Favore.plBaza wiedzy

Artykuły z kategorii Dla firmy i biura z działu Artykuły (strona 9)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Marketing w mediach społecznościowych

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 10:00   |   Dział: Artykuły
     Marketing w mediach społecznościowych Wraz z rozwojem technologii Web 2.0 zaczęły powstawać serwisy, w których ogromna rolę rozpoczęła pełnić interakcja, spychając statyczne treści na margines. Dzięki asynchronizacji działań (technologia AJAX itp.) i aktualizacji treści serwisu, która jednocześnie mogła być wprowadzana i modyfikowana przez użytkowników krańcowych, zaczęto korzystać z tego typu portali w celu komunikacji.
  • Marketing jako najskuteczniejsza forma promocji

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 9:49   |   Dział: Artykuły
     Marketing jako najskuteczniejsza forma promocjiZacznijmy może od dokładnego zdefiniowania pojęcia e-marketingu. Generalne rzecz ujmując jest to forma marketingu, wykorzystująca jako swoje medium internet.
  • Start - up - świetny start dla przedsiębiorców !

    Autor: unabellasorpresa   |   13 sty 2017, 13:00   |   Dział: Artykuły
     Start-up- świetny start dla przedsiębiorców !Pojęcie Start-up pojawiło się w sieci stosunkowo nie dawno i odnosi się do małych przedsiębiorstw, które swoją działalność opierają na świadczeniu usług online- na przykład stworzyli i udostępniają narzędzia do zarządzania projektami IT.
  • Dlaczego warto zaistnieć w sieci?

    Autor: unabellasorpresa   |   13 sty 2017, 12:36   |   Dział: Artykuły
    Dlaczego warto zaistnieć w sieci?Często można spotkać się z twierdzeniem, że żyjemy w dobie powszechnego dostępu do informacji. Trudno się nie zgodzić z tym twierdzeniem, wystarczy rozejrzeć się dookoła. Można nawet spróbować pójść krok dalej i wysunąć bardziej radykalną teorię, iż żyjemy nie tyle w dobie powszechnego co przymusowego dostępu do informacji.
  • Tradycyjne formy promocji

    Autor: unabellasorpresa   |   13 sty 2017, 10:31   |   Dział: Artykuły
    Tradycyjne formy promocji Wyróżniamy trzy rodzaje tradycyjnych mediów- radio, telewizja i prasa. Ostatnio wlicza się w ten kanon także internet, jednak w tym artykule pominę go. Poza wymienionymi wyżej rodzajami mediów wyróżni się także outdoor, w wolnym tłumaczeniu na zewnątrz, oraz kontakt bezpośredni. Skuteczną i coraz popularniejszą formą promocji jest wpływanie na swój wizerunek w opinii publicznej.
  • Marketing w XXI wieku

    Autor: joasia20074   |   13 sty 2017, 10:26   |   Dział: Artykuły
    Marketing w XXI wieku Jak już ustaliliśmy, od momentu gdy ludzie rozpoczęli handlować, zaczęli także reklamować swoje usługi lub dobra. W dawnych czasach, gdy handel opierał się na wymianie barterowej (dobro za dobro) reklama przybierała przede wszystkim formę zwaną dzisiaj marketingiem bezpośrednim. Polegało to głównie na rozgłaszaniu i reklamowaniu swojego produktu, krzycząc i naganiając klientów do swojego stoiska na targu.
  • Prowadzenie księgowości uproszczonej

    Autor: konsultant_finansowy   |   5 gru 2016, 11:59   |   Dział: Artykuły
    prowadzenie księgowości uproszczonejKażdy przedsiębiorca zobowiązany jest do prowadzenia księgowości, ponieważ dostarcza ona najistotniejszych informacji na temat firmy. Nie wszyscy jednak właściciele firm zobligowani są do tej samej formy księgowości. Która księgowość jest najkorzystniejsza? Od czego zależy rodzaj prowadzonej księgowości?
  • Rejestracja spółki komandytowej

    Autor: konsultant_finansowy   |   14 lis 2016, 11:30   |   Dział: Artykuły
    Rejestracja spółki komandytowejRejestracja spółki komandytowej, jako że ta jest osobową spółką handlową nie jest prosta i wymaga od przyszłego przedsiębiorcy załatwienia wielu formalności i złożenia licznych wniosków, aby następnie móc rozpocząć działanie gotowego podmiotu. Spółka komandytowa daje przedsiębiorcy możliwość ograniczenia odpowiedzialności dla podmiotów, które otrzymają status komandytariusza.
  • Czy warto inwestować w szkolenia pracowników?

    Autor: jessicag   |   10 lis 2016, 10:22   |   Dział: Artykuły
    Czy warto inwestować w szkolenia pracowników?W obecnych czasach coraz większe znaczenie na rynku przedsiębiorstw ma ich zasób intelektualny, którego posiadanie warunkuje zdobycie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej. Istotnym czynnikiem wpływającym na niego mają oczywiście szkolenia pracowników, które przynoszą jak najbardziej wymierne efekty.
  • Dlaczego firmowa strona internetowa jest konieczna

    Autor: taniestronywww   |   9 lis 2016, 14:09   |   Dział: Artykuły
    Dlaczego firmowa strona internetowa jest koniecznaCzy można wyobrazić sobie firmę, która nie posiada strony internetowej, która nie reklamuje swoich produktów czy usług w sieci? Jest to niemożliwe Internet stał się w ciągu ostatnich lat podstawowym narzędziem przedsiębiorstw w zdobywaniu klientów. Ta rewolucja, którą przeżywamy od momentu sprywatyzowania sieci w 1991 roku trwa już dokładnie ćwierć wieku i zmieniła całkowicie funkcjonowanie globalnej gospodarki.