Favore.plBaza wiedzy

"Jako??" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 4)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jak dobrze prowadzić stronę WWW firmy

    Autor: Kasiamer   |   2 mar 2015, 6:20   |   Dział: Artykuły
    Uruchamianie strony firmy w Internecie oznacza czasem popełnianie wielu błędów, które mogą zakłócać prawidłowe funkcjonowanie serwisu oraz przyczynić się do obniżenia jego jakości w oczach odbiorców. W rezultacie obniżają się korzyści, jakich oczekuje właściciel witryny i firmy.
  • Jak zadbać o czystość łazienki

    Autor: Kasiamer   |   30 sty 2015, 7:19   |   Dział: Artykuły
    Dbałość o porządek w naszym domu to także dbanie zdrowie nas i naszych bliskich. Coraz więcej producentów środków czystości dba o to, by ich artykuły zawierały jak najmniej trujących substancji. Z tego powodu sprzątanie mieszkania może odbywać się bez obaw o nasze zdrowie.
  • Najpopularniejsze rodzaje drukarek

    Autor: KarolinaDziedzic   |   26 sty 2015, 12:55   |   Dział: Artykuły
    Najpopularniejsze rodzaje drukarekCzy zastanawiałeś się kiedyś nad tym czy preferowana przez Ciebie forma drukowania jest odpowiednia? A może nigdy nie zaprzątało to Twojej głowy?
  • Jak zaprojektować baner reklamowy

    Autor: Kasiamer   |   2 sty 2015, 12:59   |   Dział: Artykuły
    Jak zaprojektować baner reklamowyBanery o nośnik reklamowy stosowany od dawna. Jednak nie jest to po prostu zwykły kawałek papieru z nadrukiem. Jak zatem zaprojektować baner, który przyciągnie uwagę, zaciekawi i tym samym zrealizuje swój cel reklamowy?
  • Kampania reklamowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:02   |   Dział: Artykuły
    Kampania reklamowaJak dobrze twoje reklamy i promocje docierają do klientów pozwoli ostatecznie ustalić, jak skuteczna jest twoja strategia marketingowa. Staje się to Twoim obowiązkiem by podtrzymywać zdobyty rynek i kontynuować dalszą ekspansję, a także wprowadzać innowacyjne produkty do twojej oferty. Pamiętaj, że celem reklamy i strategii promocyjnej jest tworzenie świadomości produktu, aby wzbudzić potrzeby i oczekiwania klientów do konsumpcji oraz stworzenie lojalnego strumienia zadowolonych klientów, którzy nadal będą patronować firmie.
  • Kupuję to, co widzę

    Autor: tur14   |   14 lip 2014, 12:53   |   Dział: Artykuły
    Kupuję to, co widzęPowiedzmy sobie szczerze: Sprzedawanie w Internecie towarów bez zdjęć byłoby nonsensem. Jako firma, musimy wczuć się w rolę klienta, który, chce widzieć, co kupuje. Fotografie są najważniejszą wizytówką produktu od tego jak atrakcyjnie zostanie przedstawiony, zależy czy klient zainteresuje się naszą ofertą czy nie.
  • Problemy w prowadzeniu firmy

    Autor: tomASZowy   |   8 maj 2014, 16:35   |   Dział: Artykuły
    Problemy w prowadzeniu firmyW każdej firmie, tak jak w życiu bywają lata tłuste i chude. Niestety te drugie przysparzają nam sporo problemów. Dlatego aby ich uniknąć należy zastanowić się co takiego powoduje, że nasza firma przestaje przynosić zyski i zaczyna odnotowywać straty. Poznanie przyczyn problemów pomoże nam uniknąć ich w przyszłości i poprawi sytuację finansową naszej spółki.
  • Jak wprowadzić oszczędności podczas owijania palet i nie przepłacać co miesiąc za folię.

    Autor: foliamaszynowa   |   10 gru 2013, 12:37   |   Dział: Artykuły
    Jak wprowadzić oszczędności podczas owijania palet i nie przepłacać co miesiąc za folię.Jak wprowadzić oszczędności podczas owijania palet i nie przepłacać co miesiąc za folię stretch. W zakładach produkcyjnych i magazynach owijanie palet folią stretch odbywa się na kilka sposobów: ręcznie, na owijarkach półautomatycznych oraz na owijarkach automatycznych pracujących w liniach do pakowania. Sposób owijania zależny jest od wielu czynników i w każdym przypadku rozpatrywany powinien być indywidualnie. Jednym ze sposobów wprowadzenia realnych oszczędności w owijaniu palet jest zastosowanie owijarki Cyklop GL 215.
  • Jak zarządzać jakością w firmie?

    Autor: lovemarketing   |   19 lis 2013, 14:32   |   Dział: Artykuły
    Jak zarządzać jakością w firmie?W czasach ogromnej i nieustannie rosnącej konkurencji niełatwo być przedsiębiorcą. Wielu zadaje sobie pytanie, jak się przebić ze swoją ofertą, jak się wyróżnić. Startowanie z kiepskim produktem czy mierną usługą nie ma większego sensu. Jakość to jeden z najważniejszych warunków sukcesu - aby nie wypaść z gry, trzeba trzymać poziom. Czy jednak zawsze jesteśmy w stanie obiektywnie ocenić faktyczną sytuację przedsiębiorstwa?
  • Kupuję człowieka, nie markę

    Autor: lovemarketing   |   8 lis 2013, 13:02   |   Dział: Artykuły
    Kupuję człowieka, nie markęJak mówi John Mc Kean autor przełomowego dzieła: Customers Are People The Human touch, które rzuciło całkowicie nowe spojrzenie na zagadnienia sprzedaży i marketingu, 70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu".