 
Obsługa reklamacji to jeden z kluczowych momentów komunikacji z klientem.
Tu można łatwo go stracić, można też powstrzymać przed ucieczką do konkurencji. 
Aplikacja webowa SystemRMA.pl 
...Profesjonalna i kompleksowa obsluga reklamacji...
 
SPECJALNA OFERTA - 3 MODULY W JEDNEJ APLIKACJI
!! TYLKO TERAZ - KORZYSTAJ Z APLIKACJI PRZEZ 15 DNI ZUPELNIE ZA DARMO !!
Marzenie każdego sprzedajacego - brak reklamacji :) 
To najprawdopodobniej niemożliwe ale możesz sobie ulatwić sprawę i obslugiwac swoje reklamacje profesjonalniej, szybciej i sprawniej! 
Oferujemy Ci aplikację webową będącą kompleksowym rozwiązaniem służącym do obsługi reklamacji. Umożliwia ona zarówno rejestrację zgłoszenia (przez klienta lub użytkownika-pracownika firmy), śledzenie historii reklamacji, wysyłanie powiadomień do klienta a także generowanie wszelkich dokumentów potrzebnych do funkcjonowania serwisu (dokumenty przyjęcia, zwrotu itd.). Aplikacja przeznaczona jest dla osób lub firm prowadzących srednią i dużą sprzedaż (szczególnie internetową). Pozwala ona utrzymać wysoki poziom jakości obsługi klientów.
Klient usatysfakcjonowany dzieli się swymi pozytywnymi doświadczeniami średnio z trzema innymi osobami, podczas gdy klient niezadowolony żali się aż 11 osobom. Jeśli każda z nich przekaże to jeszcze innym, to liczba osób, którzy usłyszeli negatywną opinię może wzrosnąć wielokrotnie.
Główne możliwosci aplikacji
Aplikacja webowa - ogólna nazwa programu, który pracuje na maszynie podłączonej do sieci internet (serwerze) i komunikuje się z użytkownikiem za pomocą przeglądarki internetowej. Składa się ona z 2 modułów:
1) Moduł klienta (strona dla klienta)
- możliwość rejestracji nowego użytkownika
- możliwość logowania dla zarejstrowanych klientów
- możliwość rejestracji nowego zgłoszenia reklamacyjnego (każde zgłoszenie może zawierać kilka reklamacji)
- możliwość podglądu zgłoszonych reklamacji w zakładce "Historia zgłoszeń"
- możliwośc danych do wysyłki
- możliwośc wygenerowania dokumentu reklamacji oraz etykiety na przesyłkę reklamacyjną
- adres modulu: Wyślij e-mail /subdomena (subdomena - dowolna nazwa)
- wymagana przeglądarka: Internet Explorer, Opera, Firefox (zalecana: Internet Explorer)
- Wyślij e-mail
2) Moduł użytkownika (panel administracyjny)
- możliwość logowania dla zarejestrowanych użytkowników
- możliwość rejestracji nowego zgłoszenia reklamacyjnego (każde zgłoszenie może zawierać kilka reklamacji)
- możliwość podglądu poszczególnych zgłoszeń oraz reklamacji
- możliwość wysyłania zdefiniowanych powiadomień
- możliwość wyszukiwania zgłoszeń, reklamacji oraz klientów
- możliwość tworzenia bazy klientów oraz produktów
- obsluga reklamacji
- możliwość zmiany statusu zgłoszenia (zakładki: Niepotwierdzone, Potwierdzone, Przyjete, Zgłoszone u dystr, Wysłane do dystr, Do zwrotu, Zakonczone, Anulowane)
- możliwość wygenerowania wszelkich wydruków potrzebnych do realizacji zgłoszenia reklamacyjnego (dokument przyjęcia, dokument zwrotu, formularz reklamacji itd)
- możliwość konfiguracji aplikacji
- możliwość tworzenia, edycji oraz usuwania użytkowników
- możliwość definiowania powiadomień, producentów, kategorii produktów, dystrybutorów, przewoźników
- adres modulu: Wyślij e-mail /subdomena/admin (subdomena - dowolna nazwa)
- wymagana przeglądarka: Internet Explorer
- Wyślij e-mail
Cechy wspólne
- Dokumentacja i instrukcja w języku polskim
- System operacyjny Windows
- Pomoc techniczna w pełnym zakresie (help-desk)
|  | Bezpłatny 10-dniowy okres próbny (nie kupuj kota w worku) 
 | 
|  | Gwarancja jakości 
 | 
|  | Panel do zarządzania oraz panel administracyjny 
 | 
|  | Zadowolenie klientów 
 | 
|  | Dostępność 
 | 
|  | Bezpieczeństwo 
 | 
|  | Uniwersalność 
 | 
|  | Pomoc techniczna 
 | 
|  | Darmowe konto e-mail 
 | 
 
                                 
                 
 
 
  
  
  
 
