy.
	 
	Zdajemy sobie sprawę z tego, że zmieniający się świat niejednokrotnie wymusza na nas konieczność zmierzenia się z coraz większymi wyzwaniami. Dlatego też postanowiliśmy połączyć wiedzę i doświadczenie tworząc – z pełną świadomością mogę to stwierdzić – „Kancelarię przyszłości”.
	 
	Nasza Kancelaria to:
	- innowacyjność – platforma do obsługi prawnej Klientów on-line, 
	- perfekcja – Jedno okienko dla przedsiębiorców, 
	- wiedza i doświadczenie – zespół doświadczonych Adwokatów i Radców Prawnych. 
	 
	 
	Czym się zajmujemy?
	 
	Świadczymy kompleksowe usługi obsługi prawnej podmiotów utworzonych w oparciu o przepisy prawa polskiego oraz międzynarodowego. Obok oferty skierowanej do firm, ofertę kierujemy również do osób fizycznych. Zespół doświadczonych Adwokatów i Radców Prawnych umożliwia Nam obsługę Państwa spraw niezależnie od dziedziny prawa, jakiej dotyczą.  Do Naszych wiodących specjalizacji zaliczyć możemy:
	Prawo handlowe
	Prawo pracy
	Prawo gospodarcze
	Prawo cywilne
	Sprawy egzekucyjne
	Prawo upadłościowe
	Prawo karne
	Prawo spadkowe
	Prawo budowlane
	Prawo finansowe
	Odszkodowania
	Hipoteki – administrowanie hipotekami
	Prawo farmaceutyczne
	Sukcesja, w tym sukcesja firm
	Zamówienia publiczne
	Oraz wiele innych dziedzin.
	 
	Ponadto przy wykorzystaniu najnowszych technologii stworzyliśmy platformę do obsługi prawnej Naszych Klientów, która w połączeniu z dostosowanymi do Państwa potrzeb atrakcyjnymi planami abonamentowymi, pozwoli Państwu zaoszczędzić czas i zminimalizować koszty związane z obsługą prawną.
	 
	Co Nas wyróżnia?
	 
	CRM – czyli platforma do obsługi prawnej Naszych Klientów to m.in.:
	- 
		zarządzanie swoim kontem
- 
		wykupywanie abonamentów, dodatkowych godzin na obsługę przez Naszą Kancelarię
- 
		 kontrolę wykorzystania abonamentu
- 
		śledzenie, na jakim etapie jest realizacja Państwa zlecenia
- 
		zgłaszanie uwag/komentarzy
- 
		wybór Adwokata/Radcy Prawnego, który ma zająć się Państwa sprawą
- 
		wystawianie faktur
- 
		stały kontakt z Kancelarią
- 
		video rozmowy (min. z pracownikami Kancelarii)
- 
		logowanie się do systemu oraz obsługiwać system z dowolnego miejsca i urządzenia – komputer, telefon, iPad
	 
	Obok systemu CRM, wdrożyliśmy zasadę Jednego okienka. Nasza Kancelaria w ramach Jednego okienka oferuje Państwu:
	 
	- 
		kompleksową obsługę prawną,
- 
		wykonanie wszelkich czynności notarialnych;
- 
		prowadzenie kadr i płac;
- 
		usługi IT;
- 
		budowanie systemów;
- 
		projektowanie stron internetowych;
- 
		marketing;
- 
		prowadzenie rachunkowości Państwa firmy;
- 
		doradztwo prawne i ekonomiczne;
- 
		kredyty i finansowanie dla firm na atrakcyjnych warunkach oraz inne usługi.
	 
	Więcej informacji znajdą Państwo na Naszej stronie internetowej pod adresem  Wyślij e-mail  Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: (22) 241-29-04 lub mailowego:  Wyślij e-mail 
	Blog tematyczny - odnawialne źródła energii - Wyślij e-mail 
	Informacje o usługach
	 
	 
	OZE – Odnawialne Źródła Energii
	Wariant 1
	- 
		Audyt dokumentacji przedsiębiorstwa Klienta;
- 
		Due diligence w takich obszarach jak:
		
			- 
				produkty/usługi (obecne, wdrażane, planowane czy rozważane) i  Wyślij e-mail  – klienci i konkurenci,
- 
				zespół zarządzający,
- 
				organizacja przedsiębiorstwa,
- 
				 Wyślij e-mail ,
- 
				inne: analiza aspektów prawnych, analiza księgowa;
 
	- 
		Pełna obsługa prawna firmy;
- 
		Sporządzanie opinii prawnych;
- 
		Sporządzanie umów;
- 
		Reprezentacja przed organami sądowymi i państwowymi;
- 
		Indywidualne stawki na sprawy z zakresu windykacji wierzytelności i odszkodowań;
- 
		7 godzin konsultacji prawnej wraz z wykładnią przepisów prawa gratis;
- 
		Udział w spotkaniach biznesowych, w tym reprezentowanie interesów Klienta na spotkaniach;
- 
		Negocjacje biznesowe;
- 
		Obsługa firmy Klienta przez kancelarię – kilku specjalistów, lub wyznaczenie Radcy Prawnego/Adwokata, w tym opcja wypożyczenia Adwokata/Radcy prawnego;
- 
		Stały dostęp do porad prawnych – dyżury specjalisty między 8.00 a godziną 18.00 od poniedziałku do piątku (w tym za pomocą platformy do obsługi prawnej klientów);
- 
		Pomoc w negocjacjach dotyczących uzyskania finansowania w tym wsparcie w uzyskaniu finansowania na budowę elektrowni ze strony niezależnego doradcy finansowego (pomoc w uzyskaniu finansowania bezkosztowa);
- 
		Dostęp do platformy prawnej do obsługi klientów – CRM – umożliwiającej zarządzanie swoim kontem abonenckim, stały dostęp i kontrolę zleconych spraw, możliwość konsultacji z dyżurującym specjalistą za pomocą video konferencji lub czatu (jak również telefonicznie), oraz korzystanie z wielu innych funkcji;
- 
		Czynności z zakresu budowy elektrowni:
	- 
		Przygotowanie biznes planu z uwzględnieniem wyłącznie kwestii formalno-prawnych niezbędnych do budowy elektrowni;
- 
		 Analiza terenów wybranych pod budowę elektrowni, sprawdzenie planów zagospodarowania przestrzennego oraz inne czynności sprawdzające wybrane tereny;
- 
		Przygotowanie i negocjacje umowy kupna-sprzedaży lub umowy dzierżawy wybranego terenu;
- 
		Uzyskanie pozwoleń administracyjnych na budowę, przyłącza, zezwoleń, koncesji i innych decyzji w związku z budową elektrowni, w tym przyłącze, pozwolenie na budowę;
- 
		Negocjacje umów i kontaktów z dostawcami usług i materiałów oraz z podwykonawcami;
- 
		Stały nadzór prawny nad budową elektrowni;
- 
		Stałe wsparcie merytoryczne oraz śledzenie na bieżąco zmian w prawie energetycznym, w tym raportowanie istotnych zmian w prawie ze względu na charakter działalności Klienta;
- 
		Organizacja oraz obsługa prawna spółki celowej;
- 
		Obsługa udziałowców spółki celowej w ramach czynności związanych z przedmiotem działalności tejże spółki;
- 
		Udział w zgromadzeniach i naradach Klienta;
- 
		Zapewnienie współpracy z notariuszem po konkurencyjnych stawkach;
- 
		Stały nadzór prawnika w tym wizytacje w miejscu budowy elektrowni;
- 
		Pozostałe czynności związane z budową elektrowni.
	 
	 
	Wariant 2
	- 
		Audyt dokumentacji przedsiębiorstwa Klienta;
- 
		Due diligence w takich obszarach jak:
		
			- 
				produkty/usługi (obecne, wdrażane, planowane czy rozważane) i  Wyślij e-mail  – klienci i konkurenci,
 
- 
		zespół zarządzający,
- 
		organizacja przedsiębiorstwa,
- 
		 Wyślij e-mail ,
- 
		inne: analiza aspektów prawnych, analiza księgowa;
	- 
		Pełna obsługa prawna firmy;
- 
		Sporządzanie opinii prawnych;
- 
		Sporządzanie umów;
- 
		Reprezentacja przed organami sądowymi i państwowymi;
- 
		Indywidualne stawki na sprawy z zakresu windykacji wierzytelności i odszkodowań;
- 
		7 godzin konsultacji prawnej wraz z wykładnią przepisów prawa gratis;
- 
		Udział w spotkaniach biznesowych, w tym reprezentowanie interesów Klienta na spotkaniach;
- 
		Negocjacje biznesowe;
- 
		Obsługa firmy Klienta przez kancelarię – kilku specjalistów, lub wyznaczenie Radcy Prawnego/Adwokata, w tym opcja wypożyczenia Adwokata/Radcy prawnego;
- 
		Stały dostęp do porad prawnych – dyżury specjalisty między 8.00 a godziną 18.00 od poniedziałku do piątku (w tym za pomocą platformy do obsługi prawnej klientów);
- 
		Pomoc w negocjacjach dotyczących uzyskania finansowania w tym wsparcie w uzyskaniu finansowania na budowę elektrowni ze strony niezależnego doradcy finansowego (pomoc w uzyskaniu finansowania bezkosztowa);
- 
		Dostęp do platformy prawnej do obsługi klientów – CRM – umożliwiającej zarządzanie swoim kontem abonenckim, stały dostęp i kontrolę zleconych spraw, możliwość konsultacji z dyżurującym specjalistą za pomocą video konferencji lub czatu (jak również telefonicznie), oraz korzystanie z wielu innych funkcji;
- 
		Czynności z zakresu budowy elektrowni:
	 
	- 
		Przygotowanie biznes planu z uwzględnieniem wyłącznie kwestii formalno-prawnych niezbędnych do budowy elektrowni;
- 
		Obsługa inwestycji przez Kancelarię w ramach kolejnych etapów budowy elektrowni (12-15 etapów w zależności od polityki Klienta);
- 
		Stały nadzór prawny nad budową elektrowni;
- 
		Stałe wsparcie merytoryczne oraz śledzenie na bieżąco zmian w prawie energetycznym, w tym raportowanie istotnych zmian w prawie ze względu na charakter działalności Klienta;
- 
		Organizacja oraz obsługa prawna spółki celowej;
- 
		Obsługa udziałowców spółki celowej w ramach czynności związanych z przedmiotem działalności tejże spółki;
- 
		Udział w zgromadzeniach i naradach Klienta;
- 
		Zapewnienie współpracy z notariuszem po konkurencyjnych stawkach;
- 
		Stały nadzór prawnika w tym wizytacje w miejscu budowy elektrowni.
	 
	Branża IT
	 
	- 
		konsultację wraz z interpretacją przepisów prawa w formie elektronicznej, pisemnej, telefonicznej lub osobiście stawiając się w Kancelarii
- 
		audyt umów i wszelkiego rodzaju innej dokumentacji w Państwa firmie
- 
		audyt dokumentacji dostarczonej do Kancelarii
- 
		sporządzenie opinii prawnej
- 
		sporządzenie pełnomocnictw, upoważnień lub innych dokumentów
- 
		sporządzenie dowolnej umowy
- 
		pomoc w negocjacjach biznesowych
- 
		reprezentowanie przed organami administracji rządowej, sądami oraz innymi instytucjami
- 
		prowadzenie spraw kadrowych
- 
		sporządzanie pozwów
- 
		wszelkie inne czynności związane z obsługą prawną Państwa firmy
- 
		możliwość skorzystania z opcji dojazdu do Klienta
- 
		nawet do 7 godzin konsultacji z prawnikiem gratis
- 
		wykupienie powyższego abonamentu uprawnia do ustalenia indywidualnych stawek w przypadku spraw z zakresu windykacji wierzytelności lub odszkodowań na czynności dokonywane przez Kancelarię
- 
		due diligence w takich obszarach jak:
		
