Favore.plBaza wiedzy

"Klient" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 13)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Zakupy grupowe więcej znaczy taniej

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 10:28   |   Dział: Artykuły
    Zakupy grupowe  więcej znaczy taniejOstatnimi czasy w sieci modne zrobiły się projekty oferujące usługę tak zwanych zakupów grupowych online. Na podstawie pobieżnej obserwacji działania owych serwisów, można wysunąć wniosek, że zaliczają się one do projektów informatycznych typu e-commerce oraz są agregatorami internetowymi. Biorąc pod uwagę formę zarządzania i udostępniania ofert nie sposób nie zgodzić się z ideą, że są to serwisy typu e-commerce. Jednak można się zastanowić czy realizuje funkcje agregatorów. Jeżeli zgodzimy się, że są to agregatory to dosyć specyficzne w swym działaniu.
  • Podstawy Public Relations

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:17   |   Dział: Artykuły
    Podstawy Public RelationsPublic relations (PR) jest sposobem dla firm, organizacji lub osób na polepszenie ich reputacji. Zadanie to zazwyczaj jest wykonywane przez specjalistów public relations lub firmy PR na zlecenie swoich klientów. PR zazwyczaj polega komunikowaniu się z mediami by poprzez media przedstawić klientów w najkorzystniejszy z możliwych sposobów. To również często wymaga wspólnych działań z innymi ludźmi i organizacjami, aby stworzyć dobrą wolę we wspólnocie i zmocnić wizerunek klienta.
  • Marketing na żądanie

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:04   |   Dział: Artykuły
    Marketing na żądanieCokolwiek robimy, wszystko zaczyna się od strategii i analizy. Oznacza to, że musimy dowiedzieć się, jaki rodzaj konsumentów lub przedsiębiorców jest na rynku, co dokładnie masz do zaoferowania, co już wiedzą, konsumenci, o co dbają w związku z tym, jakie media docierają do nich, co robią lepiej (lub gorzej) twoi konkurenci itp. itd.
  • Reklama zrób to sam

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:55   |   Dział: Artykuły
    Reklama  zrób to sam Wiele małych firm niepokojąco rzadko podejmuje działania w celu sprawdzenia, czy ich wysiłki reklamowe przynoszą pożądany efekt. Zamiast tego po prostu uruchamiają kampanię i żywią nadzieję na najlepsze, opierając się na ogólnym zdrowym rozsądku, co do kondycji firmy przy określaniu, czy kontynuować, zakończyć lub wprowadzić zmiany do kampanii reklamowej. Właściciele małych firm wydają się nie rozpoznawać czynników wpływających na powodzenie biznesu i nie przywiązywać wagi do faktu, że takich czynników może być niezliczona ilość (regionalne ekonomiczne fluktuacje, pojawienie się nowej konkurencji, sezonowe wahania zakupu itp.). Właściciel małej firmy, której nie zależy, aby odpowiednio analizować jego lub jej działania reklamowe prowadzi do niebezpieczeństwa wyrzucania idealnie dobrej strategii reklamowej (lub zachowania wyjątkowo nieudanych), jeśli nie jest się w stanie określić czy wzrost sprzedaży lub spowolnienia spowodowane są reklamą, czy innym czynnikiem.
  • Grupa docelowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:26   |   Dział: Artykuły
    Grupa docelowa       Grupą docelową jest kompleksowa i złożona grupa osób. Obejmuje ona tych, którzy ostatecznie kupują produkt, jak również tych, którzy decydują że produkt będzie kupiony (ale nie fizycznie go kupią), i tych, którzy mają wpływ na zakupy produktów, jak: dzieci, współmałżonkowie i przyjaciele.
  • Strategia szczegółowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:22   |   Dział: Artykuły
    Strategia szczegółowaStrategia reklamowa jest to kampania opracowana w celu komunikowania pomysłów dotyczących produktów i usług do potencjalnych konsumentów w nadziei na przekonanie ich do zakupu tych produktów i usług. Strategia ta, kiedy zbudowana jest w sposób racjonalny i inteligentny, będzie odzwierciedlać też inne uwarunkowania biznesowe (całkowity budżet, wysiłki nakierowane na rozpoznawalność marki) i cele (ulepszenie wizerunku na rynku, wzrost akcji).
  • Kampania reklamowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:02   |   Dział: Artykuły
    Kampania reklamowaJak dobrze twoje reklamy i promocje docierają do klientów pozwoli ostatecznie ustalić, jak skuteczna jest twoja strategia marketingowa. Staje się to Twoim obowiązkiem by podtrzymywać zdobyty rynek i kontynuować dalszą ekspansję, a także wprowadzać innowacyjne produkty do twojej oferty. Pamiętaj, że celem reklamy i strategii promocyjnej jest tworzenie świadomości produktu, aby wzbudzić potrzeby i oczekiwania klientów do konsumpcji oraz stworzenie lojalnego strumienia zadowolonych klientów, którzy nadal będą patronować firmie.
  • Zakup ubrań dla kosmetyczek w sklepach bhp

    Autor: janfrajnt   |   10 paź 2014, 14:31   |   Dział: Artykuły
    Zakup ubrań dla kosmetyczek w sklepach bhpSalon kosmetyczny to na pewno bardzo dobry pomysł na własną firmę. Dobra kosmetyczka nie powinna obawiać się braku klientek. Oczywiście rozpoczęcie tego typu działalności wymaga nie tylko załatwienia bardzo wielu formalności, ale także zakupu odpowiedniej odzieży dla zatrudnionych kosmetyczek, które będą wykonywać różne zabiegi.
  • Tani sklep bhp i odzież dla kosmetyczek

    Autor: janfrajnt   |   1 paź 2014, 10:47   |   Dział: Artykuły
    Tani sklep bhp i odzież dla kosmetyczekKażda branża rządzi się swoimi własnymi zasadami. Pracownicy i pracodawcy respektować muszą zasady bezpieczeństwa i higieny pracy, które są przygotowane specjalnie pod kątem rodzaju prac jakie wykonywane są w danej firmie.
  • Jak stworzyć strategię marketingową, która działa?

    Autor: Reaktia   |   11 wrz 2014, 16:01   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć strategię marketingową, która działa?Złoty środek nie istnieje. Tajemnicza reguła, która gwarantuje natychmiastowy sukces, też nie. Pomimo zapewnień niektórych, nie można określić jednej linii działań marketingowych, które przyniosą każdej firmie takie same (najlepiej świetne) efekty! Na co więc warto zwrócić uwagę, zanim zniechęcimy się i stwierdzimy, że marketing naszej firmy nie przynosi spodziewanych efektów?