więcej
Dobrze sprawdza się mailing do bazy osób, które faktyczniue wykazały chęć otrzymywania informacji od nas. Koleś opowiada fajnie o sposobach na zwiększenie efektywności [url=http://www.youtube.com/watch?v=XEnnJOxZ5io]mailingu[/url]. | Dodano: 3 lut 2014, 1:59
więcej
Bardzo dobre efekty w promocji sprzedaży sklepu internetowego przynosi mailing, który według różnych badań jest najskuteczniejszym po pozycjonowaniu narzędziem promocji w internecie. Oczywiście robionym z głowom na zasadach permission marketingu (marketing za zgodą) Polecam wpis na ten temat Mailing w e-commerce.| Dodano: 6 sty 2014, 20:04
więcej
Tu jest obszerny PDF z wynikami badania przeprowadzonego na 3 miliardach wysłanych mailingów. Wiele można wyciągnąć wniosków na temat skuteczności, najlepszej pory wysyłki, urządzeń mobilnych, godziny wysyłki a także Open rate, CTR i innych wskażników. Raport email marketing statystyki mailingu.| Dodano: 3 sty 2014, 23:58
więcej
Mailing reklamowy wysyłany do nielegalnej bazy danych to zwykły spam, który skuteczny na pewno nie jest a może tylko zaszkodzić. Legalnie zebrana, własna baza adresów osób faktycznie zainteresowanych naszą ofertą to klucz do sukcesu w email marketingu.| Dodano: 3 sty 2014, 14:51
więcej
Skuteczna reklama w internecie - to miks róznych form reklamowych poczynając od pozycjonowania i linków płatnych przez mailing i social media a na marketingu szeptanym skończywszy.| Dodano: 28 gru 2013, 2:46
więcej
Mimo, iż każdy biznes jest inny i wszystko zależy od jego specyfiki to w większości przypadków sprawdza się połączenie: pozycjonowanie + płatne linki + email marketing + social media. W każdym razie warto na początek sprawdzić te formy internetowej reklamy. Z wyjątkiem social mediów wszystkie wymienione kanały dają się łatwo mierzyć więc szybko można wyciągnąć wnioski ile przychodu generuje nam każdy z nich. Podobnie polecam testować każdą inną formę internetowej promocji.
| Dodano: 21 lis 2013, 20:53
więcej
Najskuteczniejsza formy reklamy w sieci to reklama w wyszukiwarkach, czyli pozycjonowanie i linki płatne. Zaraz za nimi jest e-mail marketing.
Jeśli chodzi o reklamę w wyszukiwarkach to wiadomo najpopularniejszy jest Google. Warto zlecić pozycjonowanie i kupić płatne linki w programie AdWords.
Natomiast jeśli chodzi o e-mail marketing to najbardziej popularny i chyba najlepszy jest autoresponder. Zbieranie adresów emailowych jest bezpłatne i warto to robić od samego początku prowadzenia firmy.| Dodano: 15 paź 2013, 9:35
więcej
Sklep najlepiej promować na wszystkie możliwe sposoby. Jak mówi stare, dobre przysłowie: „reklama dźwignią handlu”.
Począwszy od wewnętrznych [b]newsletterów[/b], poprzez zewnętrzne [b]mailingi[/b], [b]googla[/b], a kończąc na [b]portalach społecznościowych[/b]. Ciężko jednoznacznie określić, która z tych metod jest najskuteczniejsza. Prawdopodobnie jedna bez drugiej nie byłaby tak efektywna. | Dodano: 27 lip 2013, 14:08
więcej
A jakie macie sprawdzone sposoby na pozyskiwanie adresów do bazy? Oczywiście mam na myśli legalne sposoby na pozyskanie wartościowych subskrybentów którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie wiadomości.| Dodano: 16 lip 2013, 23:20
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.