Szkolenie mające na celu nauczyć samodzielnej obsługi programu, który pozwala na tworzenie i efektywne wykorzystywanie baz danych, ułatwia gromadzenie, przeszukiwanie i porządkowanie, organizowanie i udostępnianie informacji (np. o kontrahentach firmy, produktach).
		
		Uczestnik szkolenia pozna obiekty Accessa tj. kwerendy, formularze, raporty, umożliwiające zarządzanie informacjami zawartymi w tabelach, wykonywanie działań na tych danych, analizowanie ich, wyświetlanie, publikowanie i ułatwianie dostępności do nich osobom niezbyt zorientowanym w strukturze danej bazy danych, poprzez zastosowanie przycisków, poleceń, skrótów klawiaturowych.
	
		Wersja programu MS Access 2013.
	
		tryby szkolenia
	
		
			1. STANDARDOWY - podstawowy
		
			- 
				zajęcia dwa, trzy razy w tygodniu, w godzinach przedpołudniowych, popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty
- 
				3 spotkania (1 sp. to 3 godz. ), łącznie 9 godzin ;
			Szkolenie jest indywidualne (jedna osoba na zajęciach). Możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy). 
	 
	
	
		terminy
	
		Do ustalenia. Jeśli są Państwo zainteresowani tym szkoleniem - prosimy o kontakt mailowy:  Wyślij e-mail  lub telefoniczny z biurem Wyślij e-mail , Wyślij e-mail 
	
	
		- 
			Praca z tabelami, kwerendami, formularzami raportami itp.
- 
			Wprowadzanie danych do tabeli
- 
			Manipulowanie kolumnami i wierszami tabeli, prezentacja danych
- 
			Importowanie i eksportowanie danych
- 
			Wprowadzanie danych za pomocą formularza
- 
			Sortowanie danych
- 
			Filtrowanie danych według formularza i według tabeli
- 
			Modyfikacja tabeli
- 
			Usuwanie rekordów oraz pól
- 
			Formatowanie wyglądu tabeli
- 
			Ukrywanie kolumn
- 
			Modyfikacja wyglądu arkusza danych
- 
			Tworzenie kwerendy za pomocą widoku projektu i za pomocą kreatora
- 
			Przeprowadzanie obliczeń w kwerendzie
- 
			Nakładanie ograniczeń
			
				- 
					za pomocą typu danych
- 
					za pomocą właściwości rozmiaru pola
- 
					za pomocą maski wprowadzania
- 
					za pomocą za pomocą reguł sprawdzania poprawności
- 
					za pomocą listy odnośnika
 
- 
			Usuwanie i aktualizowanie tabeli
- 
			Praca z raportami
- 
			Ułatwianie obsługi bazy danych innym użytkownikom
			
				- 
					Tworzenie panelu przełączania
- 
					Tworzenie planszy powitalnej
- 
					Określanie opcji uruchomieniowych
 
- 
			Ochrona informacji
- 
			Ukrywanie zawartości bazy danych
- 
			Zabezpieczanie bazy danych hasłem
- 
			Udostępnia nie i replikowanie bazy danych
- 
			Rozdzielanie bazy danych
- 
			Zakładanie grup roboczych
- 
			Praca ze stronami i modułami