favore.pl
Dostarczamy najlepsze rozwiązania

Dostarczamy najlepsze rozwiązania nr 5547

Lokalizacja: Szczecin (woj. zachodniopomorskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin Favore.pl i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Favore.pl Sp. z o.o. albo odbiorców danych zgodnie z Polityką Prywatności. Administratorem danych osobowych jest Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wawrzyszewska 11 lok. 6.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu wykonania Umowy zawartej z Tobą na podstawie Regulaminu, w tym do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu favore.pl, w tym dodawania i publikowania zapytań/zleceń do Dostawców interesujących Cię usług i produktów oraz kontaktowania Cię z nimi. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Artur Olszewski
TELTRADE
Wyślij e-mail
Grochowa 14/2
71-741 Szczecin

tel: 91 428115291 4281152
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl i zapytaj o rabat
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Zajmujemy się sprzedażą oraz instalacją central telefonicznych oraz serwisem urządzeń łączności.

Specjalizujemy się między innymi w:
  • telefonach
  • faxach
  • adapterach gsm
  • taryfikacji rozmów
  • rejestrowaniu połączeń
  • sprzedaży
  • serwisie
  • Oferta
    Centrale telefoniczne Telefony przewodowe Telefony bezprzewodowe
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail
    Wyślij e-mail

     

    VoIP (ang. Voice over IP) - technologia umożliwiająca przesyłanie głosu za pomocą łączy internetowych lub dedykowanych sieci wykorzystujących protokół IP, często jako synonim stosowane hasło telefonia internetowa. Podczas rozmowy VoIP zostaje stworzona cyfrowa reprezentacja głosu, zostaje ona skompresowana i podzielona na pakiety. Taki strumień pakietów jest następnie przesyłany za pomocą sieci wraz z innymi danymi. W urządzeniu odbiorczym cały proces jest odtwarzany w odwrotnym kierunku dzięki czemu otrzymujemy normalny sygnał głosu. Sieć IP może być dowolną siecią z komutacją pakietów włączając w to ATM, frame realy, Internet, sieć opartą na łączach TI (E1). Aby komunikacja VoIP mogła zostać zrealizowana niezbędne są specjalistyczne urządzenia i oprogramowanie. Obecnie coraz więcej firm zajmuje się produkcją tego typu sprzętu i aplikacji, a także większość operatorów telekomunikacyjnych posiada VoIP w swojej ofercie. Do budowy sieci VoIP wykorzystywane są przede wszystkim:
    Bramki VoIP - jest odpowiedzialna za połączenie telefonicznej sieci IP do innych typów sieci. Bramka musi zapewnić interfejs czasu rzeczywistego pomiędzy różnymi formatami transmisji i procedur komunikacyjnych. Przykładem jest konfiguracja z centralami telefonicznymi PBX, standardową siecią telefoniczną PSTN lub ISDN.

    Telefony internetowe - oprogramowanie pracujące na komputerze ( softphone ), lub dedykowane urządzenie podłączone bezpośrednio do sieci IP, umożliwiające wykonywanie połączeń VoIP. Telefony to klienci, którzy mają możliwość inicjacji i odbierania zgłoszeń.

    Serwery i routery VoIP - umożliwiają tworzenie prywatnych sieci głosowych oraz nadzorowanie przebiegu wszystkich rozmów przeprowadzanych w takiej sieci, kontrola dostępowego pasma, rutowanie zgłoszeń, przyjmowanie i odrzucanie zgłoszeń w strefie oraz autoryzacja użytkowników.
    Protokoły i kodeki VoIP - zestaw standardów umożliwiających kompresje i dekompresje dźwięku oraz komunikacje między urządzeniami i przesył pakietów.


    Telefonia internetowa wykorzystuje dwa główne typy protokołów. Protokoły sygnalizacyjne, których zadaniem jest pośredniczenie w komunikacji dwóch urządzeń VoIP. Drugi typ to protokoły transportowe, odpowiadające za przesył pakietów głosowych. Protokoły tworzące VoIP:
    Protokoły IP: SIP, LTP, H.323, SCCP, MGCP, Megaco, IAX, STUN, ENUM, TRIP, SIMPLE, RTP, PINT, SCTP, T.37, T.38, COPS
    Protokoły ITU: SS7, ISUP
    Standardy związane z ITU: P.1010 OSP, PacketCable

    Większość rozwiązań VoIP do transportu pakietów wykorzystuje RTP - protokół transportowy dla aplikacji czasu rzeczywistego. Wśród protokołów komunikacyjnych dominują H.323 i SIP.

    Protokół H.323
    Protokół H.323 to najpopularniejszy standard komunikacyjny dla VoIP. Standaryzację H.323 zapoczątkowano ok. 10 lat temu, natomiast pierwszą jego wersję przyjęto w 1996 roku. H.323 należy do serii standardów komunikacyjnych nazywanych H.32x, opisujących połączenia multimedialne w różnych typach sieci włączając w to ISDN i PSTN. W styczniu 1998 roku zatwierdzono drugą wersję tego standardu opisującą dodatkowo sposób tworzenia połączeń multimedialnych w sieciach WAN.

    SIP
    SIP (Session Initiation Protocol) jest protokołem sygnalizacyjnym, działającym w warstwie aplikacji, służącym do ustalania adresów IP oraz numerów portów wykorzystywanych podczas multimedialnych sesji. SIP nie jest protokołem transportowym (nie służy do transmisji danych), a same pakiety danych nie są kierowane tą samą trasą, co pakiety SIP. Istnieje jednak mechanizm umożliwiający przesłanie zdjęcia, danych z wizytówki lub strony WWW wraz z pakietami sygnalizacyjnymi. Architekturę protokołu SIP tworzą dodatkowo jeszcze dwa inne protokoły sygnalizacyjne: Session De_scription Protocol (SDP) i Session Announcement Protocol (SAP). Rola protokołu SIP ogranicza się do sygnalizacji i nie obejmuje przesyłania danych. Opiera się on na koncepcji prostej i niezależnej warstwy komunikacyjnej, umożliwiającej współpracę między jednostkami internetowymi, z dodatkowymi usługami budowanymi nad tą warstwą.


    Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
    Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
    Wyślij zapytanie przez formularz


    INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
    INFORMACJE
    Kontakt
    Artur Olszewski
    TELTRADE
    Wyślij e-mail
    Grochowa 14/2
    71-741 Szczecin

    tel: 91 428115291 4281152
    Pokaż na mapie
    Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl i zapytaj o rabat
    Strona WWW
    brak
    Godziny
    pn-pt: 10:00-18:00
    sb: 10:00-14:00
    rozwiń
    OPINIE O UŻYTKOWNIKU
    Dostarczamy najlepsze rozwiązania - galeria
    Dostarczamy najlepsze rozwiązania Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 2)
    Poprzednia usługa: Super huśtawka z "OKO ZA OKO"   Następna usługa: Telekomunikacja z nami to czysta zabawa