Favore.plBaza wiedzy

"Jako??" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 3)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Polepszenie wyników sprzedaży

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 12:14   |   Dział: Artykuły
    Polepszenie wyników sprzedażyDobry sprzedawca dwoi się i troi, żeby osiągać jak najkorzystniejsze rezultaty. Próbuje różnych technik, analizuje każde obiecujące pomysły. Stara się bo jest pewien, że od tego zależą przyszłe lata jego firmy. Z drugiej strony dobry pracodawca dobrze wie, że w to, w co często należy inwestować i na czym nie można oszczędzać to szkolenia. Techniki sprzedaży to w tym miejscu jedna z najważniejszych dziedzin, w których organizacje prowadzące szkolenia dla pracowników specjalizują się. Jakie są przeznaczenia tego typu szkoleń? Co zwykle one zawierają?
  • Podstawy marketingu

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:23   |   Dział: Artykuły
    Podstawy marketinguOd momentu gdy ludzie wpadli na pomysł wymiany dóbr i usług (na początku wymiana barterowa, później handel z wykorzystaniem waluty i tak dalej) powstała potrzeba uświadomienia potencjalnym klientom, że istnieje możliwość wymiany, zakupu, czy uzyskania danej usługi. Mówiąc krótko, od początku istnieje potrzeba reklamy.
  • Czy warto inwestować w szkolenia pracowników?

    Autor: jessicag   |   10 lis 2016, 10:22   |   Dział: Artykuły
    Czy warto inwestować w szkolenia pracowników?W obecnych czasach coraz większe znaczenie na rynku przedsiębiorstw ma ich zasób intelektualny, którego posiadanie warunkuje zdobycie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej. Istotnym czynnikiem wpływającym na niego mają oczywiście szkolenia pracowników, które przynoszą jak najbardziej wymierne efekty.
  • Projekt gazety - wybór formatu i technologie druku

    Autor: skladgazet   |   4 kwi 2016, 16:33   |   Dział: Artykuły
    Projekt gazety - wybór formatu i technologie  drukuMasz pomysł na wydawnictwo periodyczne - gazetę czy czasopismo. Określiłeś już tematykę i cykliczność wydań, budujesz zespół redakcyjny. Jaki wybrać format gazety i druk?
  • Koniec kolekcji w sieciówkach. Czy warto kupować na promocjach?

    Autor: sofijka   |   24 lis 2015, 15:02   |   Dział: Artykuły
    Koniec kolekcji w sieciówkach. Czy warto kupować na promocjach?Gdybyśmy mieli odpowiedzieć sobie na pytanie, co najbardziej kojarzy nam się ze mianą sezonu, odpowiedzi prawdopodobnie różniłyby się przeważnie ze względu na płeć respondentów. Mężczyźni, którzy słyną raczej z prostego w dobrym tego słowa znaczeniu, myślenia, pewnie skupiliby się na cechach charakterystycznych poszczególnych pór roku, np.: będzie cieplej/ zimniej , liście opadają/rosną , kwiatki rosną/więdną i tak dalej, i tak dalej. Jeśli zaś chodzi o kobiety, to drogie Panie, nie oszukujmy się automatycznie przychodzą nam na myśl wszędzie umieszczone olbrzymie bilbordy z bijącym po oczach, wręcz krzyczącym do nas napisem WYPRZEDAŻ!
  • Nauczymy Cię profesjonalnego sprzątania - Szkolenia dla firm sprzątających

    Autor: haerson   |   2 lis 2015, 13:24   |   Dział: Artykuły
    Nauczymy Cię profesjonalnego sprzątania - Szkolenia dla firm sprzątającychTo niesamowite jak wiele firm sprzątających różni się sposobem wykonania usług. Ale jak wiele z nich może powiedzieć, że realizuje usługi profesjonalnie? Jakość usług determinuje większość ilość klientów, większe zarobki i to, że klienci sami będą polecać Twoją firmę. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnego sprzątania.
  • Zarządzanie wiedzą w firmie

    Autor: nowak-jakub   |   28 paź 2015, 14:33   |   Dział: Artykuły
    Zarządzanie wiedzą w firmieWiedza zawsze odgrywała olbrzymią rolę w organizacjach. Obecnie to nie jakość i ilość urządzeń czy maszyn decydują o powodzeniu firmy. Najistotniejszym czynnikiem jest wiedza, zwłaszcza w przedsiębiorstwach, które zajmują się przetwarzaniem i wytwarzaniem wiedzy. Rosnąca konkurencja wymusza na firmach poszukiwania nowych rozwiązań. Zasoby technologiczne, materialne i ludzkie mają pewne ograniczenia, dlatego co raz częściej zwraca się uwagę na wiedzę jako szczególną wartość w każdej firmie.
  • Błędy psychologiczne w ocenianiu pracowników

    Autor: nowak-jakub   |   23 paź 2015, 13:11   |   Dział: Artykuły
    Błędy psychologiczne w ocenianiu pracownikówOcenianie pracowników to bardzo odpowiedzialne zadanie dla każdego przedsiębiorstwa. Nieumiejętne zarządzanie zasobami ludzkimi może doprowadzić do większych szkód niż potencjalne korzyści, które firma mogłaby osiągnąć. Osoba oceniająca musi być obiektywna i dobrze zorientowana w celach, jakości wykonywaj przed pracowników pracy. Często do czynienia mamy jednak z subiektywizmem i różnego typu błędami.
  • Czyszczenie posadzek - jak zrobić to profesjonalnie.

    Autor: Mateusz212   |   16 paź 2015, 14:58   |   Dział: Artykuły
    Czyszczenie posadzek - jak zrobić to profesjonalnie.Niemal każda firma, której siedziba zajmuje więcej niż jeden pokój powinna pomyśleć o profesjonalnym serwisie czyszczącym wszystkie zajmowane pomieszczenia. Jak o to zadbać ?
  • Kurtyny PCV co to takiego i czemu służy?

    Autor: wiolettanowak   |   28 wrz 2015, 12:21   |   Dział: Artykuły
    Kurtyny PCV  co to takiego i czemu służy?Kurtyny PCV to idealny sposób na zwiększenie bezpieczeństwa pracowników w wielkich zakładach przemysłowych, magazynach oraz halach produkcyjnych. Jaki jest sekret ich działania i dlaczego warto je zamontować?