favore.pl
Usługi archiwistyczne dla firm!

Usługi archiwistyczne dla firm! nr 4509

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
40 / metr
Kontakt
KANCELARIA ARCHIWIZACYJNA "AUXILIUM-ARCHEO" SP. Z O.O.
Wyślij e-mail
Al. Pokoju 84
31-564 Kraków

tel: 12 425805312 4258053
tel: 12 425914712 4259147
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI




O FIRMIE
 
Kancelaria Archiwizacyjna "AUXILIUM-ARCHEO" Sp. z o.o. powstała w 1998 roku i jest następcą prawnym Kancelarii Archiwizacyjnej "ARCHEO" Sp. z o.o. Firma działa na terenie całego kraju na podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr Wyślij e-mail , świadcząc kompleksowe usługi w zakresie archiwizacji zasobów archiwalnych w firmach i instytucjach wytwarzających dokumentację osobową, płacową, księgową i techniczną. Ponadto zakłada i organizuje archiwa przedsiębiorstw, opracowuje normatywy kancelaryjno-archiwalne, a także pośredniczy w przechowywaniu i niszczeniu dokumentów.

Z dniem 04.01.2005 r. Kancelaria Archiwizacyjna "AUXILIUM-ARCHEO" sp. z o.o.

Kancelaria Archiwizacyjna "AUXILIUM-ARCHEO" sp. z o.o. uzyskała wpis do rejestru instytucji szkoleniowych pod numerem ewidencyjnym 2.12/00245/2005, w związku z tym ma uprawnienia do kompleksowego przeszkalania Państwa pracowników wyznaczonych do prowadzenia archiwum zakładowego.

Kancelaria zatrudnia kadrę wykwalifikowanych i doświadczonych archiwistów, którzy są gwarancją wysokiej jakości pracy. Odpowiadają za właściwą archiwizację dokumentów w siedzibie klienta, jak również zajmują się obsługą archiwów uporządkowanych. W zakresie przechowywania dokumentacji finansowej firma współpracuje z Kancelarią Biegłych Rewidentów "Auxilium" S.A.

Jeżeli w Państwa firmie brakuje osoby zajmującej się archiwizacją dokumentów, nasza Kancelaria weźmie na siebie odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie zakładowego archiwum. W przypadku zainteresowania ofertą, proponujemy spotkanie z naszym konsultantem, który w porozumieniu z Państwem nakreśli niezbędny zakres prac i ustali związane z nim nakłady finansowe.
decyzją Wojewody Małopolski nr.dec RR. XVII-7016-04 została wpisana do rejestru przechowawców akt osobowych i płacowych pod numerem 7016-1-04.

PREZES ZARZĄDU
GRZEGORZ GORCZYCA

 


Głównym przedmiotem działalności Kancelarii Archiwizacyjnej "AUXILIUM-ARCHEO" Sp. z o.o. jest archiwizacja zasobów archiwalnych podmiotów, to jest: przedsiębiorstw, urzędów i instytucji, wytwarzających dokumentację osobową, płacową, księgową i techniczną, a także przechowywanie dokumentacji finansowej. W szczegółowy zakres działalności Kancelarii wchodzi:

ARCHIWIZACJA ZASOBÓW ARCHIWALNYCH PRZEDSIĘBIORSTW, URZĘDÓW I INSTYTUCJI

1.Porządkowanie dokumentów (akt):
  • Porządkowanie dokumentacji osobowej
  • Porządkowanie dokumentacji płacowej
  • Porządkowanie dokumentacji technicznej
2.Klasyfikacja i kwalifikacja akt do kategorii A i B.
3.Porządkowanie dokumentacji kategorii B:
  • Podział na komórki organizacyjne i grupy rzeczowe
  • Formowanie jednostek aktowych, to jest: pakowanie i opisywanie dokumentacji
  • Segregowanie akt: chronologiczne (np. protokoły z posiedzeń), alfabetyczne (np. akta osobowe), numeryczne (np. dowody księgowe) i topograficzne (np. dokumentacja techniczna budynków)
  • Opisywanie miejsca przechowywania akt w spisach
4.Porządkowanie dokumentacji archiwalnej (kat. A), zgodnie z zaleceniami Archiwum Państwowego.
5.Sporządzanie ewidencji w formie drukowanej i elektronicznej akt kategorii A i B.
6.Wydzielanie dokumentacji niearchiwalnej (kat. B), której okres przechowywania już upłynął, to jest: selekcjonowanie akt do brakowania (niszczenia).
7.Sporządzanie protokołów brakowania i występowanie o zgodę na zniszczenie dokumentów do Archiwum Państwowego.
8.Sporządzenie spisu akt wydzielonych z archiwum i przekazanie go do oceny.

ZAKŁADANIE I ORGANIZOWANIE ARCHIWÓW ZAKŁADOWYCH

1.Kompleksowa pomoc przy zakładaniu i organizowaniu archiwum zakładowego.
2.Merytoryczne wskazówki na temat istniejących wymogów odnośnie przechowywania akt, przekazywania i przyjmowania akt do archiwum zakładowego oraz ich niszczenia.
3.Translokacja zasobów aktowych.

OPRACOWYWANIE NORMATYWÓW KANCELARYJNO-ARCHIWALNYCH

Sporządzanie normatywów (instrukcji archiwalnych) regulujących pracę archiwum - niezbędnych do prawidłowego obiegu dokumentów w firmie i prawidłowego funkcjonowania archiwum zakładowego, a także usprawniających prace kancelaryjne i archiwalne poprzez bieżącą prawidłową klasyfikację dokumentów firmy.

USŁUGI DODATKOWE

1.Przekazywanie akt kat. A do Archiwum Państwowego.
2.Uzyskiwanie zezwoleń, ekspertyz i opinii.
3.Transport do miejsca przechowywania lub niszczenia.
4.Dostarczanie materiałów archiwizacyjnych zalecanych przez Archiwum Państwowe (fastykuły, koperty, klipsy itp.).
5.Konserwacja i zabezpieczanie zbiorów uszkodzonych.
6.Przechowywanie danych na nośnikach elektronicznych.
7.Skanowanie i/lub kserowanie dokumentacji.
8.Wystawianie druków RP-7 w imieniu zleceniodawcy.

CENNIK
 

ARCHIWIZACJA ZASOBÓW ARCHIWALNYCH

Ceny za archiwizację zasobów archiwalnych zależą od kategorii, do której należą porządkowane dokumenty.
 
  • DOKUMENTACJA ARCHIWALNA KAT. B
    • Dokumentacja osobowa - akta osobowe: 1.50 zł/teczka
    • Dokumentacja płacowa - listy płac, kartoteki zarobkowe: 50 zł/mb
    • Dokumentacja techniczna: 150 zł/mb
  • DOKUMENTACJA ARCHIWALNA KAT. A 180 zł/ mb
  • DOKUMENTACJA NIEARCHIWALNA 40 zł/ mb
 
Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 22 %. Ceny nie zawierają kosztów materiałów niezbędnych do archiwizacji. Jednostka "mb" oznacza 1 metr bieżący uporządkowanych akt.

ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ NEGOCJOWANIA WSZYSTKICH CEN!
Ceny za pozostałe usługi ustalane są indywidualnie.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
40 / metr
Kontakt
KANCELARIA ARCHIWIZACYJNA "AUXILIUM-ARCHEO" SP. Z O.O.
Wyślij e-mail
Al. Pokoju 84
31-564 Kraków

tel: 12 425805312 4258053
tel: 12 425914712 4259147
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU auxilium_archeo
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Usługi archiwistyczne dla firm! - galeria
Usługi archiwistyczne dla firm! Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 14)
Poprzednia usługa: 2 klimatyzowane sale, bankiety, przyjęcia weselne   Następna usługa: Medycyna pracy - badania profilaktyczne Łódź