Favore.plForumFinanse, prawo, ubezpieczenia

Czy skorzystać z pomocy prawnika?, strona 3

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Czy skorzystać z pomocy prawnika?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • Kkochan 19 paź 2016, 8:42     (ostatnio zmieniony przez autora 15 lis 2016, 11:46, w całości zmieniany 1 raz)
    Ja polecam generalnie porady prawników tych, którzy są ukierunkowani w swojej działalności. Generalnie sam jestem po konsultacjach z prawnikiem http://wynimko.pl/adwokat/kancelaria-radcow-prawnych/ i wiem, że najlepiej jest korzystać z porad konkretnej osoby.
    Jak nie chcesz wydawać pieniędzy na prawnika to są czasami porady bezpłatne organizowane przez różnego typu stowarzyszenia, fundacje czy część Kancelarii Prawnych.
    Cytuj
  • Mirka85 2 lis 2017, 21:21
    No ja też polecam mecenasa Budrewicza. Siostra korzystała z jego pomocy przy rozwodzie. Naprawdę dobry adwokat, nie zostawił na jej już byłym mężu suchej nitki. A tak się exszwagier odgrażał uśmiech Jeśli chcecie mieć wygraną sprawę w kieszeni to już dzwońcie do niego.
    Cytuj
  • han26 24 lut 2018, 13:41
    Warto wiedzieć że do każdej rocznej polisy kupionej w cuk otrzymuje się pakiet bezpłatnych porad prawnych.
    Cytuj
  • tartinka 25 cze 2018, 10:55
    Brat ma problem, załozył firmę i za nic nie może się ostatnio dogadać z dostawcą, ten go zwodzi, obiecuje ze bedzie się wywiązywał z terminów i dalej to samo, ostatnio przez niego poniósł spore straty bo w firmie mieli przestój bo znó nie wywiązałsię z terminów. Brat jest tak wściekly że chce iśc do sądu.
    Cytuj
  • OnlineExpert_CAM 27 cze 2018, 21:23
    Dzień dobry,