favore.pl
Brak zdjęcia

Telewizja serwis wypowiadanie umów abonamentowych modernizacja sieci nr 436258

Lokalizacja: Piła Wlkp (woj. wielkopolskie)Więcej: prz browarze

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Marcin Mokrzycki
IMPERIUM CYFROWE
Wyślij e-mail
ul. Bydgoska 45a
64-920 Piła WLKP

tel: 733-011-262733-011-262
czas kontaktu elastyczny
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-21:30
sb: 10:00-22:00
nd: 10:00-20:00
terminy grupowe i indywidualne
rozwiń
OPIS USŁUGI

 

serwis tv cyfrowych dla wszystkich odbiorców sygnału cyfrowego 

modernizacja sieci,wymiana dekoderów i anten.monaż i obsługa posprzedażowa polskich użytkowników za granicami  Polski .procedury wypowiadania umów abonamentowych.tworzenie pism proceduralnych.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Kontakt
Marcin Mokrzycki
IMPERIUM CYFROWE
Wyślij e-mail
ul. Bydgoska 45a
64-920 Piła WLKP

tel: 733-011-262733-011-262
czas kontaktu elastyczny
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-21:30
sb: 10:00-22:00
nd: 10:00-20:00
terminy grupowe i indywidualne
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU luckysale
pozytywna
rozwiń Bardzo sympatyczni ludzie!! Nie mam żednych zastrzeżeń do ich pracy wszystko zostało zrobione zgodnie z umową!!!! POLECAM!!!!!1 Wystawiona 03-09-2014 15:17 przez użytkownik (86.63.85.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Ta firma to jakiś żart. Zawiązują umowy, których warunki okazują się inne niż na papierze. Ich serwis 24h to kolejna porażka, gdyż w praktyce czas realizacji to 3-4 dni. Na infolinii w Pile niczego nie idzie się dowiedzieć prócz numeru do kierownika, który przez telefon kłamie, obiecuje, że wszystko będzie dobrze i że przyjedzie jutro osobiście co oczywiście nie ma miejsca. Po 2 tygodniach od instalacji przez WYKWALIFIKOWANEGO TECHNIKA, multi room ma problemy z działaniem i trzeba restartować modem praktycznie codziennie, pierwszy miesiąc miał być za darmo a przyszło do opłaty 82zł gdzie kwota abonamentu miała być 79, w dekoderze mimo najwyższego pakietu i dekodera nie ma VOD mimo kilku telefonów i zapewnień, że "do jutra się wczyta" mija drugi tydzień i dalej nic. Dobrze, ze jest 10 dni na wypowiedzenie umowy bo 36 miesięcy z takim wsparciem to byłby obłęd. Omijać i nie liczyć na promocję czy pomoc bo to zwykli krętacze i oszuści. Pan Marcin, właściciel powinien zająć się sprzedażą marchewek skoro nie umie ogarnąć swoich pracowników a SAM kłamie w żywe oczy i przez telefon. NIE POLECAM. Wystawiona 14-06-2014 23:52 przez Michał (188.47.149.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Bardzo sympatyczni ludzie!! Nie mam żednych zastrzeżeń do ich pracy wszystko zostało zrobione zgodnie z umową!!!! POLECAM!!!!!1 Wystawiona 03-09-2014 15:17 przez użytkownik (86.63.85.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Ta firma to jakiś żart. Zawiązują umowy, których warunki okazują się inne niż na papierze. Ich serwis 24h to kolejna porażka, gdyż w praktyce czas realizacji to 3-4 dni. Na infolinii w Pile niczego nie idzie się dowiedzieć prócz numeru do kierownika, który przez telefon kłamie, obiecuje, że wszystko będzie dobrze i że przyjedzie jutro osobiście co oczywiście nie ma miejsca. Po 2 tygodniach od instalacji przez WYKWALIFIKOWANEGO TECHNIKA, multi room ma problemy z działaniem i trzeba restartować modem praktycznie codziennie, pierwszy miesiąc miał być za darmo a przyszło do opłaty 82zł gdzie kwota abonamentu miała być 79, w dekoderze mimo najwyższego pakietu i dekodera nie ma VOD mimo kilku telefonów i zapewnień, że "do jutra się wczyta" mija drugi tydzień i dalej nic. Dobrze, ze jest 10 dni na wypowiedzenie umowy bo 36 miesięcy z takim wsparciem to byłby obłęd. Omijać i nie liczyć na promocję czy pomoc bo to zwykli krętacze i oszuści. Pan Marcin, właściciel powinien zająć się sprzedażą marchewek skoro nie umie ogarnąć swoich pracowników a SAM kłamie w żywe oczy i przez telefon. NIE POLECAM. Wystawiona 14-06-2014 23:52 przez Michał (188.47.149.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię

Telewizja serwis wypowiadanie umów abonamentowych modernizacja sieci Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 9)
Poprzednia usługa: Tworzenie nowych technologi, tworzenie reklam   Następna usługa: Wideofilmowanie, montaż wideo, operator kamery, filmy promocyjne