Favore.plBaza wiedzy

"Oc" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 5)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Sklep w internecie, czyli e - marketing

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:50   |   Dział: Artykuły
    Sklep w internecie, czyli e-marketingW dobie popularności internetu coraz większą popularność zyskują sklepy internetowe. Ludzie coraz częściej przeszukują sklepy, przeglądają ofertę, zamawiają produkty właśnie przez Internet, nie wychodząc z domu. Wydawać by się mogło, że dość łatwo jest stworzyć stronę internetową z usługami, czy produktami na sprzedaż. Nic bardziej mylnego. W sieci istnieje już tak duża konkurencja, że ciężko znaleźć wyróżnik. Ceny produktów są zbliżone i warto dodać, że zazwyczaj niższe niż w sklepach w rzeczywistym świecie. Oferta jest zbliżona, cena również. Czym zatem się wyróżnić?
  • Public Relations a postrzeganie marki

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:37   |   Dział: Artykuły
    Public Relations a postrzeganie markiPublic Relations (PR) czyli utrzymywanie jak najlepszych relacji z klientami. PR jest stosunkowo nowym zjawiskiem, generalnie trudno jest zrozumieć inwestorom jak przelewając pieniądze na konta fundacji mogą polepszyć sprzedaż swoich produktów.
  • Strony wizytówki jako skuteczna forma promocji

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:28   |   Dział: Artykuły
    Będąc właścicielem przedsiębiorstwa, nie koniecznie musimy tworzyć cały funkcjonalny serwis, prowadzony i aktualizowany, do którego będziemy na bieżąco redagować teksty, ocierając się o ideę serwisu informacyjnego- no bo, o czym można pisać będąc właścicielem tartaku?
  • Tradycyjne formy promocji

    Autor: unabellasorpresa   |   13 sty 2017, 10:31   |   Dział: Artykuły
    Tradycyjne formy promocji Wyróżniamy trzy rodzaje tradycyjnych mediów- radio, telewizja i prasa. Ostatnio wlicza się w ten kanon także internet, jednak w tym artykule pominę go. Poza wymienionymi wyżej rodzajami mediów wyróżni się także outdoor, w wolnym tłumaczeniu na zewnątrz, oraz kontakt bezpośredni. Skuteczną i coraz popularniejszą formą promocji jest wpływanie na swój wizerunek w opinii publicznej.
  • Czy warto inwestować w szkolenia pracowników?

    Autor: jessicag   |   10 lis 2016, 10:22   |   Dział: Artykuły
    Czy warto inwestować w szkolenia pracowników?W obecnych czasach coraz większe znaczenie na rynku przedsiębiorstw ma ich zasób intelektualny, którego posiadanie warunkuje zdobycie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej. Istotnym czynnikiem wpływającym na niego mają oczywiście szkolenia pracowników, które przynoszą jak najbardziej wymierne efekty.
  • Projekt gazety - wybór formatu i technologie druku

    Autor: skladgazet   |   4 kwi 2016, 16:33   |   Dział: Artykuły
    Projekt gazety - wybór formatu i technologie  drukuMasz pomysł na wydawnictwo periodyczne - gazetę czy czasopismo. Określiłeś już tematykę i cykliczność wydań, budujesz zespół redakcyjny. Jaki wybrać format gazety i druk?
  • Usługi biura rachunkowego

    Autor: konsultant_finansowy   |   20 lut 2016, 8:03   |   Dział: Artykuły
     Usługi biura rachunkowegoWiele osób zakłada swoje firmy, aby ustabilizować kwestie finansową w swoim życiu. Dlaczego? Własna firma, w której sami jesteśmy sobie szefem pozwala na osiągnięcie sukcesu, o którym marzy wielu z nas. Zakładając własną firmę musimy liczyć się z tym, że będziemy musieli ponieść także wiele kosztów i spadnie na nas masa nowych obowiązków.
  • Jak promować sklep internetowy

    Autor: SafariS   |   15 gru 2015, 7:16   |   Dział: Artykuły
    Jak promować sklep internetowyObecnie sklepy internetowe przeżywają prawdziwy boom. Mamy bowiem coraz większe zaufanie do zakupów online, a większość z nas ma już swoje sprawdzone sklepy, w których często dokonuje zakupów i na których się nie zawiodła. Konkurencja jest więc duża i to właściwie w każdej branży.
  • Odpowiedni pracownik na wagę złota

    Autor: arekgorecki   |   26 lis 2015, 15:21   |   Dział: Artykuły
    Odpowiedni pracownik na wagę złotaW jaki sposób można ułatwić rekrutację? Jakich systemów do tego używać? Na czym polega proces rekrutacji?
  • Koniec kolekcji w sieciówkach. Czy warto kupować na promocjach?

    Autor: sofijka   |   24 lis 2015, 15:02   |   Dział: Artykuły
    Koniec kolekcji w sieciówkach. Czy warto kupować na promocjach?Gdybyśmy mieli odpowiedzieć sobie na pytanie, co najbardziej kojarzy nam się ze mianą sezonu, odpowiedzi prawdopodobnie różniłyby się przeważnie ze względu na płeć respondentów. Mężczyźni, którzy słyną raczej z prostego w dobrym tego słowa znaczeniu, myślenia, pewnie skupiliby się na cechach charakterystycznych poszczególnych pór roku, np.: będzie cieplej/ zimniej , liście opadają/rosną , kwiatki rosną/więdną i tak dalej, i tak dalej. Jeśli zaś chodzi o kobiety, to drogie Panie, nie oszukujmy się automatycznie przychodzą nam na myśl wszędzie umieszczone olbrzymie bilbordy z bijącym po oczach, wręcz krzyczącym do nas napisem WYPRZEDAŻ!