Favore.plForumPozostałe tematy

Jak wybrać dobry materac

Aby dodać lub edytować usługę, musisz być zalogowany. Jeśli jeszcze nie masz konta, zarejestruj się teraz!
FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI

Dodaj zlecenie

Jak wybrać dobry materac

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
Wróć do forum: Pozostałe tematy 1 2 3 4 5 z 5  
  • nouv88 4 lis 2010, 0:36
    Przede mną zakup materaca. Stary już ledwo zipie, a zresztą nigdy nie był zbyt wygodny i już sie nie mogłam od dawna doczekać nowego. Tylko że jestem zielona w tym temacie a pewnie jeszcze pojawiły sie jakieś nowinki na rynku, bo ten ostatni ma chyba z 10 lat. Czy ktoś może mi doradzić jaki materac najlepiej kupić?
  • Domatorres 4 lis 2010, 7:50
    Materac ważna rzecz. Sam sypialem przez lata na byle jakim z gąbki i dopiero jak kupiliśmy nowy to poczułem różnicę! Teraz mamy sprężynowy dwustronny z Ikei i od roku dopiero wiem co to znaczy wygodne spanieuśmiech
  • Aubiergine 4 lis 2010, 10:21
    Ja mam materac lateksowy i jestem bardzo zadowolona. Teżz ikeiuśmiech
  • Grantorino 4 lis 2010, 11:14
    A sama zamierzasz na nim spać? Sorry za tak osobiste pytanieprzymrużenie oka
  • nouv88 4 lis 2010, 11:55
    A nie ma sprawyuśmiech domyślam się, że to ma wpływ na rodzaj materaca. Potrzebuję dwuosobowy materac, dla mnie i mojego mężczyznyuśmiech
  • Grantorino 4 lis 2010, 15:14
    No to w takim razie zdecydowanie odradzam kupno zwykłego spręzynowego materaca, ponieważ się zbyt łatwo odksztłca. Zakładam, że nie ważycie tyle samo, a więc prędzej czy później cięższa osoba nieco bardzije "wygniecie" materac i lżjesza (zakladam, że to Ty) będzie spadać na środek. Przerabiałem to z moją małżonką i to nie razuśmiech Takie materace naprawdę szybko się deformują.
  • Stinaa 4 lis 2010, 18:26