Hydraulika instalator serwisant montaż serwis wymiana kotła pieca c. o.
Kutno, Lubień Kujawski, Włocławek, Kłodawa (łódzkie)
Regeneracja wrzecion , regeneracja elektro wrzecion , naprawy wrzecion
Bydgoszcz (kujawsko - pomorskie)
Kompleksowa obróbka metali: cięcie, spawanie, lutowanie, malowanie
Kraków (małopolskie)
ANIMATOR CZASU WOLNEGO w Oświęcimiu. LAST MINUTE!
Oświęcim (małopolskie)
Wiesz jak segregować śmieci? Jakie są zasady recyklingu według nowej ustawy? Zmiany są niewielkie, ale wprowadzają jednolity system sortowania odpadów dla całego kraju.
Wyszukiwanie promocji i przecen to również duża umiejętność, którą pochwalić mogą się mieszkańcy naszego kraju. Ulotki z ofertami supermarketów rozchodzą się jak ciepłe bułeczki, a w poszukiwaniu okazji, wielu z nas jest w stanie odwiedzić nawet odległy sklep. Nic więc dziwnego, że raportów na temat tego co kupują Polacy jest wiele.
Aby odpowiedzieć sobie na pytanie jak stworzyć dobry content, należy przede wszystkim zdefiniować samo pojęcie content. Otóż jest to treść, którą umieszczamy w materiałach marketingowych, takich jak: ulotki, posty w social mediach, reklamy w Google czy też wpisy na blogach i stronach internetowych.
Event marketing jest pojęciem, do którego można zaklasyfikować nie tylko szeroko pojętą promocję marki czy organizację imprez branżowych, ale przede wszystkim jest to cały proces zarządzania wizerunkiem poprzez wydarzenia.
Ambient marketing ciężko jest zdefiniować. Jest to zjawisko, które przybiera różną formę, najogólniej więc można określić go jako mocno niestandardowa forma reklamy.
Organizacja efektywnej konferencji to nie tylko wynajem sali, zaproszenie gości i przygotowanie slajdów potrzebnych do wygłoszenia prelekcji. Warto zadbać o najdrobniejsze szczegóły, by uczestnicy dobrze czuli się podczas konferencji, oraz uniknąć nieprzewidzianych przeszkód i niespodzianek.
Każdy właściciel sklepu dąży do tego, aby pozyskać jak najwięcej klientów dla swojego asortymentu. Marketing i promocja jest zatem nieodłącznym elementem jego funkcjonowania. Warto jednak pamiętać o tym, że promowanie sklepu stacjonarnego nie jest zadaniem prostym i wymaga przygotowania odpowiedniej strategii marketingowej. Zobacz, jakie mamy na to pomysły.