favore.pl
Program do prowadzenia lekcji matematyki na tablicach multimedialnych

Program do prowadzenia lekcji matematyki na tablicach multimedialnych nr 442131

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
e-mathpl ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Anna Mrozińska
e-math.pl
Wyślij e-mail
ul. Wyzowlenia 102
43-300 Bielsko-Biała

tel: +48338100002+48338100002
fax: +48338100002
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 0:00-24:00
sb: 0:00-24:00
nd: 0:00-24:00
dostęp online
rozwiń
OPIS USŁUGI

e-nauczyciel

Usługa e-nauczyciel znajdująca się na platformie Wyślij e-mail to nowoczesne narzędzie, które zapewnia nauczycielom aktywną pomoc w prowadzeniu lekcji matematyki w sposób, który z pewnością przypadnie do gustu współczesnej młodzieży.

Opis produktu

E-nauczyciel (wg metodologii e-math) to jedyne w pełni interaktywne* narzędzie do prowadzenia lekcji matematyki w szkołach ponadgimnazjalnych.

Szybkość dostępu do informacji zawartych w Internecie sprawia, że obserwujemy niezwykle dużą zależność w relacji Uczeń-Internet, a skoro uczniowie tak chętnie korzystają z komputera to dlaczego nie wykorzystać tego zjawiska do nauki przedmiotu ścisłego?

E-nauczyciel jest obszernym zbiorem rzeczywistych lekcji matematyki, a więc zawiera gotowe lekcje, przykłady, ćwiczenia i zadania, które uczeń może rozwiązywać w trakcie zajęć na tablicy interaktywnej. Nauczyciel w tym przypadku nadzoruje pracę ucznia, ale to program sprawdza wyniki i ocenia ucznia, dzięki czemu nauczyciel może poświęcić więcej uwagi na wyjaśnienia ewentualnych problemów oraz trudnych zagadnień.

Program posiada szeroki przekrój zadań, które są zilustrowane odpowiednimi rysunkami, wykresami, symulacjami i animacjami 3D, dzięki czemu pomagają uczniom zrozumieć najtrudniejsze zagadnienia matematyczne.

Usługa jest tak zaprojektowana, aby była maksymalnie przejrzysta i czytelna, a dodatkowo przypomina arkusze maturalne, a więc przyzwyczaja uczniów do wyglądu rzeczywistego egzaminu. Ponadto nic nie rozprasza ucznia - na stronie nie ma żadnych reklam, wyskakujących okienek, natłoku informacji. Tylko niezbędna wiedza.

E-nauczyciel umożliwia pracę w oparciu o całość lub część materiału dydaktycznego i pozwala elastycznie dopasować go do poziomu i zaawansowania grupy. Niewątpliwą zaletą jest fakt, że program pozwala budować relację nauczyciel-uczeń-rodzic, gdyż rodzice mogą na bieżąco monitorować dokonania swojego dziecka.

Usługa e-nauczyciel została oparta na metodologii e-math, opracowanej przez wieloletniego nauczyciela akademickiego Urszulę Korzeniowską. Metodologia e-math to kwintesencja ponad 20 letniego doświadczenia w nauczaniu nauk ścisłych i skutecznego przygotowania uczniów do matury.

E-nauczyciel (wg metodologii e-math) jest dostępny w abonamencie na wybrany okres czasu (np. 1 miesiąc, 6 miesięcy, rok...), z dostępem do całego materiału lub do wybranych działów matematycznych. Usługa to oszczędność i wygoda, ponieważ abonament upoważnia nauczyciela do korzystania z materiału dydaktycznego z dowolną klasą w dowolnej szkole.

Program nauczania zastosowany na platformie e-math.pll jest zgodny z aktualnymi wytycznymi MEN i został doceniony prestiżową nagrodą Diament Oświaty 2013 w kategorii Nowoczesne Projekty i Rozwiązania dla Edukacji.

Zawartość usługi e-nauczyciel:

  • 21 działów matematyki obejmujących materiał szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych
  • 300 lekcji
  • 20 modułów do obliczeń i rysowania, m.in. narzędzie do rysowania figur w układzie współrzędnych, narzędzie do rozwiązywania nierówności kwadratowych, narzędzie do wyznaczania NWW i NWD, itp.
  • 2 000 zadań zamkniętych i otwartych
  • 50 klasówek
  • 250 podsumowań i powtórek materiału
  • 31 testów maturalnych z losowo wybieranymi zadaniami zamkniętymi z wybranych działów (tzw. minimatur)
  • “ściąga” z wyborem podstawowych zagadnień matematycznych, przydatnych przy rozwiązywaniu zadań
  • zestaw wzorów matematycznych (identyczny z maturalnym)
  • kalkulator (identyczny z dozwolonym na maturze)
  • narzędzie do rysowania odręcznego, przydatne w zaznaczaniu, podkreślaniu, nanoszeniu własnych notatek i rysunków itp.

Demo

Zobacz jak efektywnie wykorzystać e-nauczyciela na lekcji matematyki. Przekonaj się, że warto. Wypróbuj bezpłatną lekcję i zobacz reakcję uczniów!!!

Korzyści

  1. Profesjonalizm - gotowe materiały dydaktyczne na wysokim poziomie
  2. Efektywność - lepsze wykorzystanie czasu lekcji
  3. Wsparcie na drodze do awansu zawodowego
  4. Skuteczność nauczania - oddziaływanie na większą liczbę zmysłów, m.in. poprzez pobudzenie wyobraźni przestrzennej
  5. Różnorodność - multimedialność i interaktywność lekcji
  6. Wygoda – dostęp z dowolnego miejsca (wystarczy login i internet)
  7. Kompleksowość - wykorzystanie technik komputerowych w nauce matematyki
  8. Aktualizacje - treści zawsze zgodne z bieżącymi wytycznymi MEN
  9. Oszczędności - czasu i pieniędzy
  10. Zaangażowanie uczniów - nowoczesna metoda nauczania

Czym się różnimy od innych

  • pełna interaktywność programu* - uczeń może rozwiązać zadania na tablicy, a program kontroluje wyniki i tok rozumowania; sprawdza poprawność rozwiązań, ocenia ucznia, podpowiada w razie konieczności
  • e-math.pl w pełni wykorzystuje potencjał tablic interaktywnych (dotykowych) do nauki matematyki
  • posiada zadania zilustrowane rysunkami, wykresami, symulacjami i animacjami 3D, pomagającymi uczniom zrozumieć zagadnienie
  • bazuje na tym, co młodzież zna i lubi – na pełnej interaktywności* i internecie
  • prostota i czytelność szaty graficznej - zadania układem przypominają arkusze maturalne, dzięki czemu oswajają uczniów z tym egzaminem, język jest prosty i czytelny
  • elastyczność w wykorzystaniu materiałów dydaktycznych – nauczyciel może wybrać zadania dostosowane do poziomu i zaawansowania klasy
  • pozwala budować relację nauczyciel-uczeń-rodzic
  • duża liczba powtórek utrwalających materiał lekcyjny
  • wyszukiwanie materiału może się odbywać za pomocą: słowa kluczowego, pojęcia lub działu matematycznego
  • oszczędność i wygoda - zakupiony abonament upoważnia nauczyciela do korzystania z materiału dydaktycznego z dowolną klasą w dowolnej szkole.

Jak pracować z uczniami w szkole?

Po wykupieniu abonamentu dostęp do usługi jest możliwy w każdej szkole, w pracowni komputerowej czy też w domu.

Wystarczy:

- zalogować się do programu

- uruchomić wybrany dział matematyczny

- prowadzić lekcje z pomocą e-nauczyciela

Wymagania sprzętowe i programowe

Usługa e-nauczyciel (wg metodologii e-math) uruchamiana jest z serwerów e-math.pl i wymaga stałego połączenia z internetem - login i hasło nauczyciel otrzymuje w procesie rejestracji.

Wymagania:

- komputer z dostępem do internetu z dowolnym systemem operacyjnym (zalecany Windows)

- przeglądarka internetowa (zalecana Chrome lub Firefox)

- zainstalowana bezpłatna wtyczka FlashPlayer

- projektor do prezentacji lekcji i zadań

- tablica dotykowa dla wykorzystania pełnej interaktywności podczas rozwiązywania zadań.

W przypadku wątpliwości lub problemów należy napisać: Wyślij e-mail

Jak wykupić abonament?

  • należy wejść na stronę Wyślij e-mail
  • Kliknąć przycisk “Zarejestruj się i wypróbuj za darmo”
  • Wypełnic formularz rejestracyjny
  • Potwierdzić rejestrację klikając na link w otrzymanym mailu
  • Zalogować się na stronie Wyślij e-mail

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub problemów należy napisać: Wyślij e-mail

Informacje dodatkowe:

Kontakt: Wyślij e-mail

FAQ: Pytania? Chętnie odpowiemy. Zapraszamy też tutaj: Wyślij e-mail

Inne produkty na platformie e-math.pl:

1. e-uczeń (wg metodologii e-math)

2. Maturalne Warsztaty Matematyczne

3. Korepetycje on-line

Strona internetowa: Wyślij e-mail

Facebook: „Matematyka-zdam maturę” Wyślij e-mail )

Nagroda Diament Oświaty 2013 w kategorii Nowoczesne Projekty i Rozwiązania dla Edukacji

Dodatkowe aktywności: twórca Dnia Matematyki (12. marca) oraz Dnia Maturzysty (25. kwietnia); udział w wielu prestiżowych wydarzeniach edukacyjnych, m.in. Międzynarodowe Targi Poznańskie 2014, Edu Trendy 2013

Referencje:

Wszystkim nauczycielom bardzo dziękujemy za opinie i pomysły. Wasza opinia jest dla Nas bardzo cenna. Zapraszamy do przesyłania sugestii na Wyślij e-mail

1. Odkąd zaczęłam używać e-math nie mogę uwierzyć, ze praca z tablicą interaktywną może być tak prosta i przyjemna. Od strony merytorycznej materiał przygotowany profesjonalnie, posiada również dużą liczbę zadań. Uczniowie chętnie podchodzą do tablicy – teraz w dobie komputerów jest to coś co znają i uwielbiają - matematyka nie kojarzy im się już z nudnym obowiązkiem, ale ciekawym doświadczeniem. Z czystym sumieniem polecam program, jest naprawdę bardzo dobry i przy tym odpowiada na potrzebę unowocześniania szkoły i wprowadzenia jej w XXII w. Tak właśnie moim zdaniem powinna wyglądać szkoła przyszłości – prosto, interaktywnie, ciekawie. - Dorota W., nauczycielka z LO Warszawa

2. Interaktywność w dziedzinie matematyki wreszcie zaczyna wychodzić ze sfery dumnego sloganu reklamowego i nabiera wartości użytkowej. Gdyby wyobrazić sobie kartkę papieru , oraz kartkę papieru która sama sprawdzi i powie co myśli o tym, co napisał na niej uczeń, to e-nauczyciel, jest właśnie krokiem w stronę tej drugiej. Mogę traktować go jako podręcznik, ćwiczenia i swego rodzaju asystenta nauczyciela. Dzięki temu na lekcji „jest nas dwóch”, a wiadomo o ile więcej można wtedy poświęcić uwagi uczniom i zindywidualizować podejście do Nich. - Damian G., nauczyciel matematyki ze Szczecina

3. E-nauczyciela pokazali mi… uczniowie. Jeden z nich wykupił dostęp do e-ucznia i pochwalił się tym na lekcji. Wszedłem na stronę e-math.pl i okazało się, że jest też usługa dla nauczycieli (właśnie e-nauczyciel). Poczytałem, poszperałem i spodobała mi się przede wszystkim skuteczność wyeliminowania kartek z moich lekcji. Teraz na początku lekcji uruchamiam e-nauczyciela, wybieram temat, przedstawiam go (czasem co-nieco dopowiadając), a następnie proszę uczniów do tablicy (dotykowa), by rozwiązali kilka zadań. O dziwo sami się zgłaszają… Przyznają, że zależy im na gromadzeniu kamieni. A jeśli jakiś uczeń otrzyma w zadaniu 10 kamieni – wpisuję mu piątkę. Dzięki e-nauczycielowi moje lekcje stały się ciekawsze, a ja poświęcam znacznie mniej czasu na ich przygotowanie (jak mówią Anglicy: „win-win situation”. Wiem też, że mogę liczyć na wsparcie techniczne ze strony Wyślij e-mail . Dziękuję e-mathowi. - Robert Sz,., nauczyciel z Poznania

4. Przygotowuję uczniów do matury podstawowej i rozszerzonej od ponad 20 lat. Wiem, że ich problemy zwykle wynikają z braków ze szkół poprzednich, gimnazjum a nawet podstawówki. Uczniowie pracujący z e-math.pl mają ten komfort, że mogą bez obaw (czytaj: kompromitacji) uzupełnić te luki w swoim własnym tempie i przyjść na lekcję do szkoły z wiedzą, która pozwala mi przeprowadzić zaplanowane lekcje w normalnym tempie ale z pewnością, że wszyscy nadążają. Wykorzystuję e-math.pl na lekcjach bo jest to jedyny program wspomagający nauczanie matematyki, który pozwala na pełne wykorzystanie tablicy interaktywnej, nie tylko jako ekranu do projektora (jak to było z programami dostępnymi na rynku) ale jak nowoczesne narzędzie reagujące na treści wpisywane przez uczniów. E-math.pl daje mi tę niesamowitą przewagę, która powoduje, że uczniowie szybciej się uczą i lubią być wywoływani do tablicy :) - Urszula K, Łódź

5. Dlaczego e-nauczyciel wg e-math.pl? Zajęcia lekcyjne z tym programem, to zajęcia z wykorzystaniem nowych technologii i cieszą się dużym zainteresowaniem wśród moich uczniów. Komputer, tablica interaktywna czy inne pomocne dydaktyczne jakie wykorzystuje na zajęciach lekcyjnych, przyczyniają się do lepszego zrozumienia lekcji, zaangażowania czy też zainteresowania przerabianym materiałem. A jak wszyscy wiemy, w przypadku matematyki nie jest to prosta sprawa. – Renata G., Wrocław

6. W końcu szansę skorzystania z nowych technologii w edukacji mają również moi uczniowie. Korzystanie z e-nauczyciela w czasie lekcji matematyki pozwala mi na wzbogacenie i urozmaicenie ich poprzez stosowanie wizualizacji i interaktywności. W obecnym świecie nowoczesne metody pracy, pozwalają uczniom na lepsze przyswojenie wiedzy, a lekcje są ciekawsze i bardziej atrakcyjne. Uczniowie są bardziej aktywni w czasie lekcji, i co istotne chętniej odrabiają zadane prace domowe. Gorąco polecam pracę z tym programem. – Anna P., Lublin

Opinie na temat współpracy z nami przy innych pomysłach – tutaj na temat I ogólnopolskiego Dnia Matematyki:

1.   „Bawiliśmy się wspaniale – piszą Anna G. i Beata Ł. z Gimnazjum Publicznego w Lamkach. – Na matematyce może być też wesoło i... zaskakująco. Zadania z Turnieju Matematycznego zaskoczyły nawet nauczycieli. Matematyka jest jednak Królową Nauk.”

2.   „Zainteresowanie młodzieży było duże, takich lekcji chcieliby więcej. Sami informowali o święcie liczby π!” - Nauczyciele z Publicznego Gimnazjum nr 3 im. Zjednoczonej Europy

3.   „Turnieje bardzo się uczniom podobały. Ja też jestem bardzo zadowolona z przeprowadzonych lekcji. Gratuluję świetnego pomysłu i myślę, że prezentację wykorzystam jeszcze nie raz.” – pisze p. Beata Z.

więcej: Wyślij e-mail

Tagi

e-math, matematyka, korepetycje, liceum, technikum, interaktywność*, ponadgimnazjalny, klasówka, sprawdzian, test, matura, on-line, arkusze maturalne

---------------------------------------------

* interaktywny - (łac. interactus – dosłownie: czyn wzajemny) to pojęcie z dziedziny komunikacji. Oznacza zdolność do wzajemnego oddziaływania na siebie, przez komunikujące się strony. Większość stron/programów uczących oferuje interaktywność ograniczoną do sprawdzania wyników testów. Tylko metodologia e-math oferuje pełną interaktywność, w której użytkownik rozwiązuje zadania na ekranie, a ścieżka rozumowania jest kontrolowana. Metodologia e-math wprowadza również kilkupoziomowe podpowiedzi wspierające nauczanie.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Użytkownik
e-mathpl ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Anna Mrozińska
e-math.pl
Wyślij e-mail
ul. Wyzowlenia 102
43-300 Bielsko-Biała

tel: +48338100002+48338100002
fax: +48338100002
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 0:00-24:00
sb: 0:00-24:00
nd: 0:00-24:00
dostęp online
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU e-mathpl
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Wykorzystanie usługi e-nauczyciel podczas zajęć... - Program do prowadzenia lekcji matematyki na tablicach multimedialnych
Program do prowadzenia lekcji matematyki na tablicach multimedialnych Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: Transport   Następna usługa: Usługa e - uczeń do samodzielnej nauki matematyki w nowoczesny sposób