-
Konflikty na linii pracownik-pracodawca mogą zdarzyć się w każdej firmie. Zazwyczaj dotyczą spraw związanych z pracą, które można szybko rozwiązać. Czasem jednak mogą mieć inne podłoże, a polubowne rozwiązanie nie jest możliwe. Tego typu spory trafiają zatem do sądu.
-
Piszesz bloga lub prowadzisz stronę, ale nie wiesz, co zrobić, by zanotować większą liczbę odwiedzających? Załóż fanpage na Facebooku, powiadamiaj o nowych postach, załączaj odnośniki. Dzięki temu zachęcisz swoich znajomych do wejścia na twojego bloga / stronę.
-
Uruchamianie strony firmy w Internecie oznacza czasem popełnianie wielu błędów, które mogą zakłócać prawidłowe funkcjonowanie serwisu oraz przyczynić się do obniżenia jego jakości w oczach odbiorców. W rezultacie obniżają się korzyści, jakich oczekuje właściciel witryny i firmy.
-
Po odwiedzeniu wszystkich zabytków i wypiciu kawy w nastrojowej kawiarence przychodzi ochota na spacer. Czemu by więc przy okazji nie zobaczyć najsłynniejszej ulicy miasta, w którym jesteśmy? Oto zestawienie dziesięciu ulic z całego świata, których nie można pod żadnym pozorem przegapić.
-

Mała firma często nie dysponuje możliwościami pozwalającymi uruchomić kampanię reklamową w mediach, zresztą takie przedsięwzięcie nie ma większego sensu.
-

Jesteś bezrobotnym? Szukasz pomysłu na siebie? Myślałeś o prowadzeniu własnej firmy? Jeśli jeszcze nie, to bardzo polecam Ci zgłębienie tego tematu. Może jednak kwestia kupię spółkę jest Ci bliska ? Tak czy inaczej przybliżmy temat otworzenia własnej działalności.
-
Obcowanie z ludźmi to rzecz niezwykle interesująca, a interakcje z klientami należą do najciekawszych tematów. Poznawanie osobowości konsumenta jest nie tylko intrygującym, ale także koniecznym procesem, aby móc dokładnie spełnić jego oczekiwania.
-

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym czy preferowana przez Ciebie forma drukowania jest odpowiednia? A może nigdy nie zaprzątało to Twojej głowy?
-
Większość z nas uważa, że nie jest podatna na reklamę i widząc ją w telewizji czy na ulicy. Jednak prawda jest taka, że nawet nie zdajemy sobie sprawy z siły reklamowego przekazu oraz jego wpływu na podejmowane przez nas decyzje. Jakie reklamy do nas najbardziej trafiają?
-
Aby liczyć na rozpoznawalność i coraz większy poczet klientów, firma musi pogodzić się z wizją skonstruowania dobrej kampanii reklamowej w sieci. Tylko jak zrobić to skutecznie?