 
                                
	W HOME ASSET PRZYWIĄZUJEMY BARDZO DUŻĄ WAGĘ DO SZCZEGÓŁÓW. NAWET NAJMNIEJSZYCH DETALI.
	SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI – TO EFEKT KOŃCOWY. POPRZEDZAJĄ GO STARANNE PRZYGOTOWANIA.
	POCZĄWSZY OD MIEJSCA, W KTÓRYM SPOTYKAMY SIĘ Z KLIENTAMI.
	PRZYCHODZĄC DO NAS NA SPOTKANIE, SZYBKO DOSTRZEŻESZ RÓŻNICE, KTÓRE STANOWIĄ O NASZEJ SILE.
	BAZUJEMY NA WZAJEMNYM ZROZUMIENIU I TWORZENIU SILNYCH RELACJI. 
	PRAKTYKUJEMY DORADZTWO PRZEZ DUŻE D. CO TO ZNACZY?
	SŁUCHAMY TWOJEGO GŁOSU I WYCIĄGAMY WNIOSKI.
	KOMUNIKACJA Z KLIENTEM NA WSZYSTKICH PŁASZCZYZNACH – STRONIE INTERNETOWEJ, W DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH, A TAKŻE W SYTUACJI BEZPOŚREDNICH SPOTKAŃ – TO DLA NAS KLUCZ.
	DO TWOJEGO SUKCESU I REALIZACJI CELU – SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI. A NIERUCHOMOŚCI SPRZEDAJEMY JAKOŚCIĄ.
Najważniejsza w sprzedaży nieruchomości, jest strategia. Budujemy ją od pierwszego spotkania z klientem, zanim nawet podpiszemy umowę pośrednictwa. Na analizę potencjału i zalet nieruchomości składają się różne elementy: lokalizacja, układ wewnętrzny, ekspozycja okien, stan techniczny wewnątrz i na zewnątrz, rodzaj i jakość wyposażenia, stan techniczny budynku, dostęp do infrastruktury, miejsca odpoczynku i relaksu w okolicy, a także widoki z okien czy hałas z zewnątrz itd.
	Strategia sprzedaży to suma wszystkich tych elementów połączona z analizą języka korzyści dla kupującego, np. kto będzie chciał kupić nieruchomość, jakie korzyści z niej nowy właściciel będzie czerpał itd. Kiedy to wszystko zaplanujemy i zbudujemy strategię, zaczynamy składać całą ofertę sprzedaży jak z klocków lego. Przygotowanie nieruchomości do profesjonalnej sesji fotograficznej i sama sesja połączona ze spacerem wirtualnym, filmowanie z drona – ma pokazać wszystkie zalety nieruchomości i okolicy. 
	
	Za tym idzie przygotowanie dopasowanego do strategii opisu oferty, selekcja najlepszych zdjęć od fotografa, przygotowanie z opisem spaceru wirtualnego albo filmu z drona, fachowe rzuty wnętrza. Dalej dobór kanałów sprzedaży począwszy od MLS (systemu wymiany ofert wyłącznych między pośrednikami) przez portale nieruchomościowe i na końcu social media. Na końcu promowanie i podbijanie oferty na portalach i social media jak Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn. A wszystko po to aby szybko, bezpiecznie, w cenie umówionej z klientem sprzedać jego nieruchomość. 
	
	Bo Nieruchomości sprzedajemy jakością – Sprawdź Nas – zapraszamy do współpracy.




 - średnia ocen: 5 na 5 (liczba ocen: 2)
 - średnia ocen: 5 na 5 (liczba ocen: 2)