Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Sprzedaż" w artykułach z kategorii Reklama, marketing (strona 2)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • CSR co to takiego?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 9:23   |   Dział: Artykuły
    CSR  co to takiego?W dzisiejszych czasach wiele się mówi o CSR. Ale co właściwie oznacza ten skrót? Co kryje się za tym angielskim akronimem?
  • Reklama, która sprzedaje - kampanie AdWords

    Autor: Melonet   |   27 paź 2015, 13:43   |   Dział: Artykuły
    Reklama, która sprzedaje - kampanie AdWordsCzy wiesz, że istnieje taka forma reklamy, która pozwala na precyzyjne dotarcie jedynie do tych klientów, którzy faktycznie szukają Twoich usług i produktów? Reklama w wyszukiwarce Google dzięki systemowi AdWords to jest coś co napędzi Tobie sprzedaż!
  • Zakupy w mediach społecznościowych

    Autor: homie   |   26 paź 2015, 15:14   |   Dział: Artykuły
    Zakupy w mediach społecznościowychMedia społecznościowe służą już nie tylko do nawiązywania relacji z ludźmi i dzieleniem się szczegółami z życia prywatnego ze znajomymi. Teraz są one głównie wykorzystywane w celach marketingowych, a nawet w celach sprzedażowych.
  • Jak skutecznie prowadzić kampanię Google Adwords?

    Autor: homie   |   23 paź 2015, 12:46   |   Dział: Artykuły
    Jak skutecznie prowadzić kampanię Google Adwords?W dzisiejszych czasach coraz trudniej rozpromować firmę w internecie. Dobrym pomysłem jest przeprowadzenie kampanii Google Adwords. Jest to dość trudne, więc większość firm zleca to zadanie profesjonalistom. Jeżeli jednak chcemy samodzielnie się za to zabrać, Google ma kilka wskazówek.
  • Skuteczne wykorzystanie grup facebookowych w marketingu

    Autor: homie   |   21 paź 2015, 11:18   |   Dział: Artykuły
    Skuteczne wykorzystanie grup facebookowych w marketinguFacebook oferuje wiele możliwości promowania marki. Jedną z nich, niejednokrotnie pomijaną i niedocenianą są grupy użytkowników. Mogą one jednak przydać się w promocji produktów, usług, wydarzeń i wszelkich aktywności związanych z marką.
  • Poznaj content marketing

    Autor: LenaMikorosk   |   9 kwi 2015, 13:09   |   Dział: Artykuły
    Wśród ludzi z branży marketingu internetowego od jakiegoś czasu trwa dyskusja na temat znaczenia content marketingu. Spotyka się głosy, że jest to nowe SEO, które pomaga skuteczniej przyciągnąć uwagę klientów i zbudować z nimi trwałe więzi. Jeszcze inni twierdzą, że podnosi sprzedaż i pozwala osiągnąć lepszy zwrot z inwestycji. Dowiedz się kilku faktów na ten temat.
  • Zakupy grupowe więcej znaczy taniej

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 10:28   |   Dział: Artykuły
    Zakupy grupowe  więcej znaczy taniejOstatnimi czasy w sieci modne zrobiły się projekty oferujące usługę tak zwanych zakupów grupowych online. Na podstawie pobieżnej obserwacji działania owych serwisów, można wysunąć wniosek, że zaliczają się one do projektów informatycznych typu e-commerce oraz są agregatorami internetowymi. Biorąc pod uwagę formę zarządzania i udostępniania ofert nie sposób nie zgodzić się z ideą, że są to serwisy typu e-commerce. Jednak można się zastanowić czy realizuje funkcje agregatorów. Jeżeli zgodzimy się, że są to agregatory to dosyć specyficzne w swym działaniu.
  • Agregatory, czyli wszystko w jednym miejscu

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 10:25   |   Dział: Artykuły
    Agregatory, czyli wszystko w jednym miejscuW poprzednim tekście zapoznałem was z pojęciem e-commerce, dla przypomnienia e-commerce są to projekty IT zaprojektowane i zarządzane w taki sposób, aby jak najlepiej pełniły rolę pośrednika w handlu przez internet- jednym zdaniem- sklepy internetowe, ale nie tylko. Jak już dowodziłem, najlepszymi przedstawicielami nurtu Web 2.0 w serwisach typu e-commerce są serwisy aukcyjne czy pozwalające zamieszczać ogłoszenia. Serwisy te są jednocześnie przedstawicielami całkiem nowego zjawiska w sieci jakimi są agregatory internetowe.
  • Siła reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:19   |   Dział: Artykuły
    Siła reklamy             Każda firma, która chce liczyć się na rynku musi wiedzieć czym jest reklama i jaka jest jej wartość. Dobór odpowiednich i trafnych tekstów, lub wybór najlepszej formy przekazu, może zająć wiele czasu. Warto jednak poświęcić ten czas, gdyż wybór optymalnych sposobów reklamy, może istotnie obniżyć koszty przy jednoczesnym zwiększeniu skuteczności. Nie jest to jednak zadanie proste. Konieczny jest prowadzenie notatek dotyczący nasze poczynania odnoście reklamy. W późniejszym okresie, gdyby znacznie wzrosła sprzedaż, możemy dokładnie przeanalizować nasze działania, tak aby móc je dublować w przyszłości.
  • Podstawy Public Relations

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:17   |   Dział: Artykuły
    Podstawy Public RelationsPublic relations (PR) jest sposobem dla firm, organizacji lub osób na polepszenie ich reputacji. Zadanie to zazwyczaj jest wykonywane przez specjalistów public relations lub firmy PR na zlecenie swoich klientów. PR zazwyczaj polega komunikowaniu się z mediami by poprzez media przedstawić klientów w najkorzystniejszy z możliwych sposobów. To również często wymaga wspólnych działań z innymi ludźmi i organizacjami, aby stworzyć dobrą wolę we wspólnocie i zmocnić wizerunek klienta.