Favore.plBaza wiedzy

"Logo" w bazie wiedzy (strona 2)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Od kilku wieków produkują wyjątkowe sztućce. Kim są?

    Autor: RobCrew   |   22 lis 2015, 11:39   |   Dział: Artykuły
    Od kilku wieków produkują wyjątkowe sztućce. Kim są?Sztućce to nieodłączny element zastawy stołowej. Te najwyższej jakości zwykle trafiają na stół przy wyjątkowych okazjach. Proszony obiad to jedna z tych, kiedy zależy nam, żeby wszystko wyglądało i smakowało doskonale. Na pięknie nakryty stół trafia najlepsza zastawa obiadowa i wypolerowane eleganckie sztućce, najlepiej firmy Gerlach.
  • Targi branżowe - jak się wystawiać?

    Autor: homie   |   13 lis 2015, 12:31   |   Dział: Artykuły
    Targi branżowe - jak się wystawiać?Uczestnictwo w targach ma duży wpływ na rozpoznawalność marki. Trzeba jednak pokazać się na nich z jak najlepszej strony i nie wystarczy tylko wykupić dobrego miejsca, ale także zastosować się do poniższych sugestii.
  • Czy reklama outdoorowa jest skuteczna?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 11:09   |   Dział: Artykuły
    Czy reklama outdoorowa jest skuteczna?Reklamy otaczają nas na każdym kroku. Przybierają rożne formy i atakują swoimi treściami prawie wszędzie, gdzie zdarzy nam się pójść. Nie są to tylko reklamy multimedialne, ale także tzw. reklamy outdoorowe.
  • Czym jest Pinterest i jak go używać w promowaniu swojej firmy?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 9:27   |   Dział: Artykuły
    Czym jest Pinterest i jak go używać w promowaniu swojej firmy?Pinterest jest jednym z głównych mediów społecznościowych zaraz po Facebooku, Instagramie i Snapchacie, z którego korzystają w internauci. Jego popularność rośnie w bardzo szybkim tempie, warto więc wykorzystać go przy promocji marki, szczególnie jeżeli głównymi jej odbiorcami są kobiety, bo to właśnie one stanowią większość użytkowników Pinteresta.
  • Jak dobrać logo firmy?

    Autor: arbeta   |   29 wrz 2015, 17:09   |   Dział: Artykuły
    Jak dobrać logo firmy?Logo jest efektywnym narzędziem marketingowym dlatego jego zaprojektowanie nie należy do najprostszych. Jest strategicznym elementem tożsamości przedsiębiorstwa, więc trzeba to precyzyjnie zaprogramować oraz każdy aspekt składający się na logo nazwa, kolorystyka, logo, czcionka musi być skrupulatnie przeanalizowany.
  • Luksusowe akcesoria dla psów

    Autor: Kasiamer   |   10 sie 2015, 14:59   |   Dział: Artykuły
    Zamożni właściciele czworonogów, dbają o to, aby ich pupilom również niczego nie brakowało. Ubrania dla psów od najlepszych światowych projektantów lub obroże wysadzane kryształami kosztują fortunę, jednak nie brakuje chętnych, którzy chcą je kupić.
  • Jak czytać ogłoszenia o pracę?

    Autor: Kasiamer   |   22 lip 2015, 7:12   |   Dział: Artykuły
    Wbrew pozorom czytanie ogłoszeń o pracę nie jest proste. Często okazuje się, że osoby poszukujące posady zgłaszają się na stanowiska, które w ogóle ich nie interesują bądź trafiają na bardzo nieuczciwych pracodawców. Warto więc pamiętać o kilku zasadach dotyczących czytania ogłoszeń o wolnych stanowiskach i nauczyć się widzieć to, co nie zawsze jest napisane.
  • Jak zaprojektować firmową wizytówkę?

    Autor: Kasiamer   |   2 cze 2015, 6:59   |   Dział: Artykuły
    Wizytówka bywa niezastąpiona w kontaktach biznesowych. Obok tablic i szyldów reklamowych jest jednym z najbardziej istotnych elementów rozpoznawalności firmy. Warto więc dołożyć wszelkich starań, aby była ona perfekcyjna oraz przekazywała wszystkie potrzebne informacje o pracowniku i firmie.
  • Odzież robocza jak kupować?

    Autor: Kasiamer   |   13 maj 2015, 9:54   |   Dział: Artykuły
    Praca w niektórych zawodach związana jest z koniecznością stosowania odpowiedniej odzieży roboczej. Czasami jej stosowanie jest wskazane, a w innych przypadkach wymagane, choćby ze względu na przepisy BHP. Odzież robocza to jednak pojęcie bardzo szerokie. Jaką kupić, by spełniała swoją rolę?
  • Jakie naprawy najchętniej powierzamy fachowcom?

    Autor: mareckki   |   31 mar 2015, 16:49   |   Dział: Artykuły
    Jakie naprawy najchętniej powierzamy fachowcom?Wśród klientów jednego ze sklepów budowlanych na przedmieściach pięknego Wrocławia przeprowadzono dobrowolną ankietę. Aby wziąć w niej udział należało pobrać druk ankiety od hostessy, wypełnić go i wrzucić do specjalnej urny. Dla zachęty każdy kto oddał głos, dostawał miniaturowy notesik z wyrywanymi karteczkami i logo sklepu przeznaczony do tworzenia listy zakupów. W ciągu dwóch dni udało się zebrać ponad tysiąc odpowiedzi do ankiet i na podstawie statystycznego opracowania ponad tysiąca arkuszy, wyciągnięto wiele wniosków związanych z zapotrzebowaniem rynku na usługi naprawcze.