Favore.plBaza wiedzy

"Oc" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 9)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Odzież robocza jak kupować?

    Autor: Kasiamer   |   13 maj 2015, 9:54   |   Dział: Artykuły
    Praca w niektórych zawodach związana jest z koniecznością stosowania odpowiedniej odzieży roboczej. Czasami jej stosowanie jest wskazane, a w innych przypadkach wymagane, choćby ze względu na przepisy BHP. Odzież robocza to jednak pojęcie bardzo szerokie. Jaką kupić, by spełniała swoją rolę?
  • Jaki powinien być dobry plakat reklamowy?

    Autor: Kasiamer   |   11 maj 2015, 15:02   |   Dział: Artykuły
    Jaki powinien być dobry plakat reklamowy?Plakaty reklamowe stały się nieodłącznym elementem krajobrazu. Niewielu marketingowców, a nawet zwykłych przechodniów, jest w stanie wyobrazić sobie miasto oczyszczone z nich całkowicie. Niektóre z nich uważamy za doskonałe, inne - niekoniecznie. Od czego zależy jakość przekazu plakatu reklamowego?
  • Rozwód jak go przejść bez bólu

    Autor: EA   |   9 maj 2015, 12:15   |   Dział: Artykuły
    Czy to w ogóle możliwe? Zdecydowana większość osób, które doświadczyły rozwodu może uznać, iż rozwód bez bólu to czysta mrzonka. Trudno nie zgodzić się z tą opinią, bowiem dla dwojga ludzi, których przecież niegdyś łączyło uczucie i więź, rozwód często oznacza życiową porażkę, sprawia, że czują się oni poniżeni, tracą wiarę w siebie oraz poczucie własnej wartości.
  • Areszt tymczasowy co warto wiedzieć

    Autor: EA   |   28 kwi 2015, 12:22   |   Dział: Artykuły
    Aresztowanie tymczasowe bywa bardzo traumatycznym przeżyciem, zwłaszcza w przypadku, gdy dana osoba jest przekonana o swojej niewinności. Warto zatem wiedzieć, jakie prawa ma podejrzany skazany na areszt tymczasowy oraz jak powinien postępować.
  • Stwórz dobrą reklamę

    Autor: Kasiamer   |   16 kwi 2015, 11:53   |   Dział: Artykuły
    Jeśli zakładasz firmę, chcesz, aby przynosiła zyski. Dla zysków potrzebny jest klient, a dla przyciągnięcia klienta - skuteczna reklama. Warto więc wiedzieć, jak skonstruować kampanię, żeby przyniosła oczekiwane efekty.
  • 6 kroków do idealnej nazwy firmy

    Autor: Kasiamer   |   15 kwi 2015, 12:52   |   Dział: Artykuły
    Gdy zakładamy firmę, pragniemy, by przyciągała klientów. Dlatego ustalamy promocje, rabaty i konkurencyjne ceny. Warto jednak przede wszystkim skupić się na stworzeniu nazwy firmy, gdyż drzemie w niej ogromny potencjał marketingowy.
  • Sposoby działania agencji reklamowych

    Autor: Kasiamer   |   14 kwi 2015, 13:41   |   Dział: Artykuły
    Jeśli potrzebujesz, aby twoja firma stała się bardziej bliska potencjalnym klientom, aby w końcu zaczęła zarabiać naprawdę spore pieniądze, zainwestuj w solidną reklamę. Jak to zrobić? Wystarczy wynająć agencje reklamową.
  • Poznaj content marketing

    Autor: LenaMikorosk   |   9 kwi 2015, 13:09   |   Dział: Artykuły
    Wśród ludzi z branży marketingu internetowego od jakiegoś czasu trwa dyskusja na temat znaczenia content marketingu. Spotyka się głosy, że jest to nowe SEO, które pomaga skuteczniej przyciągnąć uwagę klientów i zbudować z nimi trwałe więzi. Jeszcze inni twierdzą, że podnosi sprzedaż i pozwala osiągnąć lepszy zwrot z inwestycji. Dowiedz się kilku faktów na ten temat.
  • Co daje nam gadżet reklamowy

    Autor: Kasiamer   |   2 kwi 2015, 12:12   |   Dział: Artykuły
    Billboardy, reklamy w internecie, telewizyjne spoty - firmy korzystają z wszelkich rozwiązań, aby z jak największym rozmachem dotrzeć do klienta. W ferworze przeznaczania funduszy na wielkoformatową reklamę często zapomina się o mniej popularnych, ale skutecznych sposobach na kampanię. Mowa na przykład o gadżetach reklamowych.
  • Profesjonalny druk naklejek

    Autor: KarolinaDziedzic   |   25 mar 2015, 13:06   |   Dział: Artykuły
    Profesjonalny druk naklejekDruk naklejek składa się z kilku etapów Przede wszystkim ma tu miejsce nadruk obrazu na folię, a następnie wycięcie zredukowanego obszaru w odpowiednim kształcie. Naklejki wykorzystują zatem funkcjonalności, jakie daje folia samoprzylepna.