 
                                Agencja
United PR jest jednym z pionierów rynku public relations w Polsce. Zespół Agencji rozpoczął swą działalność w 1991 roku w ramach grupy United Publishers. W 1996 roku ze struktur grupy utworzył niezależna spółkę - United PR - która od poczatku swego istnienia zyskała czołową pozycję wśród firm PR w Polsce. Agencja posiada bardzo bogate doświadczenie. W ciągu niemal 15 lat istnienia pracowała dla ponad 50 klientów, realizując ponad 300 programów i projektów. Wieloletnia praktyka i wszechstronna specjalizacja umożliwiają konsultantom United PR optymalne dopasowanie strategii i taktyki PR do oczekiwań Klienta oraz charakteru adresatów komunikacji. Znaczną większość zespołu United PR tworzą osoby, które pracują w Agencji od wielu lat. 
United PR od ponad 4 lat współpracuje z międzynarodową siecią  Wyślij e-mail  należącą do jednej z największych na świecie grup medialnych Omnicom Group. W roku 2005 Agencja podpisała z Ketchum umowę partnerską, stając się tym samym jej oficjalnym i wyłącznym reprezentantem w Polsce. Wspólpraca z międzynarodowym koncernem ma kluczowe znaczenie dla rozwoju United PR. Gwarantuje Agencji stały rozwój - poprzez współprace przy realizacji miedzynarodowych programów w Polsce oraz dostęp do światowego know-how i szkoleń. 
O jakości pracy United PR świadczą przede wszystkim relacje z klientami. 50% obecnych kontrahentów rozpoczeła współpracę z Agencją co najmniej 4 lata temu. Satysfakcja ze wspólnie realizowanych działań sprawia, że wielu partnerów biznesowych, realizujących cyklicznie pojedyncze projekty, nawiązuje z United PR współpracę ponownie, przy kolejnych, nowych inicjatywach. 
Przez cały okres działalności Agencja doradza korporacjom, dynamicznie rozwijającym się małym i średnim przedsiębiorstwom, instytucjom publicznym, organizacjom. Profesjonalizm United PR był wielokrotnie nagradzany zarówno przez środowisko zawodowe, klientów jak i media. Wsród osiągnięć z ostatnich lat są: nagrody uzyskane w konkursach branżowych (m.in. Złoty Spinacz 2003 ZFPR), zwycięskie strategie komunikacji (Medium 2001) oraz szereg wyróżnien przyznawanych w ramach międzynarodowych i krajowych wydarzeń medialnych i branżowych (SABRE 2005, IPRA 2005, Złoty Spinacz 2004).
Agencja United PR jest członkiem-założycielem  Wyślij e-mail , organizacji zrzeszającej czołowe polskie firmy doradcze działające w tej branży.
                      
| Wyślij e-mail | Wyślij e-mail | Wyślij e-mail | 
Usługi
United PR oferuje pełne spektrum usług Public Relations. Agencja pełni rolę doradcy strategicznego oraz odpowiada za kompleksową realizację zleceń. Opracowując i wdrażając programy PR, konsultanci United PR dogłębnie analizują otoczenie, w którym działa Klient. Dbają, aby realizowana strategia działań adresowała wyznaczone cele komunikacyjne, wspierała cele biznesowe klienta oraz była spójna z pozostałymi działaniami marketingowymi. 
Obszary działalności, którymi się zajmujemy, obejmują między innymi:
            
|  | Działania Business to Business | 
 - Stałe kontakty z partnerami biznesowymi i kontrahentami Klienta
- Promocja udziału firmy w wydarzeniach branżowych
    
|  | Relacje z mediami | 
 - Zarządzanie bazą medialną 
- Krótkofalowe i długofalowe programy komunikacyjne - prowadzenie biur prasowych,
  centrów informacyjnych 
- Organizacja spotkań, seminariów i aranżacja wywiadów
    
|  | Komunikacja wewnętrzna | 
 - Opracowanie i wdrażanie programów komunikacji z pracownikami
- Realizacja audytów wewnętrznych - określenie nastrojów i postaw pracowników
- Organizacja szkoleń, spotkań integracyjnych, konkursów, wydarzeń specjalnych 
  w ramach firmy
- Przygotowywanie materiałów komunikacji wewnętrznej
    
|  | PR korporacyjny i produktowy | 
 - Opracowanie strategii PR firm i marek 
- Realizacja programów PR korporacyjnego i produktowego
    
|  | Wydarzenia specjalne (Event marketing) | 
 - Realizacja wydarzeń o charakterze promocji konsumenckich i imprez masowych
- Opracowanie koncepcji i kompleksowa organizacja imprez
    
|  | Public Affairs | 
 - Opracowanie i realizacja programów komunikacji firm z organizacjami 
  i społecznościami lokalnymi
    
|  | Relacje inwestorskie | 
 - Opracowanie i realizacja programów komunikacji firm z uczestnikami rynku
  kapitałowego oraz spółek planujących ofertę publiczną
    
|  | Sponsoring, działalność charytatywna i prospołeczna | 
 - Doradztwo strategiczne, przygotowywanie i realizacja projektów sponsoringowych
- Promocja działalności charytatywnej i pro-społecznej
    
