Czystość w miejscu pracy ma istotny wpływ na efektywność załogi. Każdy przedsiębiorca powinien o tym pamiętać. Na porządek w biurze zwracają również uwagę klienci, kurierzy i wszystkie inne osoby, które odwiedzają budynek. Warto zadbać o to, by ich wrażenie z wizyty w naszej firmie było jak najlepsze. Pomoże w tym doświadczona ekipa sprzątająca. Jakie zadania można jej zlecić?
Odpowiednie kompetencje, wymagane kwalifikacje i doświadczenie na stanowisku to nie wszystko. Aby właściwie zachowywać się w określonych sytuacjach, należy posiadać zestaw umiejętności miękkich. Części obowiązujących zasad można się jednak nauczyć. Poznaj kilka biurowych reguł savoir vivre. Sprawdź, co oznacza etykieta w biznesie i odkryj, czego nie wypada robić w miejscu pracy.
Zapewnienie bezpieczeństwa i higieny warunków pracy należy do podstawowych zobowiązań każdego pracodawcy. Między innymi dlatego też każdy pracownik jeszcze przed rozpoczęciem wykonywania obowiązków służbowych powinien przejść szkolenie BHP. Poznaj najważniejsze rodzaje kursów i dowiedz się, co ile należy powtarzać instruktaż oraz kiedy powinien zostać przeprowadzony.
Pracodawcą nazywamy osobę lub instytucję, która zatrudnia osoby w ramach stosunku pracy. Pracownikiem natomiast jest osoba fizyczna, zatrudniona na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę.
Ministerstwo Finansów przygotowuje rozwiązanie w formie wprowadzenia procedury, która dotyczyć będzie rozstrzygania spraw związanych z unikaniem przez przedsiębiorców podwójnego opodatkowania.
Przedsiębiorca sporządza podczas prowadzenia działalności gospodarczej wiele raportów, przedstawianych w formie danych liczbowych. Dokumenty są dokładnym źródłem informacji pozwalającym na uporządkowanie danych i przeprowadzenie analizy na temat firmy.
Dopiero rozpocząłeś prowadzenie własnej działalności gospodarczej i chciałbyś już na starcie obniżyć koszty obsługi biurowej? Otóż od niedawna istnieje rozwiązanie, które prawdopodobnie pomoże Ci zrealizować ten cel. Skorzystało z niego już bardzo szerokie grono polskich przedsiębiorców, a warto wiedzieć, iż staje się ono coraz bardziej popularne, więc warto pospieszyć się z decyzją.
Bilans stanowi część składową sprawozdania finansowego. Jego celem jest zestawienie aktywów i pasywów przedsiębiorstwa za konkretny okres czasu np. na koniec roku obrachunkowego przedsiębiorstwa.
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, od momentu gdy jej kapitał zakładowy został obniżony z 50 000 zł do kwoty aż dziesięciokrotnie niższej, przeżywa prawdziwy rozkwit. Na poprowadzenie firmy w tej formie decyduje się coraz większa ilość osób.