Favore.plForumFirma, biuro, reklama

Ile kosztuje profesjonalna strona internetowa?, strona 5

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Ile kosztuje profesjonalna strona internetowa?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
Wróć do forum: Firma, biuro, reklama  1 2 3 4 5 z 5
  • kalia85 21 mar 2013, 16:39
    Tak normalnie to nawet kilka tysięcy, ale widywałam np. na grouponie itp. oferty po 999zł itp.
    Cytuj
  • Jana1 9 kwi 2013, 10:24
    A czy ktoś mógłby mi wyjaśnić kiedy potrzebne są domeny itd? Jestem zielona w tym wszystkim, a zastanawiam się nad założeniem swojej strony firmowej.
    Cytuj
  • naknaknokin 9 kwi 2013, 14:14
    Ile kosztuje strona internetowa? Równie dobrze, mógłbyś zadać pytanie, ile kosztuje samochód? To zależy.
    Cytuj
  • Klatka 10 kwi 2013, 12:01
    Jana1 napisał:A czy ktoś mógłby mi wyjaśnić kiedy potrzebne są [url=http://webd.pl/]domeny[/url] itd? Jestem zielona w tym wszystkim, a zastanawiam się nad założeniem swojej strony firmowej.
    Nie do końca rozumiem Twojego pytania? Każda strona internetowa ma swoją domenę, wyróżniamy:

    .com – komercyjne
    .edu – edukacyjne
    .gov – rządowe, polityczne
    .mil – militarne
    .net – internetowe
    .org – organizacyjne
    .int – organizacyjne międzynarodowe
    .biz – biznesowe
    .info – informacyjne
    .name – nazewnicze indywidualne
    .pro – zawodowe

    Oczywiści są także krajowe domeny tj. pl, uk, do, to takie podstawowe kategorie.
    Cytuj
  • monmas 16 kwi 2013, 14:11