			- 
				produkty/usługi (obecne, wdrażane, planowane czy rozważane) i otoczenie przedsiębiorstwa – klienci i konkurenci
- 
				zespół zarządzający
- 
				organizacja przedsiębiorstwa
- 
				analiza finansowa
- 
				inne: analiza aspektów prawnych, analiza księgowa
- 
				reprezentowanie interesów Klienta na spotkaniach biznesowych
 
- 
		obsługę firmy Klienta przez kancelarię – kilku specjalistów, lub wyznaczenie Radcy Prawnego/Adwokata, w tym opcja pracy Adwokata/Radcy prawnego w siedzibie Klienta
- 
		stały dostęp do porad prawnych – dyżury specjalisty między 8.00 a godziną 18.00 od poniedziałku do piątku (w tym za pomocą platformy do obsługi prawnej klientów)
- 
		pomoc w negocjacjach dotyczących uzyskania finansowania ze strony niezależnego doradcy finansowego (pomoc w uzyskaniu finansowania jest bezkosztowa)
- 
		dostęp do platformy prawnej do obsługi klientów – CRM – umożliwiającej zarządzanie swoim kontem abonenckim, stały dostęp i kontrolę zleconych spraw, możliwość konsultacji z dyżurującym specjalistą za pomocą video konferencji lub czatu (jak również telefonicznie), oraz korzystanie z wielu innych funkcji
- 
		wykładnia oraz sporządzanie dokumentów zgodnie z przepisami międzynarodowymi wraz z ich tłumaczeniem
- 
		czynności z zakresu zamówień publicznych.
	Prawo farmaceutyczne
	- 
		audyt dokumentacji przedsiębiorstwa Klienta:
- 
		due diligence w takich obszarach jak:
		
			- 
				produkty/usługi (obecne, wdrażane, planowane czy rozważane) i otoczenie przedsiębiorstwa – klienci i konkurenci,
- 
				zespół zarządzający,
- 
				organizacja przedsiębiorstwa,
- 
				analiza finansowa,
- 
				inne: analiza aspektów prawnych, analiza księgowa
 
