Pozycjonowanie stron internetowych, ecommerce, copywriting, optymalizacja
Cała Polska
Zakładanie ogrodów Wawer, Józefów, Wiązowna, Halinów, Dębe Wielkie
Wiązowna, Halinów, Wawer, Józefów, Warszawa (mazowieckie)
Złota 7 lokal 28 - WIRTUALNE BIURO Warszawa za 59 zł
Warszawa (mazowieckie)
Pranie Tapicerki Meblowej Kanapy Krzesła Pranie Dywanów Wykładziny
Płock (mazowieckie)
Codziennie spotykamy się z reklamą, jadąc na uczelnie czy do pracy. Dlatego warto zapoznać się z jej podstawowymi zasadami.
Nie od dziś wiadomo jak ważnym elementem udanych kampanii reklamowych jest współpraca marek ze znanymi postaciami świata muzyki, mody, sportu czy kina. Obecnie cena, reklama, tradycja nie wystarczają do tego aby sprzedać produkt. Aby wyróżnić markę spośród rosnącej konkurencji konieczne jest ubranie ją w pewną "otoczkę" uczuć, nadać jej tożsamość. Najlepiej jeżeli wizerunek gwiazd, które biorą udział w kampaniach reklamowych jest spójny z przekazem i wizerunkiem danej marki. Wówczas najlepiej mogą dotrzeć one do swojej grupy docelowej.
Obecnie rynek dóbr i usług zalewany jest z każdej strony przez różnego rodzaju firmy, przedsiębiorców, którzy w tym momencie są w stanie zaoferować potencjalnemu klientowi praktycznie wszystko. Napływ firm na rynek jest tak duży, że konsumenci nie wiedzą momentami co kupować, więcej czasu spędzają na dokonaniu wyboru niż na korzystaniu z tego co chcieli nabyć. Tym bardziej się zastanawiają jeżeli przychodzi zetknąć im się z tym samym produktem innego producenta. Mają oni bowiem wtedy pewien zarys tego czego mogą się spodziewać po danym produkcie lub usłudze.
Podczas rekrutacji każdy z kandydatów chce przedstawić się ewentualnemu przyszłemu pracodawcy z jak najlepszej strony i przekonać o swojej wiedzy, doświadczeniu oraz umiejętnościach. Nawet już w trakcie pisania CV wybieramy przede wszystkim te informacje, które postawią nas w jak najlepszym świetle. Nie ma w tym nic dziwnego, jednak problem pojawia się wówczas, gdy ktoś podczas takiej autoprezentacji zacznie drastycznie rozmijać się z prawdą na temat własnych kompetencji. Jak rekruterzy mogą poradzić sobie z tym problemem?
Wydawałoby się, że w czasach hipermarketów założenie zwykłego spożywczaka może być pomysłem co najmniej ryzykownym, żeby nie powiedzieć niedorzecznym. Nic bardziej mylnego. W wielkich centrach handlowych traci się zwykle mnóstwo czasu, nikomu nie opłaca się jechać do marketu po piwko i chipsy czy inne produkty, których nagle nam się zachce. Często zmęczeni po całym dniu nie mamy też zwyczajnie ochoty pchać się do wielkiego, hałaśliwego sklepu wolimy po drodze wstąpić do osiedlowego spożywczaka po najpilniejsze zakupy.
To wręcz zadziwiające, jak wiele działających w internecie firm całkowicie ignoruje konieczność pozycjonowania swojej strony. Zrozumiałe jest to wtedy, kiedy faktycznie jest to zrozumiałe z ideą firmy, a strona jest dostępna tylko dla określonej grupy osób (a więc nie ma potrzeby informowania o niej wszystkim poprzez wyszukiwarkę Google).
Jak wynika ze specjalistycznych badań przeprowadzonych na pracownikach rozmaitych firm, aż 80% osób zatrudnionych nie czuje odpowiedniej motywacji do pracy, w efekcie czego 60% pracowników ma w planach przejście do innej pracy. Dzieje się tak m. in. dlatego, że podczas rekrutacji pracodawca najczęściej zwraca uwagę wyłącznie na dopasowanie danego kandydata do oferowanego stanowiska, podczas gdy na efektywność i zaangażowanie osoby zatrudnionej ogromny wpływ ma także jej styl pracy, który powinien być dopasowany do reszty zespołu.
Sprzątanie, podobnie jak wiele innych usług na rynku, zostało rozdzielone na wyspecjalizowane nisze. Spowodowało to rozrost i podział na segmenty istniejących już i liczących się firm z branży czystości, a także przyczyniło do pojawienia się wielu nowych, wąsko wyspecjalizowanych firm.
W firmach i urzędach coraz większą popularnością cieszy się outsourcing usług porządkowych. Wbrew dotychczasowym opiniom, zlecenie sprzątania biura firmie zewnętrznej opłaca się bardziej niż zatrudnianie własnego personelu. Na co zwrócić uwagę wybierając firmę sprzątającą? Prezentujemy kilka porad.