Pozycjonowanie stron internetowych, ecommerce, copywriting, optymalizacja
Cała Polska
Zakładanie ogrodów Wawer, Józefów, Wiązowna, Halinów, Dębe Wielkie
Wiązowna, Halinów, Wawer, Józefów, Warszawa (mazowieckie)
Złota 7 lokal 28 - WIRTUALNE BIURO Warszawa za 59 zł
Warszawa (mazowieckie)
Pranie Tapicerki Meblowej Kanapy Krzesła Pranie Dywanów Wykładziny
Płock (mazowieckie)
Pakiet benefitów na stałe wpisał się w oferty pracy wielu firm. Prywatna opieka medyczna, karnet na siłownię i do klubu fitness, darmowe śniadania, a nawet możliwość przychodzenia do biura z pupilami opcji jest wiele, a wyścig zbrojeń w tym zakresie ciągle trwa w końcu stawką są pracownicy. Czy wszystkie benefity motywują jednakowo? Czy warto wdrażać nietypowe świadczenia pozapłacowe? I czy istnieją dodatki idealne? Rozmawiamy o tym z Katarzyną Trzosek, Specjalistą ds. HR w firmie Cedo.
Blisko 800 firm z całego świata zaprezentowało swoje produkty i usługi podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA 2017. Jak co roku, organizatorzy przyznali firmom nagrody Acanthus Aureus, za stoiska sprzyjające realizacji działań marketingowych podczas targów. Wśród uhonorowanych, znalazła się firma szkoleniowo-doradcza Mitura Academy.
Prowadzenie strony internetowej, bloga czy sklepu internetowego wymaga poznania odbiorców i ich zachowań. W tym celu niezbędnym jest zapoznanie się z narzędziem Google Analytics.
Spotkania biznesowe często postrzegane są jako szansa na rozwój firmy, możliwość poznania ciekawych ludzi i zarazem potencjalnych partnerów biznesowych oraz sposób na promowanie własnej firmy. Niestety, w praktyce nie zawsze wygląda to tak kolorowo i zdarza się, że spotkania biznesowe są nudne, ich uczestnicy nie mogą doczekać się końca imprezy, a organizator traci swoje ciężko zarobione pieniądze, bo ma do opłacenia koszty wynajęcia sali, załatwienia cateringu i wielu innych rzeczy. Czy można się tego ustrzec i zwiększyć szanse na to, że spotkanie biznesowe będzie naprawdęudane? Okazuje się, że tak - wystarczy stosować się do kilku podstawowych zasad.
Wiedza zawsze odgrywała olbrzymią rolę w organizacjach. Obecnie to nie jakość i ilość urządzeń czy maszyn decydują o powodzeniu firmy. Najistotniejszym czynnikiem jest wiedza, zwłaszcza w przedsiębiorstwach, które zajmują się przetwarzaniem i wytwarzaniem wiedzy. Rosnąca konkurencja wymusza na firmach poszukiwania nowych rozwiązań. Zasoby technologiczne, materialne i ludzkie mają pewne ograniczenia, dlatego co raz częściej zwraca się uwagę na wiedzę jako szczególną wartość w każdej firmie.
W dzisiejszych czasach niemal każde stanowisko pracy, związane z wykonywaniem czynności biurowych i administracyjnych wymaga pracy z komputerem i znajomości specjalistycznych programów biurowych. Dlatego odpowiednio przeprowadzony kurs Excel jest podstawowym krokiem ku skutecznemu zaistnieniu na rynku pracy.
Każdy właściciel sklepu dąży do tego, aby pozyskać jak najwięcej klientów dla swojego asortymentu. Marketing i promocja jest zatem nieodłącznym elementem jego funkcjonowania. Warto jednak pamiętać o tym, że promowanie sklepu stacjonarnego nie jest zadaniem prostym i wymaga przygotowania odpowiedniej strategii marketingowej. Zobacz, jakie mamy na to pomysły.
Strategia reklamowa jest to kampania opracowana w celu komunikowania pomysłów dotyczących produktów i usług do potencjalnych konsumentów w nadziei na przekonanie ich do zakupu tych produktów i usług. Strategia ta, kiedy zbudowana jest w sposób racjonalny i inteligentny, będzie odzwierciedlać też inne uwarunkowania biznesowe (całkowity budżet, wysiłki nakierowane na rozpoznawalność marki) i cele (ulepszenie wizerunku na rynku, wzrost akcji).
Powiedzmy sobie szczerze: Sprzedawanie w Internecie towarów bez zdjęć byłoby nonsensem. Jako firma, musimy wczuć się w rolę klienta, który, chce widzieć, co kupuje. Fotografie są najważniejszą wizytówką produktu od tego jak atrakcyjnie zostanie przedstawiony, zależy czy klient zainteresuje się naszą ofertą czy nie.
W każdej firmie, tak jak w życiu bywają lata tłuste i chude. Niestety te drugie przysparzają nam sporo problemów. Dlatego aby ich uniknąć należy zastanowić się co takiego powoduje, że nasza firma przestaje przynosić zyski i zaczyna odnotowywać straty. Poznanie przyczyn problemów pomoże nam uniknąć ich w przyszłości i poprawi sytuację finansową naszej spółki.