- 
		pełną obsługę prawną firmy
- 
		doradztwo ekonomiczne
- 
		sporządzanie opinii prawnych
- 
		sporządzanie umów
- 
		reprezentację przed organami sądowymi i państwowymi, zastępstwo procesowe
- 
		indywidualne stawki na sprawy z zakresu windykacji wierzytelności i odszkodowań
- 
		7 godzin konsultacji prawnej wraz z wykładnią przepisów prawa gratis
- 
		udział w spotkaniach biznesowych, w tym reprezentowanie interesów Klienta na spotkaniach
- 
		pomoc w negocjacjach biznesowych
- 
		sporządzanie pozwów
- 
		mediacje
- 
		opcja dojazdu do Klienta
- 
		obsługę firmy Klienta przez kancelarię – kilku specjalistów, lub wyznaczenie Radcy Prawnego/Adwokata, w tym opcja wypożyczenia Adwokata/Radcy prawnego
- 
		sporządzanie i opiniowanie dokumentów w oparciu o przepisy prawa międzynarodowego, w tym sporządzanie dokumentów oraz ich opiniowanie w językach obcych
- 
		stały dostęp do porad prawnych – dyżury specjalisty między 8.00 a godziną 18.00 od poniedziałku do piątku (w tym za pomocą platformy do obsługi prawnej klientów)
- 
		pomoc w negocjacjach dotyczących uzyskania finansowania w tym wsparcie w uzyskaniu finansowania dla firmy (pomoc w uzyskaniu finansowania bezkosztowa)
- 
		duże zniżki na korzystanie z usług partnerów Kancelarii w ramach jednego okienka
- 
		dostęp do platformy prawnej do obsługi klientów – CRM – umożliwiającej zarządzanie swoim kontem abonenckim, stały dostęp i kontrolę zleconych spraw, możliwość konsultacji z dyżurującym specjalistą za pomocą video konferencji lub czatu (jak również telefonicznie), oraz korzystanie z wielu innych funkcji
- 
		Usługi z zakresu prawa farmaceutycznego:
- 
		doradztwo prawne w zakresie ochrony praw własności intelektualnej
- 
		doradztwo prawne w zakresie warunków uzyskiwania pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego, jak również zmian dokonywanych po uprzednim zarejestrowaniu produktu leczniczego, z uwzględnieniem zmian odnoszących się do podmiotu odpowiedzialnego, uzyskiwaniem zezwoleń, itp.
- 
		doradztwo prawne w zakresie zasad zachowania prawidłowego przebiegu badań klinicznych
- 
		prowadzenie we wszystkich instancjach czynnych i biernych procesów sądowych, w sprawach z zakresu m.in. prawa farmaceutycznego, prawa autorskiego oraz innych
- 
		doradztwo prawne w zakresie zasad dopuszczania do obrotu produktów leczniczych oraz obrotu produktami leczniczymi, z uwzględnieniem zagadnień pobocznych takich jak: reklama produktu leczniczego, monitorowanie bezpieczeństwa produktu leczniczego, import produktów leczniczych oraz inne
- 
		doradztwo prawne w zakresie m.in. dopuszczalności i warunków reklamy produktów leczniczych oraz kosmetyków
- 
		sporządzanie oraz pomoc w negocjowaniu warunków kontraktów z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi
- 
		wykonywanie czynności prawnych z zakresu uzyskania patentu na dany środek leczniczy, kosmetyk
- 
		doradztwo i wykładnia przepisów m.in. prawa farmaceutycznego
- 
		śledzenie na bieżąco zmian w prawie polskim oraz UE dotyczących działalności Klienta oraz informowanie go o tych zmianach
- 
		prawa pacjenta, refundacje leków dostępnych w aptekach, błędy w sztuce lekarskiej oraz inne
- 
		pomoc prawna przy wprowadzaniu produktów z pogranicza (borderline products)
- 
		reprezentowanie Klienta w sprawach z zakresu nieuczciwej konkurencji
- 
		asystowanie przy wstrzymywaniu i wycofywaniu serii produktów
- 
		inne czynności z zakresu prawa farmaceutycznego
	Prawo bankowe
	- 
		audyt dokumentacji przedsiębiorstwa Klienta
- 
		due diligence w takich obszarach jak:
		
			- 
				produkty/usługi (obecne, wdrażane, planowane czy rozważane) i otoczenie przedsiębiorstwa – klienci i konkurenci
- 
				zespół zarządzający
- 
				organizacja przedsiębiorstwa
- 
				analiza finansowa
- 
				inne: analiza aspektów prawnych, analiza księgowa
 
