favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura OpoleUsługi reklamowe Opole

Reklama w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych (social media marketing), Opole

Czy zdajesz sobie sprawę z potęgi mediów w dzisiejszym świecie? Nie bez powodu nazywa się je czwartą władzą. Jeśli chcesz by Twoja reklama przyniosła pożądany efekt i była profesjonalnie przygotowana, zaufaj specjalistom od reklamy w radiu, telewizji i prasie. Twój spot zaskoczy wszystkich! Zobacz dostępne oferty w miejscowości Opole i wybierz najlepszą dla siebie! rozwiń
KATEGORIE
ZLECENIA - OPOLE
INNE MIASTA
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Chcesz skutecznie reklamować swoje usługi w prasie? A może interesuje Cię spot reklamowy w telewizji? Nasi najlepsi specjaliści przygotują dla Ciebie kampanię dzięki której zdobędziesz mnóstwo klientów!

Opisz dokładnie, jaka reklama Cię interesuje, tematyka itd.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • TELEBIMY C.H. KAROLINKA OPOLE, Opole, opolskie
    TELEBIMY C. H. KAROLINKA OPOLE 12 TELEBIMÓW LCD W CENTRUM HANDLOWYM KAROLINKA W OPOLU 530 33 22 11 O obiekcie: C.H. Karolinka to największy kompleks handlowy w mieście oraz wojew...
    1 400 zł miesiąc Opoleopolskie
  • Reklama w internecie banner na stronie slask24.pl, Katowice, Wrocław, Opole, śląskie
    Reklama w internecie banner na stronie slask24. pl Reklama na stronie www.slask24.pl Baner graficzny 468x60 px 7 dni emisji TOP - w górnej części strony i na wszystkich poddstronach. 7 dni to ok...
    49 zł sztuka Katowice, Wrocł…śląskie
  • Powierzchnia reklamowa w Gazecie Mieszkanców Opole, Opole, opolskie
    Powierzchnia reklamowa w Gazecie Mieszkanców Opole Nowy miesięcznik dla Opolan GAZETA MIESZKAŃCÓW poszukuje reklamodawców. Szanowni Państwo, mają Państwo niepowtarzalną okazję znaleźć ...
    250 zł miesiąc Opoleopolskie

Powszechnie wiadomo, czynników skuteczności reklamy nie można jednoznacznie określić, ponieważ nie powinno się wrzucać do jednego worka reklam z różnych sektorów. Jest jednak coś, co łączy wszystkie dobre reklamy, bez względu na klientów docelowych oraz promowany produkt - musi ona być zauważona oraz przyswojona. Zazwyczaj przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcom chcieliby, by reklama miała dwie skrajnie różne cechy, była, unikalna, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, lecz jednocześnie - tradycyjna; śmieszna, ale nie wywołująca kontrowersji; atrakcyjna wizualnie, ale niezbyt kosztowna; innowacyjna, ale nie w nadmiarze; kształtująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym zachowaniu tego wcześniej wypracowanego; skierowana do wszystkich, lecz przyciągająca głównie klientów z sektora docelowego. Niestety, rzadko zastosowanie tych cech jest możliwe. Przedsiębiorca musi podjąć decyzję, czy chce reklamę skuteczną, czy idealną. Oczywiste jest, że w dostępnym czasie reklamy, może umieścić właściwie wszystko, ale czy na pewno ma to sens? Okazuje się, że im łatwiejszy i bardziej bezpośredni jest nadawany komunikat, tym lepiej reklama zapada w pamięć. Zaskakująca i ciekawa reklama przykuwa większą uwagę oraz ułatwia przyswajanie komunikatu na dłużej. Powinno się w związku z tym przekraczać wszelkie konwencje, oczywiście, w granicach dobrego gustu i próbować jak najbardziej wyróżnić reklamę z bloku, dbając o to, żeby jednak nie przysłonić jej zawartości nadmierną atrakcyjnością. Nie zawsze, aby reklama była skuteczna musi być lubiana przez odbiorców. Mówi się, że przerwy reklamowe pokazujące szczęśliwe rodziny, dzieci i zwierzęta są przesadzone i wyidealizowane, że nam się nie podobają, ale to właśnie takie spisują się najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być idealna, pozytywnie odbierana i pożądana, żeby była skuteczna. Tak samo jest z reklamami, które są „męczące“ dla odbiorcy, ale tak głęboko zapadają w pamięć poprzez sam fakt istnienia oraz to, że są np. śmieszne lub szokujące oraz wysoką częstotliwość emisji. Według większości współczesnych widzów reklama powinna być krótka i na temat. Ma za zadanie informować o tym, co promuje i gdzie jest to dostępne. Pozwala to na zdecydowanie szybsze podejmowanie decyzji o zakupie. Lepiej, by widz zapamiętał niewiele, ale zrozumiałych konkretów, niż nie pamiętał niczego, spośród dużej ilości informacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację