-
Piszesz bloga lub prowadzisz stronę, ale nie wiesz, co zrobić, by zanotować większą liczbę odwiedzających? Załóż fanpage na Facebooku, powiadamiaj o nowych postach, załączaj odnośniki. Dzięki temu zachęcisz swoich znajomych do wejścia na twojego bloga / stronę.
-
Rozwód bywa traumatycznym przeżyciem dla małżonków oraz ich rodzin, a w szczególności wspólnych dzieci. Jednak w wielu sytuacjach jest po prostu nieunikniony, a decyzja o nim ma często pozytywne skutki. Sprawdźmy zatem, co należy wiedzieć o rozwodzie oraz jakie są jego poszczególne etapy.
-
Po odwiedzeniu wszystkich zabytków i wypiciu kawy w nastrojowej kawiarence przychodzi ochota na spacer. Czemu by więc przy okazji nie zobaczyć najsłynniejszej ulicy miasta, w którym jesteśmy? Oto zestawienie dziesięciu ulic z całego świata, których nie można pod żadnym pozorem przegapić.
-
Obcowanie z ludźmi to rzecz niezwykle interesująca, a interakcje z klientami należą do najciekawszych tematów. Poznawanie osobowości konsumenta jest nie tylko intrygującym, ale także koniecznym procesem, aby móc dokładnie spełnić jego oczekiwania.
-
Pasta do zębów z nowoczesną formułą, żel pod prysznic nawilżająco-relaksujący, proszek do prania z mikrogranulkami rozbijającymi brud...
-

Ciekawą tendencją, z jaką mamy ostatnio do czynienia, jest spadek czytelnictwa prasy w jej najbardziej tradycyjnej, papierowej formie. Gdzie upatrywać powodów takiej sytuacji? Z całą pewnością znajdzie się wiele czynników mających na to wpływ, a jednym z nich jest wzrastająca popularność blogów politycznych, czy felietonów w Internecie.
-

Pozytywne opinie klientów to niezwykle ważny element budowania wizerunku firmy. Wiele przedsiębiorców bagatelizuje jednak ten czynnik i nie kontroluje tego, co o marce mówi się w internecie. A przecież każdy z nas nie raz szukał opinii o danej firmie i na tej podstawie podejmował decyzję, czy zostanie jej klientem. Wynika z tego, że warto dbać o to, aby w internecie pojawiały się oceny zadowolonych klientów. Sprawdźmy, jak tego dokonać.
-
W końcu udało Ci się dopiąć na ostatni guzik wszelkie formalności i twoja firma może wystartować. Jednak co zrobić, aby zdobyć pierwszych klientów? Jak zwrócić ich uwagę, jeśli na rynku jest tylu konkurentów?
-

W poprzednim tekście zapoznałem was z pojęciem e-commerce, dla przypomnienia e-commerce są to projekty IT zaprojektowane i zarządzane w taki sposób, aby jak najlepiej pełniły rolę pośrednika w handlu przez internet- jednym zdaniem- sklepy internetowe, ale nie tylko. Jak już dowodziłem, najlepszymi przedstawicielami nurtu Web 2.0 w serwisach typu e-commerce są serwisy aukcyjne czy pozwalające zamieszczać ogłoszenia. Serwisy te są jednocześnie przedstawicielami całkiem nowego zjawiska w sieci jakimi są agregatory internetowe.
-

Więc wiesz już, że chcesz stworzyć serwis internetowy. Nie masz jednak pomysłu? Poniżej opiszę popularną metodę wspomagającą kreatywne myślenie: Burzę Mózgów, oraz przedstawię narzędzia które pomogę ci zaplanować zadania i rozpisać Twój projekt informatyczny nawet tak rozbudowany jak projekt systemu.