Pozycjonowanie stron internetowych, ecommerce, copywriting, optymalizacja
Cała Polska
Zakładanie ogrodów Wawer, Józefów, Wiązowna, Halinów, Dębe Wielkie
Wiązowna, Halinów, Wawer, Józefów, Warszawa (mazowieckie)
Złota 7 lokal 28 - WIRTUALNE BIURO Warszawa za 59 zł
Warszawa (mazowieckie)
Pranie Tapicerki Meblowej Kanapy Krzesła Pranie Dywanów Wykładziny
Płock (mazowieckie)
Zazwyczaj wszystko zaczyna się od drobnych uwag i uszczypliwości. Z czasem zamienia się w coraz bardziej nieznośne dla ofiary zachowania, które źle wpływają na jej psychikę. Mobbing to zjawisko, o którym w ostatnich latach mówi się coraz więcej. Z naszego poradnika dowiesz się, czym przejawia się i jak radzić sobie z prześladowaniem w miejscu pracy.
Jeżeli zabałaganione biurko jest znakiem zabałaganionego umysłu, znakiem czego jest puste biurko?: tak przekornie zapytał kiedyś Albert Einstein. Nasze miejsce pracy powinno być zapełnione, ale przy tym jednak również dobrze zorganizowane. Przypomina nam o tym nietypowe święto, czyli Dzień Sprzątania Biurka. Zobacz, dlaczego warto zadbać o porządek w biurze.
Trudny klient zdarza się wszędzie. Dlatego trzeba się liczyć z tym, że prędzej czy później się na niego natknie. I przygotować się. Źle przeprowadzona rozmowa może spowodować, że klient zrezygnuje z usług twojej firmy i wystawi jej złą opinię. Jak więc umiejętnie obsłużyć trudnego klienta, by na końcu poczuł się lepiej? Wskazówki w artykule!
Za powodzenie sprzedaży w dużej mierze odpowiada klient. To on w sposób bezpośredni decyduje o tym, czy prowadzone przez sprzedawców działania będą przynosić zyski i staną się opłacalne. Co w takim razie, albo raczej kto sprawia, że jedni konsumenci do nas wracają, a inni nie? Jak skutecznie rozmawiać z klientem, by nie tyko kupił oferowany przez nas produkt, ale też zapamiętał, kto mu go sprzedał? Kuczem do odpowiedzi na te pytania jest efektywna komunikacja.
Historia o staruszku, który udowadnia, że nigdy nie jest za późno na naukę języków obcych. Przekaz o dzieciach z różnych kultur, które dzięki wsparciu swoich mam, mimo przeciwności losu, mogły rozwinąć skrzydła w sporcie i wystąpić na Olimpiadzie. Opowieść o emerytowanym maratończyku w domu opieki, pokonującym ograniczenia miejsca, w którym się znajduje. Dlaczego powyższe fabuły, wzruszają, chwytają za serce, wzbudzają emocje, wywołują uśmiech, skłaniają do działania? Odpowiedź jest prosta: zostały stworzone zgodnie z zasadami storytellingu. To uniwersalne narzędzie perswazji zarówno w życiu codziennym, jak i biznesie.
Ocenianie pracowników to bardzo odpowiedzialne zadanie dla każdego przedsiębiorstwa. Nieumiejętne zarządzanie zasobami ludzkimi może doprowadzić do większych szkód niż potencjalne korzyści, które firma mogłaby osiągnąć. Osoba oceniająca musi być obiektywna i dobrze zorientowana w celach, jakości wykonywaj przed pracowników pracy. Często do czynienia mamy jednak z subiektywizmem i różnego typu błędami.
Rekrutacja pracowników to jeden z głównych elementów strategii zarządzania zasobami ludzkimi. Szukając nowego pracownika na stanowisko w Twojej firmie, możesz szukać kandydata spośród swoich obecnych współpracowników (rekrutacja wewnętrzna) bądź pozyskać z zewnątrz (rekrutacja zewnętrzna). Którą metodę wybrać? Przeanalizujmy obie z nich.
Jak wynika ze specjalistycznych badań przeprowadzonych na pracownikach rozmaitych firm, aż 80% osób zatrudnionych nie czuje odpowiedniej motywacji do pracy, w efekcie czego 60% pracowników ma w planach przejście do innej pracy. Dzieje się tak m. in. dlatego, że podczas rekrutacji pracodawca najczęściej zwraca uwagę wyłącznie na dopasowanie danego kandydata do oferowanego stanowiska, podczas gdy na efektywność i zaangażowanie osoby zatrudnionej ogromny wpływ ma także jej styl pracy, który powinien być dopasowany do reszty zespołu.