Favore.plBaza wiedzy

"Klient" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 14)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Kupuję to, co widzę

    Autor: tur14   |   14 lip 2014, 12:53   |   Dział: Artykuły
    Kupuję to, co widzęPowiedzmy sobie szczerze: Sprzedawanie w Internecie towarów bez zdjęć byłoby nonsensem. Jako firma, musimy wczuć się w rolę klienta, który, chce widzieć, co kupuje. Fotografie są najważniejszą wizytówką produktu od tego jak atrakcyjnie zostanie przedstawiony, zależy czy klient zainteresuje się naszą ofertą czy nie.
  • Obraz czy słowo - co stanowi lepsza reklamę twojej firmy?

    Autor: donau   |   25 cze 2014, 14:42   |   Dział: Artykuły
    Obraz czy słowo -  co stanowi lepsza reklamę twojej firmy?Bez reklamy nasi klienci nie dowiedzieliby się o tym, jakie produkty lub usługi posiadamy w swojej ofercie. Dlatego jak każdy rozsądny przedsiębiorca, warto zainwestować w promocję swojej marki. Wydaje się to dość proste: wystarczy mieć dobry pomysł na reklamę , wykonać projekt i voil. Jednak ze względów finansowych warto wybrać ten typ promocji, który będzie nie tylko tani, ale także skuteczny. Czyli jaki?
  • Jak unowocześnić swój sklep internetowy?

    Autor: Pustebrzmienie   |   23 cze 2014, 16:48   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz swój mały biznes w Internecie. Bez względu na to, co sprzedajesz, możesz zwiększyć podaż. Jak? Odpowiednio modernizując sklep, tj. stronę internetową. O co zadbać, by była ona atrakcyjna i przejrzysta dla klienta? Najlepiej zrobić ankietę dołączoną do informacji zwrotnej zakupu. Trzeba jednak wziąć pod uwagę fakt, że nie każdy klient wypełni ankietę. Chętnych do tego typu aktywności jest zazwyczaj mało. Ważne więc, by była ona krótka i dobrze skonstruowana. Podobnie jak strona, po której poruszanie się nie powinno sprawiać klientowi kłopotu. Lawirowanie po jej zakładkach, powinno stać się przyjemnością, a nie być koniecznością. Poniżej kilka rad, jak tego dokonać i na co zwrócić uwagę.
  • Jak promować biznes

    Autor: tomASZowy   |   9 cze 2014, 13:18   |   Dział: Artykuły
    Jak promować biznesCzęsto zdarza się, że mamy genialny pomysł na biznes. Sprawdzamy rynek, popyt, robimy mini-ankietę wśród znajomych i znajomych znajomych, po czym utwierdzamy się w przekonaniu, że nasz plan ma wszelkie szanse powodzenia! Zaczynamy działać pozyskujemy dotację, rejestrujemy firmę, zaczynamy produkcję i Nic. Dlaczego?
  • Sposób na dynamiczny rozwój biznesu

    Autor: paniEm   |   17 kwi 2014, 16:30   |   Dział: Artykuły
    Sposób na dynamiczny rozwój biznesuZastanawiasz się, jak skutecznie zainteresować szerokie grono klientów swoimi usługami czy produktami? Poszukujesz niezawodnej metody zwiększania sprzedaży i pomnażania zysków? W osiągnięciu tych celów pomogą Ci specjaliści od marketingu, którzy w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie, a także Twoje oczekiwania, pomogą Ci opracować oraz wdrożyć szczegółowe strategie marketingowe.
  • Jak wprowadzić oszczędności podczas owijania palet i nie przepłacać co miesiąc za folię.

    Autor: foliamaszynowa   |   10 gru 2013, 12:37   |   Dział: Artykuły
    Jak wprowadzić oszczędności podczas owijania palet i nie przepłacać co miesiąc za folię.Jak wprowadzić oszczędności podczas owijania palet i nie przepłacać co miesiąc za folię stretch. W zakładach produkcyjnych i magazynach owijanie palet folią stretch odbywa się na kilka sposobów: ręcznie, na owijarkach półautomatycznych oraz na owijarkach automatycznych pracujących w liniach do pakowania. Sposób owijania zależny jest od wielu czynników i w każdym przypadku rozpatrywany powinien być indywidualnie. Jednym ze sposobów wprowadzenia realnych oszczędności w owijaniu palet jest zastosowanie owijarki Cyklop GL 215.
  • Urządzenia do produkowania wypełniaczy do paczek

    Autor: Serwispak   |   2 gru 2013, 14:38   |   Dział: Artykuły
    Urządzenia do produkowania wypełniaczy do paczekW jaki sposób możemy szybko i estetycznie zabezpieczyć towar na czas transportu? Jaki wypełniacz zastosować? Jeszcze nie tak dawno stosowano zmięte gazety czy pozostałą po zakupach folię stretch. Obecnie zaniechano takich praktyk. Klient oczekuje, że nie otrzyma w paczce śmieci ale profesjonalnie zapakowany i czysty towar. rozwiązaniem są urządzenia do produkowania wypełniaczy do paczek. Małe szybkie i tanie rozwiązanie dla każdego magazynu i sklepu internetowego.
  • Skuteczna reklama graficzna

    Autor: Filippao   |   22 lis 2013, 16:57   |   Dział: Artykuły
    Skuteczna reklama graficznaWiększość biur reklamy ma w swojej ofercie wiele form reklamy graficznej. Na jej wysoką skuteczność składają się przede wszystkim efekty wizualne, które osiągają przewagę nad bardziej tradycyjnymi i mniej przyswajalnymi formami reklamy. Mnogość opcji wyboru sprawia, iż każdy z klientów znajdzie coś odpowiedniego dla siebie i swojej firmy.
  • Kupuję człowieka, nie markę

    Autor: lovemarketing   |   8 lis 2013, 13:02   |   Dział: Artykuły
    Kupuję człowieka, nie markęJak mówi John Mc Kean autor przełomowego dzieła: Customers Are People The Human touch, które rzuciło całkowicie nowe spojrzenie na zagadnienia sprzedaży i marketingu, 70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu".
  • CRM skutecznym narzędziem w walce konkurencyjnej

    Autor: xxxxxxxx   |   7 lis 2013, 9:04   |   Dział: Artykuły
    CRM skutecznym narzędziem w walce konkurencyjnejSkuteczne zarządzanie firmą to w obecnych czasach niezwykle ważny element prowadzenia niemal każdego biznesu. Terminowość, wydajność, jakość to podstawowe wyznaczniki dobrze prosperującego przedsiębiorstwa. Jednak im bardziej złożona struktura firmy, im więcej klientów, tym większa ilość czynników może zaburzyć jej prawidłowe funkcjonowanie oraz efektywność pracy.