- 
		pełną obsługę prawną firmy
- 
		doradztwo ekonomiczne
- 
		sporządzanie opinii prawnych
- 
		sporządzanie umów
- 
		reprezentację przed organami sądowymi i państwowymi, zastępstwo procesowe
- 
		indywidualne stawki na sprawy z zakresu windykacji wierzytelności i odszkodowań
- 
		7 godzin konsultacji prawnej wraz z wykładnią przepisów prawa gratis
- 
		udział w spotkaniach biznesowych, w tym reprezentowanie interesów Klienta na spotkaniach
- 
		pomoc w negocjacjach biznesowych
- 
		sporządzanie pozwów
- 
		mediacje
- 
		opcja dojazdu do Klienta
- 
		obsługę firmy Klienta przez kancelarię – kilku specjalistów, lub wyznaczenie Radcy Prawnego/Adwokata, w tym opcja wypożyczenia Adwokata/Radcy prawnego
- 
		sporządzanie i opiniowanie dokumentów w oparciu o przepisy prawa międzynarodowego, w tym sporządzanie dokumentów oraz ich opiniowanie w językach obcych
- 
		stały dostęp do porad prawnych – dyżury specjalisty między 8.00 a godziną 18.00 od poniedziałku do piątku (w tym za pomocą platformy do obsługi prawnej klientów)
- 
		pomoc w negocjacjach dotyczących uzyskania finansowania w tym wsparcie w uzyskaniu finansowania dla firmy (pomoc w uzyskaniu finansowania bezkosztowa)
- 
		duże zniżki na korzystanie z usług partnerów Kancelarii w ramach jednego okienka
- 
		dostęp do platformy prawnej do obsługi klientów – CRM – umożliwiającej zarządzanie swoim kontem abonenckim, stały dostęp i kontrolę zleconych spraw, możliwość konsultacji z dyżurującym specjalistą za pomocą video konferencji lub czatu (jak również telefonicznie), oraz korzystanie z wielu innych funkcji
- 
		doradztwo prawne, opiniowanie i sporządzanie dokumentów z zakresu:
- 
		kredytów konsorcjalnych
- 
		finansowania projektów
- 
		finansowania nabycia aktywów/leasingu (w tym samolotów, statków, taboru kolejowego)
- 
		finansowania eksportu
- 
		finansowania projektów nieruchomościowych
- 
		finansowania przejęć/finansowania lewarowanego
- 
		restrukturyzacji i upadłości
- 
		transakcji strukturyzowanych (w tym sekurytyzacji true sale, syntetycznych i subpartycypacyjnych)
- 
		sprzedaży portfeli wierzytelności
- 
		projektów infrastrukturalnych
- 
		struktury cash management, cashpooling rzeczywisty i wirtualny
- 
		projektów private equity
- 
		transakcji leasingu ruchomości i nieruchomości, w tym w obszarze leasingu konsumenckiego, flotowego - CFM, sale and lease back
- 
		elektronicznych instrumentów płatniczych, implementacja SEPA
- 
		tworzenia, nabycia i restrukturyzacji banków, oddziałów instytucji kredytowych, funduszy inwestycyjnych
- 
		zakup/sprzedaż obligacji
- 
		akty założycielskie spółdzielni, banków spółdzielczych
- 
		zgromadzeń zarządu
- 
		posiedzeń Rady Nadzorczej
- 
		wykładni przepisów dotyczącej możliwości zaskarżania
- 
		podejmowanych uchwał
- 
		kontraktów z przedsiębiorcami
- 
		konsolidacji, zrzeszania się banków
- 
		tworzenia filii i oddziałów
- 
		wszelkich czynności przewidzianych „Ustawą milenijną”
- 
		oraz „Ustawą prawo bankowe”
	Sukcesja (następstwo prawne)
	 
	Nasza Kancelaria świadczy usługi z zakresu sukcesji dla osób fizycznych oraz firm.
	Czynności z zakresu sukcesji uniwersalnej obejmują m.in.:
	- 
		Nabycie spadku;
- 
		Przekształcenie spółek w oparciu o przepisy KSH;
- 
		Łączenie osób prawnych (na podstawie ustawy prawo spółdzielcze);
- 
		Dziedziczenie:
	a) testamentowe;
	b) ustawowe;
	 
	Czynności z zakresu sukcesji syngularnej obejmują m.in.:
	- 
		Sprzedaż;
- 
		Zamianę;
- 
		Darowiznę konkretnych przedmiotów;
- 
		Wypłata sumy pieniężnej z rachunku bankowego na rzecz osoby wskazanej w umowie po śmierci posiadacza tego rachunku.
	 
