favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura ŁódźUsługi reklamowe Łódź

Reklama zewnętrzna, Łódź - strona 5

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Szukasz agencji reklamowej, która przeprowadzi dla Ciebie profesjonalną kampanię? Chciałbyś być widoczny nie tylko w Internecie? Postaw na reklamę zewnętrzną – bilbordy, pojazdy, komunikacja miejska – dzięki naszym ekspertom przekonasz do siebie wielu klientów!

Opisz dokładnie, jakiej reklamy potrzebujesz, w jakich miejscach, jej rodzaj, wykonanie itd.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • brak zdjęcia
    Reklama na billboardach Mediadoran Sp.z.o.o. oferuje do wynajęcia tablice reklamowe billboard na terenie Krakowa, Warszawy ,Łodzi, Trójmiasta oraz druk plakatów reklamowy...
    539 zł sztuka Kraków, Warszaw…małopolskie
  • ściany Pop Up, ściany reklamowe wystawiennicze, Łódź, Warszawa, Kraków, Poznań, Szczecin, mazowieckie
    Ściany Pop Up, ściany reklamowe wystawiennicze Ściana Reklamowa Pop Up Moduł 3x3 wymiary:3 x 700mmx2310mm + 2 x boki 650mmx2310mm. Oferta na stronie: ściany reklamowe POP-UP. Konstrukcja z kształtown...
    Łódź, Warszawa,…mazowieckie
  • brak zdjęcia
    Aplikacja folii reklamowych na witrynach Aplikacja folii reklamowych na witryny, oklejanie okien wystawowych, wyklejanie napisów, montaż reklamy wewnętrznej / zewnętrznej. Jestem gotów wy...
    Województwo Łód…łódzkie
  • wynajmę,reklama,mieszkania, Łódź, łódzkie
    Wynajmę, reklama, mieszkania Wynajmę pod reklamę część kamienicy przy ulicy zarzewskiej/krucza .Dobra lokalizacja ,widoczne miejsce.
    Łódźłódzkie
  • Kolportaż reklamowy, Łódź, łódzkie
    Kolportaż reklamowy Formy kolportażu -roznoszenie/rozdawanie ulotek -kolportaż bezpośredni -plakatowanie -naklejanie i wiele innych..
    Łódźłódzkie
  1 2 3 4 5   z 5

Reklama jest tym elementem marketingu, który towarzyszy nam w zasadzie na każdym kroku. Przybiera różną postać. Najbardziej popularna i przy okazji wywołująca najwięcej frustracji jest reklama telewizyjna. Reklama zewnętrzna już tak bardzo negatywnie postrzegana nie jest, pod warunkiem jednak, że jej kolorystyka, mówiąc kolokwialnie, nie bije po oczach. Szyldy, banery czy chociażby reklama świetlna ma za cel przykucie uwagi potencjalnego klienta. Osoby odpowiadające za fachowe kampanie reklamowe muszą wiedzieć, że jednym z istotnych elementów reklamy jest jej kolorystyka. Kolory w reklamie dzielimy przede wszystkim na jasne i ciemne oraz zimne i ciepłe. Barwy jasne ciepłe mają za cel wywoływanie przede wszystkim bardzo bogatych w emocje skojarzeń. Weźmy pod uwagę na przykład kolor pomarańczowy. Kojarzy się on nam z radością, zabawą energią. Podobnie jest z kolorem różowym. Barw tych nie powinno się jednak stosować, kiedy chce się przedstawić jakiś produkt jako luksusowy. Ciężko wziąć bowiem za poważną reklamę, w której luksusowa limuzyna przedstawiona jest w kolorze żółtym. Z luksusem kojarzą się nam kolory ciemne i ciepłe zarazem. Dobrym przykładem jest tutaj kolor purpura, bordo lub szkarłat. Barwy zimne mogą się przydać w momencie, gdy chcemy wzbudzić poczucie bezpieczeństwa. Idealnym przykładem jest tutaj kolor niebieski. Ale popularny jest również kolor zielony, obecny bardzo często w reklamach banków czy firm ubezpieczeniowych, które chcą, aby klient korzystając z ich usług czuł się przede wszystkim bezpiecznie. Warto pamiętać, że kolor szary powiększa wizualnie elementy, które znajdują się w pobliżu elementów nim wypełnionych. Gdy zatem chcemy zwrócić uwagę klienta na obrazek znajdujący się obok napisu, czasami warto napis opatrzyć właśnie szarym kolorem. Chyba, że reklamujemy chociażby produkty dla dzieci, wtedy szarość zdecydowanie jest niewskazana. Ludzie odruchowo odwracają wzrok od elementów czarnych. Kiedy widzą na szyldzie coś czarnego, momentalnie szukają innych elementów. Warto mieć to na uwadze. Z kolei kolor biały często kojarzy się z czystością i w większości przypadków budzi pozytywne skojarzenia. Dobrze jest znać reguły dobierania kolorów w reklamie. Warto jednak mieć na uwadze, że równie istotna, jak ustalone zasady, jest pomysłowość.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację