 
                                
	Polskie przedsiębiorstwa mikro, małe i średnie posiadające potencjał do rozpoczęcia lub rozwoju sprzedaży eksportowej mogą uzyskać wsparcie z funduszy Unii Europejskiej.
	
	Wysokość dotacji może wynieść od 85% do 50% wartości wydatków.
	
	Rodzaje wydatków kwalifikujących się do dofinansowania mogą objąć m.in.:
	- koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa w targach międzynarodowych
	- koszty usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy
	- koszty szkolenia w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy
	- koszty podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach
	- koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych
	- koszty rezerwacji miejsca wystawowego na targach, opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego
	- koszty organizacji stoiska wystawowego na targach lub wystawie
	- koszty reklamy w mediach targowych
	- koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach
	- koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej
	- inne koszty w zakresie informacji i promocji
	
	W celu ustalenia szczegółowych zasad pomocy w pozyskaniu dotacji na rozwój eksportu prosimy o kontakt z naszym konsultantem za pomocą poczty e-mail lub telefonicznie.
	
	Więcej informacji znajduje się na naszych stronach




 - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 8)
 - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 8)