favore.pl
Brak zdjęcia

Jakub Szwedo nr 478058

Lokalizacja: Szczecin (woj. zachodniopomorskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Jakub Szwedo
Wyślij e-mail
Wojska Polskiego 19
70-470 Szczecin

tel: 662031595662031595
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Jeżeli decydujemy się na wzięcie kredytu mieszkaniowego, to warto zasięgnąć porady eksperta finansowego. Doradca finansowy Jakub Szwedo jest niezależnym doradcą z wieloletnim doświadczeniem. Doradca udziela wsparcia odnośnie kredytów (mieszkaniowy, hipoteczny, na dom, refinansowy, konsolidacyjny) oraz pożyczki hipotecznej. Jakub Szwedo analizuje oferty bankowe i sytuację finansową klienta, oferując najbardziej korzystne rozwiązanie dla klienta. Jeśli potrzebujesz pomocy w związku z otrzymaniem kredytu, zgłoś się do doradcy. Szczegóły: Wyślij e-mail



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Kontakt
Jakub Szwedo
Wyślij e-mail
Wojska Polskiego 19
70-470 Szczecin

tel: 662031595662031595
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU Anna9955
negatywna
rozwiń Ekspert finansowy, który jedynie rzekomo zna się zna finansach - tak bym skwitował pracę Pana Kuby. Po pierwsze musiałem nieustannie pilnować wniosków wysyłanych za pomocą gotowego systemu, w których były błędne kwoty (sic!). Żadnej porady dotyczącej zmiany rynku kredytowego nie otrzymałem - stopy stałe, gdy są najniższe od lat a po co, tak jest taniej (a raczej lepiej dla prowizji agenta :) - a więc była to transakcja typu frankowego - albo kredyt biorę albo nie stać mnie na inną opcję kredytową. Po wtóre, gdy przyszedł czas decyzji dotyczącej banku, z którym zwiąże się na bardzo długi okres czasu, Pan Kuba nie był w stanie w żaden sposób pomóc mi w podjęciu decyzji. Mimo, iż przyszedłem przygotowany, z wydrukami, z podsumowaniem zrobionym we własnym czasie, na własną rękę - potrzebowałem jedynie krótkiej rozmowy. Pan Kuba był zbyt zajęty sprzedażą kolejnych kredytów. Tak jakby "już mnie złapał" i nie był zainteresowany lub - co gorsza, o zgrozo - nie był kompetentny w dziedzinie w której operuje na co dzień. Nie wspomnę już, że gdy dotarłem na finalne spotkanie w banku umówione przez Pana Kubę, to bankier był zdegustowany z powodu mojego spóźnienia - mimo, iż byłem przed umówionym czasem, na termin podany przez Pana Kubę po prostu źle umówił spotkanie... Powiem tylko tak - wstyd. Totalny brak poszanowania dla klienta. Na ostatek tylko dopowiem, iż czuję się oszukany, ponieważ Pan Kuba obiecał telefon zaraz po nowym roku, gdy tylko pojawi się jakaś ciekawa oferta lub będzie możliwość działania. Zaraz po nowym roku był ostatni gwizdek na zmianę kredytu ze zmiennego oprocentowania na stałe, przy dobrej koniunkturze dla kredytobiorcy. Czy telefon otrzymałem? Tak, ale pół roku później, gdy stała stopa była na poziomie 9%. Mam wrażenie, iż w tym czasie Pan Kuba był zbyt zajęty upychaniem kolejnych nowych kredytów, aby zająć się stałymi klientami. Z kolei, gdy klientów ubyło w związku z sytuacją ekonomiczną to podjął nieudolną próbę kontaktu. Pół roku za późno, aby zreflektować się za wcześniejsze błędy, niedomówienia czy wreszcie - brak chęci współpracy. Wystawiona 27-07-2022 08:14 przez Patyk (185.5.216.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
negatywna
rozwiń Ekspert finansowy, który jedynie rzekomo zna się zna finansach - tak bym skwitował pracę Pana Kuby. Po pierwsze musiałem nieustannie pilnować wniosków wysyłanych za pomocą gotowego systemu, w których były błędne kwoty (sic!). Żadnej porady dotyczącej zmiany rynku kredytowego nie otrzymałem - stopy stałe, gdy są najniższe od lat a po co, tak jest taniej (a raczej lepiej dla prowizji agenta :) - a więc była to transakcja typu frankowego - albo kredyt biorę albo nie stać mnie na inną opcję kredytową. Po wtóre, gdy przyszedł czas decyzji dotyczącej banku, z którym zwiąże się na bardzo długi okres czasu, Pan Kuba nie był w stanie w żaden sposób pomóc mi w podjęciu decyzji. Mimo, iż przyszedłem przygotowany, z wydrukami, z podsumowaniem zrobionym we własnym czasie, na własną rękę - potrzebowałem jedynie krótkiej rozmowy. Pan Kuba był zbyt zajęty sprzedażą kolejnych kredytów. Tak jakby "już mnie złapał" i nie był zainteresowany lub - co gorsza, o zgrozo - nie był kompetentny w dziedzinie w której operuje na co dzień. Nie wspomnę już, że gdy dotarłem na finalne spotkanie w banku umówione przez Pana Kubę, to bankier był zdegustowany z powodu mojego spóźnienia - mimo, iż byłem przed umówionym czasem, na termin podany przez Pana Kubę po prostu źle umówił spotkanie... Powiem tylko tak - wstyd. Totalny brak poszanowania dla klienta. Na ostatek tylko dopowiem, iż czuję się oszukany, ponieważ Pan Kuba obiecał telefon zaraz po nowym roku, gdy tylko pojawi się jakaś ciekawa oferta lub będzie możliwość działania. Zaraz po nowym roku był ostatni gwizdek na zmianę kredytu ze zmiennego oprocentowania na stałe, przy dobrej koniunkturze dla kredytobiorcy. Czy telefon otrzymałem? Tak, ale pół roku później, gdy stała stopa była na poziomie 9%. Mam wrażenie, iż w tym czasie Pan Kuba był zbyt zajęty upychaniem kolejnych nowych kredytów, aby zająć się stałymi klientami. Z kolei, gdy klientów ubyło w związku z sytuacją ekonomiczną to podjął nieudolną próbę kontaktu. Pół roku za późno, aby zreflektować się za wcześniejsze błędy, niedomówienia czy wreszcie - brak chęci współpracy. Wystawiona 27-07-2022 08:14 przez Patyk (185.5.216.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię

Jakub Szwedo Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Tunele Foliowe LEMAR   Następna usługa: Usługi dekarskie