favore.pl
PROFESJONALNE badania marketingowe - pełny zestaw!

PROFESJONALNE badania marketingowe - pełny zestaw! nr 7996

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
PBJ - Badania Marketingowe
Wyślij e-mail
ul. Surowieckiego 12 lok. 218 B
02-785 Warszawa

tel: 22 855490922 8554909
tel: 604 644201604 644201
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-15:00
OPIS USŁUGI
Jesteśmy absolwentami Wydziału Filozofii
i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Mamy za sobą także liczne kursy i szkolenia
z zakresu metod badania rynku oraz statystycznej analizy danych.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w realizacji badań rynkowych ilościowych i jakościowych.

Szczególnie duże doświadczenie mamy w badaniu rynku:

  1. prasy fachowej
  2. farmaceutycznego
  3. usług edukacyjnych
  4. FMCG
  5. materiałów budowlanych

Ostatnio dzięki wsparciu merytorycznemu zaprzyjaźnionych firm, poszerzyliśmy swoje usługi o badania rynku IT.





Oferujemy pełny zestaw badań marketingowych dla potrzeb przedsiębiorstw.
 

Realizujemy projekty badawcze wykorzystując Wyślij e-mail , Wyślij e-mail oraz desk research.

Dostosowujemy metody badań do problemu marketingowego oraz specyfiki rynku i produktu. Proponujemy badania pozwalające zarządzać produktami na każdym etapie ich rozwoju. Pamiętamy o krótkich terminach i okrojonym budżecie. Doradzamy najkorzystniejsze rozwiązanie problemu.

Badania ilościowe

Zastosowanie

Badania ilościowe służą w głównej mierze określeniu zasięgu badanych zjawisk. Są użyteczne przy eksplorowaniu następujących zagadnień:

  1. Określenie wielkości rynku
  2. Poznanie otoczenia konkurencyjnego
  3. Segmentacja rynku
  4. Zbadanie percepcji marki na tle marek konkurencyjnych
  5. Określenie optymalnej ceny
  6. Zbadanie postaw konsumentów wobec marki
  7. Badanie produktu i inne

Metody

W zależności od potrzeb i możliwości finansowych klienta oferujemy wykonanie badania ilościowego następującymi metodami:

  1. Wywiad bezpośredni realizowany przez ankieterów
  2. Sondaż telefoniczny w systemie CATI
  3. Ankieta pocztowa
  4. Ankiety prasowa
  5. Ankieta audytoryjna

Techniki i analizy statystyczne

Od problemu badawczego zależy dobór zastosowanych technik badawczych i analiz statystycznych.

  1. Badanie wrażliwości cenowej PSM, PSM (+)
  2. Tworzenie map percepcji wizerunku marki
  3. Analiza tabel współzależności
  4. Analiza skupień (cluster analyze)
  5. Analiza czynnikowa (factor analyze)
  6. Analiza regresji (regression analyze)
  7. Analiza conjoint (conjoint analyze) i inne

Badania jakościowe

Zastosowanie

Badania jakościowe koncentrują się na jakościowym opisie rzeczywistości. Narzędziem badawczym jest rozmowa indywidualna lub grupowa prowadzona przez moderatora
w oparciu o scenariusz.

Metody jakościowe dają szczególnie dobre wyniki, gdy chcemy poznać:

  1. Procesy podejmowania decyzji o zakupie
  2. Źródła postaw i zachowań w stosunku do produktu
  3. Miejsca produktu w odniesieniu do wyrobów konkurencji, skojarzenia z produktem
  4. Efektywność komunikacyjna przekazu reklamowego
  5. Język, jakim posługują się konsumenci w odniesieniu do produktu

Metody

W zależności od potrzeb klienta oferujemy wykonanie badania jakościowego następującymi metodami:

  1. Zogniskowany Wywiad Grupowy (Focus Group Interview, FGI)
  2. Grupa Kreatywna (Creativity Group) technika służąca sformułowaniu wskazówek i pomysłów do wykreowania idealnego produktu i idealnego sposobu jego promocji
  3. Brief Group - krótka (30-60 min) dyskusja, poświęcona zwykle jednemu tematowi
  4. Extended Group - dyskusja grupowa trwająca do 6 godzin, stosowana, gdy temat jest trudny
  5. Mini Group - dyskusja w grupie 4-6 osób
  6. Affinity Group - dyskusje grupowe w gronie rodziny, sąsiadów, współpracowników
  7. Copy-Test może mieć charakter zbliżony do IDI, jeśli zależy nam na pogłębionej analizie odbioru reklamy,
    lub formę ankiety, jeśli chcemy przeprowadzić ilościową analizę opinii o reklamie
  8. Indywidualny Wywiad Pogłębiony (Individual in-Depth Interview IDI)

Techniki

Elementem badań jakościowych są tzw. techniki projekcyjne. Umożliwiają ujawnienie nieuświadamianych lub skrywanych poglądów i emocji związanych z badanym produktem. Są to między innymi:

  1. Personifikacja
  2. Animalizacja
  3. Collage
  4. Test Niedokończonych Zdań
  5. Bubble test
  6. Brand Party Game


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Kontakt
PBJ - Badania Marketingowe
Wyślij e-mail
ul. Surowieckiego 12 lok. 218 B
02-785 Warszawa

tel: 22 855490922 8554909
tel: 604 644201604 644201
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-15:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
PROFESJONALNE badania marketingowe - pełny zestaw! - galeria
PROFESJONALNE badania marketingowe - pełny zestaw! Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: Bloomlight; żyrandole, kinkiety, plafony, lampy   Następna usługa: Czarterowanie, obsługa agencyjnaw portach polskich