favore.pl
PozostałePraca   rozwińzwiń
Lider Zespołu Obsługi Klienta  -  praca zdalna / home office

Lider Zespołu Obsługi Klienta - praca zdalna / home office nr 476344

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Wyślij e-mail
tel: 000000000000
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Jeżeli masz doświadczenie w obsłudze klienta, chciałbyś zarządzać własnym zespołem sprzedażowym, a także interesuje Cię możliwość pracy zdalnej?

Zapraszamy do zapoznania się z naszą propozycją współpracy!

Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Lidera Zespołu Obsługi Klienta

(praca zdalna, niezależnie od miejsca zamieszkania!)

 

Jako Lider będziesz odpowiadać za:

- zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych pracujących zdalnie

- kontrolę wyznaczonych celów sprzedażowych

- prowadzenie regularnych odsłuchów rozmów oraz szkoleń

- motywowanie podległych pracowników

- szukanie nowych rozwiązań zwiększających efektywność oraz wyniki zespołu

- raportowanie wyników podległego zespołu

 

Od Kandydatów oraz Kandydatek oczekujemy:

- doświadczenia w pracy w Call Center lub Działach Obsługi Klienta

- nastawienia na wynik

- kreatywności oraz otwartości na zmiany

- zaangażowania oraz odpowiedzialności

- biegłości w obsłudze komputera

- znajomości języka angielskiego pozwalającego na swobodną komunikację

- mile widziane będzie doświadczenie w pracy zdalnej lub zarządzaniu zdalnym zespołem obsługi klienta

 

W zamian oferujemy:

- bardzo dobre wynagrodzenie oraz dodatkowe premie od efektów

- możliwość pracy w systemie home office, niezależnie od miejsca zamieszkania

- dużą samodzielność w działaniu oraz prowadzeniu zespołu

- realny wpływ na pracę podległego zespołu

- partnerską atmosferę współpracy

- wsparcie pracowników merytorycznych na każdym etapie realizacji projektu



 

Zainteresowany/a? Wyślij do nas swoje CV.

Nie zwlekaj i dołącz do Nas już dziś!

 


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INFORMACJE
Kontakt
Wyślij e-mail
tel: 000000000000
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU AnnaFluent
brak opinii neutralnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Lider Zespołu Obsługi Klienta - praca zdalna / home office - galeria
Lider Zespołu Obsługi Klienta - praca zdalna / home office Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 3)
Poprzednia usługa: Montaż Termoizolacji na rury   Następna usługa: Laserowe usuwanie żylaków(EVLT)