Sprzedaż laptopów oraz komputerów
Krapkowice (opolskie)
Kto choć raz stał w długich kolejkach w zatłoczonej galerii handlowej wie, jak bardzo potrafi to zniechęcić do dalszych zakupów. Nic dziwnego więc, że zgodnie z raportem Gemiusa E-commerce w Polsce w 2021, już 77% decyduje się na robienie zakupów online. Kupowanie w sklepach internetowych jest szybkie, proste i wygodne. Co więcej, kupując online, oszczędzamy czas i nierzadko pieniądze, dzięki licznym rabatom, które zostały przygotowane dla internautów. Przedsiębiorcy coraz częściej decydują się więc na własny sklep internetowy, aniżeli na biznes stacjonarny takie rozwiązanie jest korzystniejsze zarówno dla właścicieli firm, jak i ich klientów. O tym, dlaczego warto rozważyć wejście do branży e-commerce oraz ile kosztuje e-sklep, przeczytasz w tym artykule!
Rynek e-commerce rozwija się ostatnio bardzo dynamicznie. Coraz więcej osób robi zakupy w Internecie. Powstaje też coraz więcej sklepów online. Ty także chcesz rozpocząć sprzedaż w sieci i docierać do dużej liczby klientów? Sprawdź, jak założyć sklep internetowy, który sprzedaje. Dowiedz się, od czego zacząć i gdzie szukać pomocy. Nawiąż współpracę z profesjonalistami, wejdź do świata e-commerce i odnieś sukces.
Rozwój e-handlu sprawia, że wiele firm przenosi swój biznes do sieci. W związku z tym już nawet 77% polskich internautów kupuje przez Internet. Do robienia zakupów wykorzystują zarówno e-sklepy, jak i marketplace'y. W poradniku przedstawiamy wady i zalety obu rozwiązań oraz podpowiadamy, którą platformę do sprzedaży online wybrać.
Rynek e-commerce od lat nieustannie się rozwija. Rok 2020 oraz kończący się 2021 były jednak pod tym względem przełomowe. W związku z pandemią wielu przedsiębiorców przeniosło bowiem swój biznes do sieci. Popularnością cieszą się nie tylko własne sklepy internetowe, ale również markeplacey. Przekonaj się, czy warto sprzedawać tam swoje produkty.
Dzień Darmowej Dostawy to święto dla tych, którzy uwielbiają tanie zakupy. Jak co roku, ma miejsce po Czarnym Piątku i Cyfrowym Poniedziałku. W tym dniu nie zapłacisz za wysyłkę. Dlatego, jeśli upatrzyłeś sobie produkt, poczekaj do początku grudnia. Dla kogo będzie korzystny Dzień Darmowej Dostawy? Skąd się on w ogóle wziął? Czytaj artykuł!
Black Friday na dobre wpisał się do kalendarza miłośników zakupów. Od lat stanowi również ogromne wyzwanie dla branży e-commerce. Sklepy stacjonarne i internetowe biją pod koniec listopada rekordy sprzedaży. Podpowiadamy, co należy zrobić, aby zyskać jak najwięcej podczas święta wyprzedaży. Poznaj skuteczne praktyki na Czarny Piątek dla firm.
Jest jednym z kluczowych filarów nowoczesnych stron internetowych i pozwala uporządkować każdą działalność e-commerce. Bez niego nie może istnieć żadna platforma sprzedażowa. Regulamin e-sklepu, bo o nim mowa to zbiór przepisów, który stanowi gwarancję bezpiecznej transakcji dla wszystkich stron. Przekonaj się, co należy zawrzeć w treści i jak powinien wyglądać taki dokument.
Zmiana nawyków zakupowych i częstsze pozyskiwanie produktów za pośrednictwem sieci zachęciły sprzedawców do rozpoczęcia przygody z e-commerce. Jednak, aby odnieść sukces na tak konkurencyjnym rynku, należy przystosować e-sklep do potrzeb i wymagań odbiorców. Jak stworzyć przyjazną dla klienta i przynoszącą zyski platformę? Poznaj najważniejsze cechy nowoczesnego sklepu internetowego.
Zmiana nawyków zakupowych i częstsze pozyskiwanie produktów przez użytkowników za pośrednictwem sieci wyraźnie wpłynęły na rozwój polskiego e-handlu. Wykorzystanie potencjału rynku możliwe jest dzięki stworzeniu własnego sklepu internetowego. Jeśli chcesz rozpocząć sprzedaż online, koniecznie musisz zapoznać się z pojęciem i typologią platform e-commerce. Dowiedz się, jakie rozwiązanie jest dla Ciebie.
Od lat obserwujemy zmianę nawyków zakupowych konsumentów. Coraz więcej klientów decyduje się na pozyskiwanie produktów i usług ze sklepów internetowych. Już nawet 73% polskich internautów kupuje za pośrednictwem sieci. Jeśli chcesz wykorzystać potencjał rynku e-commerce, to musisz założyć swoją własną platformę. Sprawdź, dlaczego warto w tym celu wybrać CMS Prestashop. Poznaj zalety tego popularnego w e-handlu rozwiązania.