|  | Zarządzanie sytuacją kryzysową | 
 - Diagnozowanie potencjalnych zagrożeń i źródeł kryzysu
- Opracowywanie modeli i scenariuszy sytuacji kryzysowej oraz narzędzi neutralizacji 
  ryzyka
- Wdrażanie planów działań w sytuacji zaistnienia sytuacji kryzysowej
    
|  | Marketing Polityczny | 
 - Doradztwo strategiczne, przygotowywanie i realizacja projektów z zakresu
  marketingu politycznego
    
|  | Szkolenia | 
- Relacje medialne, komunikacja kryzysowa, autoprezentacja
Klienci
United PR realizuje obecnie długofalowe programy PR dla Klientów, którzy reprezentują kluczowe sektory rynku. Większość kontraktów dotyczy pełnego zakresu usług public relations i obowiązuje od ponad 4 lat. Klientami Agencji są:
| Wyślij e-mail | Wyślij e-mail | Wyślij e-mail | 
| Wyślij e-mail | Wyślij e-mail | Wyślij e-mail | 
| Wyślij e-mail |  |  | 
| Wyślij e-mail | Wyślij e-mail | 
Doświadczenie
W ciągu niemal 15 lat istnienia Agencja United PR zrealizowała ponad 300 programów i projektów, współpracując z firmami i organizacjami reprezentującymi praktycznie wszystkie sektory gospodarki. Zakres doświadczeń United PR obejmuje:
|  | Administracja / Instytucje / Organizacje | 
- Biuro Festiwalu Kraków 2000
- Centrum Informacji Europejskiej
- Export Development Canada
- Kampania parlamentarna Platformy Obywatelskiej, 2001 r.
- Kampania prezydencka Andrzeja Olechowskiego, 2000 r.
- Koalicja na rzecz rzetelności obrotu gospodarczego (operatorzy GSM, 
  Związek Banków Polskich)
- Lions Clubs International
- Ministerstwo Skarbu
- Ministerstwo Transportu i Gospodarki Morskiej
- Ministerstwo Infrastruktury
|  | AGD I elektronika użytkowa | 
- AIWA
- Merloni Indesit Polska
- Philips Domestic Appliances
    
|  | Biotechnologia | 
- Monsanto Life Sciences
- Polska Federacja Biotechnologii
|  | Dobra konsumpcyjne | 
- Bestfoods 
- British American Tobacco 
- Colgate-Palmolive
- Ferrero Polska
- Finlandia Ballantines Group
- Frito-Lay
- Kompania Piwowarska S.A.
- Heineken (Grupa Żywiec S.A.)
- Newell Rubbermaid 
- Pepsi Cola Int.
- PepsiCo Foods
- PepsiCo Restaurants International
- Uno Fresco Tradex
- UDV 
- Wyborowa S.A./Pernod Ricard
|  | Edukacja / Rozrywka / Media | 
- AMS S.A.
- Begimo S.A.
- Berlitz Polska
- BMG Ariola
- Fox Kids Poland
- National Geographic Magazine
- Radio Zet
- Silver Screen World Cinemas
- Warner Home Video
|  | Energetyka | 
- EuRoPol GAZ
- Huta Katowice S.A. 
- PSEG (CEA)
- Rafineria Trzebinia S.A. (Grupa PKN Orlen)
- Statoil Polska
|  | Farmacja / Służba Zdrowia | 
    - Centrum Medyczne LIM
- Diagnostisch Therapeutisches Zentrum Berlin
- Janssen-Cilag
- Pfizer Corporation
- Schering AG
- SmithKline Beecham Pharmaceuticals
- SSL Healthcare 
- US Pharmacia
|  | Finanse | 
       - Bank Zachodni
- DAS Legal Care Insurance (Grupa ERGO)
- Eurofundusz
- Expandia
- LG Petro Bank S.A.
- PZU S.A.
- Volkswagen Bank Polska
- Western Union
|  | Motoryzacja | 
       - DAF Polska
- Ford Distribution Polska
- Pirelli Polska
- Polski Związek Motorowy
|  | Nieruchomości | 
- Globe Trade Center
- Liebrecht & WooD
|  | Przemysł obronny | 
- BAE SYSTEMS
- Elbit Systems
|  | Technologia / Informatyka | 
    - Easy Net S.A
- Electronic Data Systems
- G-Tech
- Microsoft Polska
- Motorola
- Optimus S.A.
- PeopleSoft 
|  | Telekomunikacja | 
Zespół
Konsultanci United PR to grupa doświadczonych specjalistów z dziedziny komunikacji, nauk społecznych i biznesu oraz doradców wyspecjalizowanych w obsłudze poszczególnych programów bądź projektów. Niezależnie od skali i profilu zlecenia nadrzędnym celem Agencji jest zapewnienie klientom sprawnej współpracy i efektywnej obsługi. Standardowo United PR wyznacza lidera projektu, który odpowiada za realizację powierzonych działań. Na poziomie wykonawczym wspierają go współpracownicy oraz podwładni, a na poziomie strategicznym kierownictwo firmy. Agencją zarządzają wyspecjalizowani profesjonaliści, którzy dzięki wiedzy i wieloletniej praktyce nie tylko realizują projekty w najwyższych, międzynarodowych standardach, lecz są również wykładowcami, prowadza szkolenia oraz aktywnie współpracują z wieloma branżowymi mediami w zakresie opracowania autorskich publikacji na 
temat PR.




 - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 13)
 - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 13)