	Przeprowadzamy również wszelkie czynności z zakresu SUKCESJI FIRM,  które obejmują m.in.:
	- 
		Audyt due diligence – zalecany dla przygotowania firmy do przejęcia przez wyznaczonego członka rodziny;
- 
		Analiza stanu prawnego firmy;
- 
		Sporządzanie raportu zawierającego proponowane rozwiązania prawne w celu przeprowadzenia sukcesji;
- 
		Przygotowanie propozycji mechanizmów zabezpieczających odchodzącego seniora;
- 
		Sporządzanie pełnego planu sukcesyjnego;
- 
		Szkolenia dla firm z zakresu sukcesji;
- 
		Sporządzanie umów spółek z zastosowaniem znowelizowanych przepisów kodeksu cywilnego w zakresie dziedziczenia majątki firm i udziałów w spółkach;
- 
		Zastosowanie „zapisu windykacyjnego” w testamentach;
- 
		Oraz inne czynności.
	 
	Prawo hipoteczne – administrator hipoteki
	 
	- 
		Administrowanie hipotekami:
	a) stały nadzór nad hipotekami;
	b) wykonywanie praw i obowiązków wierzyciela hipotecznego;
	c) zawieranie umów o zawarcie hipoteki;
	- 
		Zastępstwo procesowe;
- 
		Przekształcenia praw do gruntów;
- 
		Ustanawianie zabezpieczeń wierzytelności;
- 
		Dokonywanie wpisów do KW;
- 
		Sporządzanie umów sprzedaży/nabycia nieruchomości;
- 
		Zastępstwo w postępowaniach administracyjnych;
- 
		Sporządzanie wszelkiej niezbędnej dokumentacji.
	 
	 
	- 
		Prawo handlowe;
- 
		Prawo pracy;
- 
		Prawo gospodarcze;
- 
		Prawo cywilne;
- 
		Prawo upadłościowe i naprawcze;
- 
		Prawo spadkowe;
- 
		Odszkodowania;
- 
		Sprawy egzekucyjne;
- 
		Windykacja wierzytelności;
- 
		Zamówienia publiczne.
	 
	- 
		Sprzedaż i tworzenie spółek
- 
		Wprowadzanie spółek na giełdę.
- 
		Przekształcenia spółek.
	 
	 
	Po pierwszych trzech miesiącach współpracy, jeśli klient wykorzystuje zbliżoną ilość godzin pracy Kancelarii jest możliwość ustanowienia stałego abonamentu, gdzie wyznacznikiem będzie liczba godzin.
	 
	Umowa z Klientem zawierana jest na czas nieokreślony z możliwością wypowiedzenia z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.
	 
	Na życzenie Klienta, poza stawką godzinową, istnieje możliwość rozliczenia od danej czynności prawnej, np.:
	 
	- 
		założenie spółki celowej – od 1500zł netto,
- 
		sporządzenie umowy inwestycyjnej -od 7 000 zł netto,
- 
		sporządzenie umowy o współpracy – od 5 000 zł netto,
- 
		sporządzenie pozwu do wartości przedmiotu sporu do 100 000 euro – od 1500 zł netto.
	 
	 
	Dane kontaktowe
	 
	LAW & BUSINESS
	
	Kancelaria Doradztwa
	Prawno-Ekonomicznego
	Spółka z ograniczną odpowidzialnością
	
	Warszawa 01-192, ul. Leszno 8/78
	
	Wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem Wyślij e-mail , REGON Wyślij e-mail , NIP 527-267-24-95, z kapitałem zakładowym w wysokości 5.000,00 złotych, w całości wpłaconym.
	
	Tel./Fax.: Wyślij e-mail 
	
	Dział Handlowy
	Tel./Fax.: Wyślij e-mail , 02
	
	e-mail:  Wyślij e-mail 
	
	Kancelaria czynna od pn. do pt. w godzinach 9.00-17.00
	 
	 
                    
                    
                        Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
                        
                        Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.