favore.pl
Nieuczciwe praktyki rynkowe

Nieuczciwe praktyki rynkowe nr 68181

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)Więcej: Hotel *** w centrum Krakowa lub każde inne miejsce (przy szkoleniach zamkniętych)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
Zawsze do dyspozycji naszych Klientów
rozwiń
OPIS USŁUGI
 Zapraszamy na naszą stronę internetową:
Wyślij e-mail
 
W związku z wejściem w życie nowych regulacji dotyczących ochrony konsumenta, wiele przedsiębiorstw może napotkać na problem podejrzenia o stosowanie nieuczciwych praktyk rynkowych ze strony swoich Klientów.
Podstawą dla tych roszczeń jest nowa regulacja w tym sektorze, a to ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, która obowiązuje od 21 grudnia 2007 roku.
 

Korzyści dla uczestników:

 
Jak rozumieć i stosować przepisy nowej ustawy?

Co należy rozumieć pod dopiero, co wprowadzonymi definicjami nieuczciwych, czy też agresywnych praktyk rynkowych? Jak przygotować i przekazać profesjonalną informację reklamową dla Klienta, nie narażając się jednocześnie na odpowiedzialność odszkodowawczą?
 

Szkolenie polecamy dla:

 
Zapraszamy tych z Państwa, którzy wiedzą jak ważna jest znajomość prawa przy prowadzeniu działalności gospodarczej. Tych, którzy chcę być na bieżąco z z przepisami, chcą poznać różne "kruczki" i zawiłości przydatne w codziennej praktyce.
Zapraszamy również tych z Państwa, którzy nie do końca wiedzą co można i czego nie. Zapewniamy, że otworzymy przed Państwem świat prawnych zawiłości ale przedstawimy go w sposób zrozumiały, przystępny dla wszystkich.
 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

 
W miłej, profesjonalnej atmosferze będziecie mogli Państwo zadawać pytania.

Uzyskacie praktyczne porady, które będziecie mogli Państwo wykorzystać w swojej firmie.
 

Program szkolenia:

 
  1. Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym
    • Cele i przyczyny powstania nowych instrumentów ochrony konsumenta
    • Ratio legis ustawodawcy unijnego i krajowego w zakresie wdrożenia nowej regulacji
    • Zakres podmiotowy i przedmiotowy regulacji
    • Ciężar dowodu w postępowaniu sądowym, co do wystąpienia nieuczciwej praktyki rynkowej
  2. Kształtowanie i uzewnętrznianie przez przedsiębiorców prawnie dopuszczalnych przekazów reklamowych na gruncie ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym
    • Istota przekaz reklamowego oraz pozostałe formy marketingu, a nowe możliwości prawne ich konstruowania i uzewnętrzniania
    • Konsument - czyli Kto ? - Odbiorca przekazu reklamowego na gruncie nowej ustawy
    • Minimalne standardy wiedzy konsumentów na gruncie nowej ustawy - fikcja prawna czy rzeczywistość na rynku ochrony praw konsumenta
    • Prawno-porównawcza charakterystyka nowych regulacji z dotychczasowymi uwarunkowaniami prawnymi
    • Przykłady przekazów reklamowych występujących w praktyce - granica i zakres prawnie dopuszczalnych przekazów. Polemika, co do występujących obecnie w praktyce przypadków naruszeń w zakresie konstruowania przekazów reklamowych
  3. Model zwalczania nieuczciwych i zakazanych praktyk rynkowych
    • „Źródła prawne” nieuczciwych praktyk rynkowych
    • Rodzaje nieuczciwych praktyk rynkowych
    • Środki prawne (sankcje i kary) przeciwdziałania zakazanym praktykom rynkowym
    • Zapobieganie powstawaniu skutecznych roszczeń wynikających z nieuczciwych praktyk rynkowych
    • Ocena ryzyka związanego z zastosowaniem nieuczciwych praktyk rynkowych
    • Relacje między przepisami ustaw - zbieg przepisów i współzależności między nimi
  4. Nowe definicje w prawie konsumenckim występujące w ustawie
    • Nieuczciwe praktyki rynkowe - klauzula generalna
    • Nieuczciwe praktyki rynkowe wprowadzające w błąd
    • Agresywne praktyki rynkowe
    • Stosowanie niedozwolonych form nacisku na Konsumenta
    • Czarne listy nieuczciwych praktyk rynkowych
    • Obowiązki informacyjne w relacjach z konsumentem
  5. Niedozwolone klauzule umowne
    • Relacje faktyczne przedsiębiorcy z konsumentem „na przedpolu zawarcia umowy” w świetle nowych regulacji prawnych
    • Nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd informacje:
      • naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, a nieuczciwe praktyki rynkowe
      • naruszenie indywidualnych interesów konsumenta
    • Typowy dla grupy docelowej produktu - do kogo kierowany przekaz?
  6. Nieuczciwe praktyki rynkowe - Case Study

  7. Relacje ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym do ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów

  8. Czas na pytania i odpowiedzi uczestników szkolenia
 

Szkolenie prowadzi:

 

Piotr Fojtik
Wyślij e-mail

 
 

Dodatkowe informacje:


Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań dla Waszego zadowolenia i najlepszych efektów Wyślij e-mail .

 

Harmonogram szkolenia:


I dzień: 10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00

W ramach szkolenia gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Profesjonalizm trenera
  • Ciekawe materiały szkoleniowe
  • Dyplomy ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne Wyślij e-mail , stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby. Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeniami i wnioskami z innymi uczestnikami szkolenia:

    Wyślij e-mail
Oraz:
  • Dwie przerwy kawowe - w każdym dniu
  • Smaczne obiady
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach. Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Wyślij e-mail

 

Dbamy o zagospodarowanie Państwa wolnego czasu po dniu szkolenia:


Wyślij e-mail

Wszelkich, szczegółowych informacji udzieli Państwu nasz Opiekun szkolenia:

Aleksandra Pomykaj

Manager ds. Organizacji Szkoleń
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail

Alicja Rostek

Doradca Klienta ds. Szkoleń
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail

 

 

Dbamy o wygodę naszych Klientów, dlatego hotele, w których organizujemy szkolenia otwarte mają bardzo dobrą lokalizację:


Wyślij e-mail


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
Zawsze do dyspozycji naszych Klientów
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU avenhansen
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Nieuczciwe praktyki rynkowe - galeria
Nieuczciwe praktyki rynkowe Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: SERWIS ROLET 24h 7DNI w TYGODNIU !!!!!   Następna usługa: Szkolenia - Odnawilane Źródła Energii